Skocz do zawartości

DamianRo

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 2.0d 184km 2012r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DamianRo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Witam wszystkich, nie wiem czy ktoś już wpadł na ten pomysł czy też nie ale ja osobiście planuje zastosować złączki które są wykorzystywane w hulajnogach elektrycznych - xt150, plus tej złączki w tym wypadku jest taki że kabel trzeba przylutować do korytka które jest szczelnie zamknięte a więc ropa nie ma możliwości w żaden sposób przedostania się do wiązki.
  2. Witam. Chciałem dać znać że jak na razie problem błędów ustąpił. Błędu 2A8B00 pozbyłem się wgrywając serię mapę, ale błąd z ciśnieniem pozostał - dopiero po wymianie turbiny, wyciągnięciu kolektora z powodu zerwanej śruby z czujnika cisnienia w kolektorze, wymianie wszystkich podkładek, uszczelek itp. Błąd zniknął i jak na razie nie powraca. Pozdrawiam.
  3. Witam cię, problem z dpf jak na razie rozwiązany, bardziej chodzi mi o błąd związany z za wysokim momentem obrotowym, czy ma on jakiś wpływ ogólny na auto, za jakiś czas pojadę na poprawę mapy, ale jeszcze mam do roboty turbinę, koło pasowe itp.
  4. Dpf jest na 100% sprawny, dodam że był już prany, popiół w dpf to 1,9g i wypala się tak jak trzeba. Tak kierunki są 🤣😅 błąd jest przez to że mam led 😁
  5. Witam wszystkich. Około miesiąca temu zakupiłem f11 n47 184km. Po zakupie okazało się że auto ma zmienioną mapę i wypluwa 450 niuta czyli około 220 koni (według bimmer tool) i problem w tym że kilka dni temu w bimmer tool zaczął wyskakiwać błąd 2A8B00 dodam że po podłączeniu isty w DDE błąd nie wyskakuje, czy przez błąd auto może wchodzić w tryb awaryjny i zmniejszać mu moc? Czy w tym przypadku pomoże aktualizacja sterownika DDE tak aby wrócił do oryginalnych wartości? Czy błąd ma negatywny wpływ na pozostałe podzespoły silnika czy pokazuje go na zasadzie "jest bo jest" Dodam że z zdjęcia niżej uporałem się z DPF w którym był problem z czujnikiem różnicowym spalin oraz pozostałymi błędami lecz 2a8b00 w iście nie wyskakuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.