Skocz do zawartości

Mirek__

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E1 N43B20A

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mirek__

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Cóż... Nikt mi nie pomógł - myślałem, że jest tu sporo fachowców a na pewno "zapaleńców", którzy też sporo wiedzą i podzielą się wiedzą... Pomógł mi tylko jeden forumowicz o nicku kkx5. Widać, że ma dużą wiedzę i w konkretny, czytelny sposób się nią dzieli. Dziękuję kkx5 za pomoc i poświęcony czas. Dziękuję również forumowiczowi o nicku Adam12345.
  2. .... no to mnie podłamałeś jeszcze bardziej... możesz rozwinąć myśl? ... może nie trzeba rej pompy zmieniać - choć jak pokazywał mechanik wewnątrz ma małe ryski, auto ma przejechane 190 000 km..
  3. Mam problem z ciśnieniem oleju. Kupiłem prawdopodobnie felerne auto, przejechałem 20 000km. Auto ładne, zadbane, niby jeździ, ciągnie dobrze... Jednak po przejechaniu ok 30 km zaświeciła mi się kontrolka oleju... Auto zostało na firmowym parkingu. Po ponownym odpaleniu wszystko OK, nie świeci się kontrolka, dojechałem do domu 30km. Raz zbagatelizowałem ale za drugim pojechałem do mojego mechanika. Po otworzeniu silnika okazało się, że jeden wał był wymieniony wraz z górnym rozrządem przy 67 000 km (z książki serw.), widać ten problem występuje w większej ilości aut z tym silnikiem (zatarcie panewek?.) W każdym razie mechanik mówi, że do mojego auta zespół pompy oleju kosztuje 4 600 zł... Jestem załamany... Pytanie czy faktycznie trzeba wymienić cały "zespół" pompy oleju czy można jakoś samą pompę? Jak szukać części?
  4. Bardzo przepraszam z góry, że nie odpowiadam w temacie ... ... też kupiłem to auto z silnikiem N43B20a, 116i, 120 km, 2010 - prawdopodobnie silnik miał ten sam problem bo po otworzeniu okazało się, że jeden wał jest inny... Z książki serwisowej wnioskuję, że prawdopodobnie silnik miał problem przy 67 000 km, był wymieniany górny rozrząd. Aktualnie mam problem z pompą oleju... Raz czy dwa razy świeciła się kontrolka oleju gdzieś po 30km. Mój mechanik mówi, że trzeba wymienić pompę oleju. Czy kolega miał może problem z pompą w tym aucie bo jak patrzę na alle część ta kosztuje 4600 zł - jestem załamany...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.