Skocz do zawartości

Mateo1994

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    5 f11 2.0d 184km aut

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateo1994

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Namiary możesz dać tylko Ja mieszkam w Irlandi i dopiero tym samochodem będę w wrześniu w Polsce A telefonicznie nie wiem czy ktoś mi pomoże mój nr tel +353879206792

  2. Daj namiary do siebie wyślę ci numer do magika od bmw . Zapytasz i po sprawie
  3. Co do temperatury , licznik pokazuje temperaturę oleju a nie płynu . Z tego co się też dowiedziałem , te liczniki zakłamują i nie pokazują wiarygodnej temperatury . Najlepiej podłączyć kompa i sprawdzić w parametrach rzeczywistych . Zawsze zanim wyruszę w trasę albo gdzieś to siedzę i czekam z 5-10 min w aucie żeby się dobrze rozgrzało , skutki katowania auta na nie rozgrzanym silniku mogą prowadzić do uszkodzenia panewek . A sami wiecie jakie konsekwencje mogą być 😂
  4. Tak robiłem sam , prosta sprawa . Przy okazji wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem uszczelkę pod kolektorem co mnie zdziwiło kolektor był czysty , może lekko zabrudzony . Stary płyn spuściłem i zalałem nowym . Oczywiście odpowietrzyłem układ odkręcając korek wlewu na pracującym silniku i mając klimatyzację na maxa ( maksymalna temperatura ) . Króciec kupiłem oryginalny za około 95zl . jeśli chodzi i zdjęcie kolektora , robiłem tak jak na filmie . Dodam od siebie że najlepiej odłączyć wszystkie kostki jest ich chyba 4 , i najlepiej odłączyć zaczepy kabli z kolektora. Łatwo wtedy wyjąć kolektor . Czas operacyjny całego zabiegu szacuje na 3-4 h tak na spokojnie bez stresu . Płynu dolałem 5l
  5. Witam serdecznie ,potrzebuje waszej pomocy . Mam problem z kluczykiem , niestety drugi zapasowy wgl nie reaguje . Nie da się otworzyć auta centralka . Gdy auto otworzę kluczykiem , zaczyna wyć alarm . Dopiero gdy wcisnę start/stop alarm przestaje działać . Dodam że auto normalnie odpala na tym kluczyku , natomiast nie reaguje na wciskane komendy. Bateria nowa , wymieniona .
  6. Sprawdź sobie historię auta po vin . Często po kolizji dochodzi do rozszczelnienia sterownika , i wilgoć wchodzi do środka . Przez co sterownik ulega uszkodzeniu .
  7. Możliwe że sterownik abs powoli szwankuje . Miałeś kolizję z którejś strony ?
  8. Już ogarnięte , Niestety tak jak każdy mówi na filmach , pęka króciec wody przy bloku silnika , u mnie padł przy 280tys . Prawdopodobnie od drgań silnika . Powinna być akcja serwisowa na to , śmieszne że w takich autach pada taka drobnostka powinni lepiej to zrobić , albo zrobić go z alu
  9. Szukam osoby która się podejmie wymiany na miejscu 😂 Berlin
  10. Zlokalizowałem już króciec , auto muszę zwieść do Polski na lawecie , niestety na miejscu ciężko zrobić bez garażu . Masakra , króciec 90 zł , laweta 1200
  11. Hej , czy znalazłeś rozwiązanie ? Musze wymienić płyn w układzie ,
  12. Witam serdecznie , znowu potrzebuje waszej pomocy . Dzisiaj po przejechaniu kilku km wyskoczył mi błąd , mało płynu chłodniczego . Otworzyłem maskę a tam para i pełno wody . Sprawdzałem węże od zbiornika i są okej . Z tego co znalazłem w necie to możliwe że padł króciec wody , czy macie jakieś pomysły jak go wymienić ?
  13. Siemanko , mała aktualizacja . Auto oddałem do mechanika Problemem tych błędów była uszkodzona pompa abs , wymieniłem na używkę , kodowanie , i zero błędów . Dodam jeszcze ze przed oddaniem auta do mechanika to sam wymieniłem czujniki abs , łożysko koła oraz piastę kola ( wszystko lewy tył ) Jeśli chodzi o elektrykę to dalej szukam , mierzyłem miernikiem akumulator podczas uśpienia auta , wartość skakała od 0.04 do 0.05 . Jeśli chodzi o ładownie to tez jest około 13.5v prawie 14 . Możliwe ze przez uszkodzona pompę nie było jakiegoś sygnału i nie ładowało . Nie mam pojęcia 😔
  14. Sprawdziłem dzisiaj , opisy kodów usterek . Wpadłem na trop ze przyczyna błędów abs , esp i hamulca ręcznego może byc uszkodzone tylne lewe łożysko koła ( może nie uszkodzone a brudne ) przez co sygnał jest zakłócony i wyświetla różne błędy na temat dsc i icm . Co do akumulatora , dzisiaj zrobiło się cieplej i błąd o słabym aku zniknął . Sprawdziłem tez pobór prądu podczas uśpienia auta i tutaj mam wątpliwości wartość na mierniku pokazywało 0.03-00.5 wartość skacząca . Przez te ostatnie kilka dni gdy było zimno mimio iż wymieniłem aku , klemę ibs , cały czas była informacja o słabym napięciu akumulatora .zobaczymy za kilka dni . Na weekend biorę się za wymianę łożyska i zdam relacje
  15. Witam , niestety bawarka jeszcze nie naprawiona . Kupiłem kabel ibs na wymianę jutro sprawdzę bezpieczniki . Natomiast gdybpodlaczylem auto pod iste , wyświetliła mi się masa błędów , po usunięciu zostały tylko te na ostatnim zdjęciu .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.