Skocz do zawartości

zornold

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana zornold w dniu 12 Czerwca 2024

Użytkownicy przyznają zornold punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M340i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zornold

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

14

Reputacja

  1. Dokładnie tak samo jeżdżę, obroty mają być 1500-2000 nie 1000-1200
  2. Przemyślał żeby wytrzymało 2 lata, jeśli masz zamiar jeździć więcej to się stosuj to porad mechaników, nie producenta.
  3. Jeśli przechodzi przegląd to nie powinno bo nie ma homologacji, już się powoli biorą za usprawnienie tego systemu i nagrania jeśli nie weszły teraz to wreszcie wejdą i nikt się nie podejmie nawet po znajomości do ryzykowania uprawnień.
  4. Kim trzeba być żeby mieć takie składki? Proboszczem? Ja mam wszystkie zniżki i 9k za samochód obecnie warty 220k.
  5. Nie kupujcie pilot sport 4s do jazdy na codzień, nie rozgrzewają się szybko i wtedy są gorsze niż zwykłe 4. 4s Tylko jeśli połowę czasu spędzacie na torze
  6. Gdzie tam, jest granatowy nawet w nocy, w świetle słonecznym jest jasno niebieski.
  7. Moja m340i jeździ od 2020, 122k przejechane więc już nie mogę się doczekać aż coś się zepsuje, powinno na dniach, na razie tylko reflektor tylny był nieszczelny i wymieniony i silnik rolety szklanego dachu. Jako że był to zakup w bmw premium selection to ma gwarancję jeszcze 1,5 roku (oczywiście na zasadach BMW premium selection nie na zasadach fabrycznych).
  8. Ustaw sobie sport indywidual, kierownica komfort, zawieszenie komfort, silnik komfort, skrzynia sport. Wtedy powinno być lepiej. Jeśli to za mało to silnik na sport. Jeśli też pojeździsz trochę w zwykłym sporcie spokojniej to samochód będzie też się spokojniej zachowywał. Jeśli włączasz sport i zawsze ogień, to sport będzie bardziej agresywny.
  9. Nie brałem pod uwagę w ogóle 330i, 340i to ostatni prawdziwy silnik, trzeba kupować zanim odwalą lipę jak z M5. Wrażenia z jazdy niesamowite, nawet się nie spodziewałem, że będzie aż tak dobrze
  10. Oj zacznie się, słupki A pykają, podsufitka przy szklanych dachu to już w ogóle jakiś żart, walczyłem, wsadziłem tam materiału do wyciszania, miesiąc cicho i znów to samo. Już się chyba przyzwyczaję
  11. Po tylu latach pewnie tam masz więcej elementów z uszkodzeniami po blacharce niż oryginalnych. Takie coś będzie korodować
  12. Po to kupujesz niemiecki samochód żeby się w to nie bawić, korozją zachodzą niektóre śruby na podwoziu i tyle, zawieszenie nawet nie ma nalotu ani nic innego po 4-5 latach
  13. Po co szyberdach? Żeby woda się lała do kabiny prędzej czy później? Żeby go smarować co 2 tygodnie bo skrzeczy gorzej niż moja baba? Jak nasmarijesz to i tak pyka czasami na nierównościach. Ja kupiłem samochód już skonfigurowany i nigdy więcej szyber dachu
  14. Ale kolor ma być biały? Tako trochę przedstawiciel handlowy mobil.
  15. Ja zauważyłem, że system automatycznego hamowania działa słabiej jak trzymacie nogę na hamulcowu bo stwierdza " przecież typ ma nogę na hamulcu więc wie co robi". Ja miałem ingerencję kilka razy i jak miałem nogę na hamulcu to system tylko delikatnie go docisnął, a resztę musiałem hamować sam, jak raz się w ogóle zagapiłem, samochód przede mną gwałtownie hamował to jak ja chciałem wcisnąć hamulec to już był wciśnięty na maksa. Kolizja została uniknięta przez samo działanie systemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.