Skocz do zawartości

komoornik

Zarejestrowani
  • Postów

    231
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana komoornik w dniu 14 Grudnia 2024

Użytkownicy przyznają komoornik punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M440i G23

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia komoornik

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

48

Reputacja

  1. Ja jeżdżę na co dzień w trybie Comfort Plus, ale to z XHP - więc inna bajka 😉
  2. Mam doświadczenie tylko z Bimmercode, Bimmerlink i Bimmerutility - nic innego nie jestem w stanie polecić.
  3. Najtaniej to będzie faktycznie Enet do USB i komputer. ISTA działającą w nowszej wersji możesz zarequestować np. tutaj: https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1673049&page=86 Ale tak, może być trochę zabawy. Jak już kupować jakiś poważniejszy adapter (również do kompatybilności z tym aby potem zrobić jakieś flashowanie ECU czy TCU) to moim zdaniem MHD Universal. Z Bimmercode trochę pułapka bo to tylko do kodowania, do diagnostyki jest oddzielnie Bimmerlink. Poza tym Bimmercode nie jest w stanie obsłużyć niektórych modułów w aucie. W sumie z wygodnych opcji to już lepiej Bimmerutility.
  4. Zainwestuj w interfejs diagnostyczny, przyda Ci się jeszcze potem do kodowania - a wstępną diagnozę zrobisz sam 😉
  5. To jeszcze raz - poproszę o info jaki to model, a najlepiej jakieś potwierdzenie tego. Nie zobaczę to w coś takiego nie uwierzę.
  6. Poproszę o jakieś dane techniczne tej Cupry, bo w taki rozstrzał homologowanych opon nie uwierzę. Jeszcze 1.5-2cm w promieniu? Przecież to jakiś kosmos. Przednie koła o których wspomniałeś dla BMW - różnica 2.9mm w średnicy. Tył praktycznie identyczny.
  7. Z technicznego punktu widzenia - nie bardzo widzę jakie ta dziura ma znaczenie? Przecież zasada działania filtra oleju jest zupełnie inna niż np. filtra paliwa. To nie jest obieg w jedną stronę gdzie filtr ma wyłapać wszystko, tylko olej jest stale cyrkulowany.
  8. Ostatnio jak sprawdzałem to przy 2 letnim leasingu minimalny wykup to 19% 🤔
  9. Kalkulacja sprzed kilku miesięcy - chyba najtańsza, bo otrzymywałem też znacznie wyższe kwoty (typu 2k+ za pierwszy i 4.5k+ za drugi przegląd): Zostaje być może jakaś kwestia rabatów.
  10. Czujnik parkowania? Mało prawdopodobne jak dla mnie że to powód. Ale dziwne żeby od takiej szkody parkingowej były takie objawy 🤔
  11. A przytrzymanie przycisku SET nic nie daje? Jaką masz wersję softu? Dobrze że ja już u siebie przestałem aktualizować 😅
  12. Ja tam wolę jednak całkowicie wykodowane ASD, a z poziomu iDrive mogę sobie sterować klapą - czy ma być zawsze otwarta, czy zależnie od trybu jazdy.
  13. Kodowaniem poprzez BimmerUtility. https://g05.bimmerpost.com/forums/showpost.php?p=29090012&postcount=9
  14. Systemy asystujące w wersji podstawowej to w praktyce blind spot assist i parę innych bajerów. Auto tak skonfigurowane nie ma adaptacyjnego tempomatu, nie mówiąc już o aktywnym utrzymaniu w pasie. Co do obaw o usterki - powinno się raczej tyczyć całego auta więc rozważ mocno Repair Inclusive 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.