Skocz do zawartości

tbak

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw 4 f32

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tbak

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jak juz zona slyszala i jej to przyszkadzalo to odpowiedź brzmi tak.
  2. Pojechalem na diagnostke zawieszenia do aso bmw koszt 350 zl. Okazalo sie ze rok temu wymienilem klocki hamulcowe. Zalozylem takie jak na pierwszy montaz czyli brembo. Mam zaciski m. Aso stwierdzilo ze stukaja klocki hanulcowe. Cale zawieszenie zostalo sprawdzone i nie maja uwag. Przekladnie tez wykluczyli. Zamowilem zimmermana w poniedziałek jade wymienic. Napisze czy trafiony zatopiony.
  3. Poczytałem temat na forach. I też problemem są mocowania śrub. Jest nawet taki zestaw naprawczy https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=32106891831 chodzi o te śruby pokazne na zdjęciu. Na jakims forum nawet znalazłem informację że problem dotyczy też mojej wersji i roku. Może ktoś przerabiał temat i coś bardziej podpowie.
  4. Dzień dobry, Samochód to BMW 435i 2015r. przebieg 56000km. Od kilu miesięcy pojawił się problem stuknięcia, które zauważalne jest gdy manewruję na parkingu mocno skrecając koła. Podczas normlanej jezdy nic nie stuka nic nie puka. Wpisując zapytanie w google pojawiły się rozwiązania wymiany zestawu naprawczego przekładni - wkładka plastkiowa link pokazujący o co mi chodzi: https://www.youtube.com/watch?v=AzjlroFtoJY&t=794s Zamówiłem to i wyminiłem, co się poprawiło - układ kierowniczy działa bardziej sztywno, precyzjnie, szybciej wraca do punktu zero, nie ma tego stukania podczas szybkiego ruszania kołem kierownicy. Aczkolwiek problem który opisuję na początku nadal jest - czyli jeżeli np. wyjeżdżam z miejsca parkingowego i skręcę koła maksymalanie to podczas popuszczenia koła kierownicy pojawia się metaliczne stuknięcie. Czy to mogę być te śruby? O któe to śruby chodzi te torx moxujące przekładnie. Czy wystarczy je kupić nowe w ASO i wyminieć? Ktoś to robił?
  5. Dzień dobry, Samochód to BMW 435i 2015r. przebieg 56000km. Od kilu miesięcy pojawił się problem stuknięcia, które zauważalne jest gdy manewruję na parkingu mocno skrecając koła. Podczas normlanej jezdy nic nie stuka nic nie puka. Wpisując zapytanie w google pojawiły się rozwiązania wymiany zestawu naprawczego przekładni - wkładka plastkiowa link pokazujący o co mi chodzi: https://www.youtube.com/watch?v=AzjlroFtoJY&t=794s Zamówiłem to i wyminiłem, co się poprawiło - układ kierowniczy działa bardziej sztywno, precyzjnie, szybciej wraca do punktu zero, nie ma tego stukania podczas szybkiego ruszania kołem kierownicy. Aczkolwiek problem który opisuję na początku nadal jest - czyli jeżeli np. wyjeżdżam z miejsca parkingowego i skręcę koła maksymalanie to podczas popuszczenia koła kierownicy pojawia się metaliczne stuknięcie. Co by to mogło być?
  6. Dzień dobry, Samochód to BMW 435i 2015r. przebieg 56000km. Od kilu miesięcy pojawił się problem stuknięcia, które zauważalne jest gdy manewruję na parkingu mocno skrecając koła. Podczas normlanej jezdy nic nie stuka nic nie puka. Wpisując zapytanie w google pojawiły się rozwiązania wymiany zestawu naprawczego przekładni - wkładka plastkiowa link pokazujący o co mi chodzi: https://www.youtube.com/watch?v=AzjlroFtoJY&t=794s Zamówiłem to i wyminiłem, co się poprawiło - układ kierowniczy działa bardziej sztywno, precyzjnie, szybciej wraca do punktu zero, nie ma tego stukania podczas szybkiego ruszania kołem kierownicy. Aczkolwiek problem który opisuję na początku nadal jest - czyli jeżeli np. wyjeżdżam z miejsca parkingowego i skręcę koła maksymalanie to podczas popuszczenia koła kierownicy pojawia się metaliczne stuknięcie. Co by to mogło być?
  7. Dzień dobry, Po dłuższym postoju samochodu na tablicy pojawia się choinka błędów. Czasami wskoczy jeden czasami więcej, po chwili poznikają i już podczas jazdy nigdy nie wskoczą. Co ciekawe miałem ten sam problem 2 lata temu. Wymieniłem wtedy akumulator bo był oryginalny na nowy, po jakimś czasie od założenia się to uspokoiło. Z rok było dobrze i znów wróciło:) Akumulator kila dni temu naładowałem sprawdziłem nie w nim leży problem. Autkiem w zimie nie jeżdżę, zawsze ta awaria zdarza się jak autko chwilę postoi. Podłączyłem dziś. ISTE z 6 modułów było na żółto, ogrom błędów. Skasowałem wszystkie błędy poznikały. Autko zgasiłem, zapalaiłem nic 0 błędów. Jak auto przejdzie w trym uśpienia to po wybudzeniu rano znów będzie masa błędów. Może ktoś mi coś podpowie co bym mógł sam sprawdzić, jak nie to pewnie będę musiał się wybrać do jakiegoś dobrego elektronika. Jakis problem pewnie w zarządzaniu energią, moduły świrują. Czasami wskoczą błędy same znikną a czasami muszę zapalić autko i po chwili wszystko też poznika. BMW 435i 2015r. Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.