Skocz do zawartości

local

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 G05 M50i

Ostatnie wizyty

51 wyświetleń profilu

Osiągnięcia local

  1. Możliwe że piszemy o różnych rzeczach. Ja mogę się odnieść tylko do BMW x5 m50i. Moje opony to: przód 275/35 r22 tył: 315/30 r22
  2. @_holek Tak! Też przestało. Tak coś czułem że to nie opony, zacząłem więcej czytać na zagranicznych forach i wszyscy od razu pisali że to skrzynka rozdzielcza. Najczęściej ludzie na regeneracje jak już szarpie na prostych kołach przy dynamicznym przyspieszaniu, ale pierwsze objawy to właśnie przy parkowaniu lub wolnym manewrowaniu Ogólnie gadałem z serwisantem od regeneracji tych skrzynek, i mówią że bardzo często szczególnie w SUVach BMW te skrzynki są do regeneracji. U mnie przy przebiegu 81k ale mieli też przypadki przy 60k na forum USA znalazłem i kogoś kto miał problem przy 40k. Aktualnie po regeneracji, nie zależnie od nawierzchni ( kostka brukowa, śliski parking podziemny) auto aksamitnie skręca i przyspiesza na skręconych kołach, nie ma żadnego uczucia “przeskakiwania opon” auto jedzie płynnie jak by jechał prosto.
  3. Dla przyszłych forumowiczów mający podobno problem. Problem został rozwiązany. W moim przypadku skrzynka rozdzielcza do regeneracji, po regeneracji auto jeździ jak nowe. Zero przeskakiwania, regeneracje wykonałem w firmie GearMar na miejscu, czas oczekiwania do 5h u mnie zajęło to około 3h. W tym czasie można wyskoczyć i zwiedzić Częstochowę, jest też możliwość wypożyczenia samochodu na miejscu.
  4. Stukanie w zawieszeniu przestało przed wizytą w serwisie. Byłem na serwisie olejowym i serwisant sam zauważył właśnie to „przeskakiwanie” ponownie została zrobiona adaptacja, wyszło że była różnica 2 stopni. Co do stuków, mechanik nie zauważył nic w zawieszeniu i tez nie słyszał żadnych stuków na jeździ testowej Aktualnie, „przeskakiwanie” jest znaczniej mniejsze lecz czasami odczuwalne, szczególnie na kostce brukowej lub parkingu podziemnym. Zobaczę jak będzie na zimowych oponach, jak dalej tak samo to będę dalej walczył.
  5. Wszystko zostało zrobione zgodnie z sztuką.
  6. Kurde szczerze mówiąc, nie zauważyłem tego wcześniej. Zacząłem to odczuwać po serwisie olejowym w skrzyni i napędzie. Opony continental PremiumContact 6 przód: 275/35 R22 tył: 315/30 R22
  7. W sensie zużyte opony? Opony są z 2022, sprawdzę stan bieżnika.
  8. Dzięki za informacje, możliwe że masz racje i nie musi to być związane z xDrive. Co do ewentualnego problemu z xDrive to najbardziej martwi mnie punkt 1
  9. Cześć wszystkim, czy ktoś już przechodził z was naprawę napędu xDrive? Jakie były wasze objawy? Wydaje mi się że zaczynają się u mnie pierwsze objawy, niedługo będę umawiał się na diagnostykę w serwisie. Mianowicie co się dzieje: 1. Skręcając przy parkingowych prędkościach i ruszaniu na skręconych kołach czasami czuć szarpnięcia, jak by auto przeskakiwało. Szczególnie przy przyspieszaniu do pewnego momentu, potem już gładko. Też nie za każdym razem to występuje. 2. Raz na jakiś czas słychać stuk przy skręcaniu jak by w zawieszaniu ale teraz nie wiem czy to nie w napędzie. 3. Przy kręceniu kierownicą na postoju / prędkość parkingowe słychać szybkie cykanie podczas manewru. Silnik: 4.4 benzyna 530km przebieg: 76k rok: 2020 okolo 1000 kilometrów temu / miesiąc temu został wymieniony olej w napędzie i skrzyni + adaptacja. Wydaje mi się że przed wymianą punkt 1 i 2 nie występował, punkt 3 występował.
  10. Kogo polecacie w Łodzi lub okolice do chipu x5 m50i? Model przed 06.2020
  11. local

    Serwis olejowy ASO M50i

    Całość wyszła 3550, ogólnie sporą marżę nałożyli sobie na części. olej 10.5L 0W30 1460 brutto filtr kabinowy 817 brutto Za części wyszło 2760 brutto. Całkiem sporo, tak jak pisałem zestaw części pod ten serwis jak bym sam chciał kupić to 1700zl
  12. local

    Serwis olejowy ASO M50i

    Jutro dam znać ile wyszło finalnie za ten serwis. Zawsze fury serwisowałem u znajomych mechaników, niestety nie mają dostępu do KS BMW żeby wpisać serwis. Ogólnie sprawdzaliśmy z kumplem, to części na ten serwis wynoszą 1700zl, 1900zl za robociznę brzmi kosmicznie, szczególnie że czas trwania to 2h za 10k km czeka mnie wymiana świec + olej w skrzyni i mostach + olej silnikowy ( robię olej co 10k/1rok ) za olej w skrzyni i mostach chcą 4500zl Pozdrawiam.
  13. local

    Serwis olejowy ASO M50i

    Widzę że to bez filtra powietrza ( są 2 ) do m50i też 10l oleju. Ale widziałem że za 2 filtry powietrza wychodzi 680zl. osobiście liczyłem na jakieś 2500zl za tą usługę, może się pomylił 😄
  14. local

    Serwis olejowy ASO M50i

    Cześć wszystkim, Mam szybkie pytanie. Ile płacicie za serwis olejowy + filtr powietrza i kabinowy w ASO? BMW X5 G05 M50i w ASO Łódź dostałem wycenę na 3600zl, chciałem tylko potwierdzić czy jest to normalna cena za taką usługę w ASO? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.