Skocz do zawartości

locomotiv12

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia locomotiv12

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. W konfiguratorze jest przecież hybryda: X3 xDrive30e
  2. Projekt tego samochodu to są efekty zalegalizowania marihuany w Niemczech😂
  3. Porównanie wnętrza starego i nowego modelu - które jest bardziej premium według Was? źródło:https://www.bmwblog.com/2024/06/18/photo-comparison-2025-bmw-x3-g45-vs-previous-x3-g01/
  4. Fajny?
  5. Zgadza się, to jest mocny facelifting a nie nowy model, technicznie to nadal jest F40 - zmieniła się stylistyka nadwozia (paskudna) a do środka wpakowano więcej elektroniki i zamontowano brzydkie boczne nawiewy. System OS9 jest niestabilny, zamontowano mnóstwo asystentów jazdy, którzy w imię Twojego bezpieczeństwa będą piszczeć na Ciebie jak tylko przekroczysz prędkość o 1 km/h, lekko najedziesz na linię na drodze, podjedziesz zbyt blisko (30 cm) do ściany - włącza się hamowanie awaryjne. To wszystko po to by żyło się lepiej. Tu jest fajne porównanie "starego" i "nowego" modelu https://www.bimmertoday.de/2024/06/05/bild-vergleich-neuer-bmw-1er-f70-trifft-vorganger-f40/#image-5
  6. To akurat dobre rozwiązanie - z punktu widzenia ergonomii W nowym X1 klamki są zlicowane z nadwoziem - wygląda to ładnie ale jest mniej praktyczne w użyciu.
  7. Zawsze można wrzucić do auta AirTaga i wiesz gdzie jest auto. Z drugiej strony - czy chciałbyś jeździć samochodem, który by Ci ukradziono a potem byś go odzyskał?
  8. Ja mam samochód z kwietnia 2024 i nie da się wyłączyć na stałe systemu ostrzegającego o przekroczeniu prędkości (ISA) trzeba to robić po każdym uruchomieniu silnika, podobnie jak system start/stop. Samochód domyślnie uruchamia się w trybie "Efficient" natomiast tryb "Sport" trzeba ustawić przyciskiem "Mode" za każdym razem po uruchomieniu silnika. System (OS9) nie pamięta ostatniego trybu tylko za każdym razem uruchamia domyślny "Efficient" Dodatkowo od 07.07.2024 będzie obowiązywać dyrektywa unijna GSR2, która nakłada na producentów samochodów obowiązek montowania różnych systemów bezpieczeństwa, m.in. - Automatyczne hamowanie awaryjne (AEB), - Asystent utrzymania pasa ruchu (LDWS), - Asystent Adaptacji Prędkości (SAA), -Ochrona pasażerów w przypadku uderzenia bocznego, - elektroniczna kontrola stabilności (ESC). Podejrzewam, że tych systemów nie wyłączysz w ogóle - będą piszczeć, brzęczeć i napominać aby jechać tak jak sobie samochód życzy a kierowca ma go słuchać
  9. Ten grill jest paskudny - tak jakby projektant nie mógł się zdecydować czy "szczebelki" mają być pionowo czy ukośnie - a dobra, zrobimy takie i takie jednocześnie. Coś mi się wydaje, że ludzie będą dopłacać żeby tego nie było. Niestety nowa seria 1 już ma taki grill - swoją drogą to chyba najbardziej niespójna stylistycznie "1"
  10. Według instrukcji BMW: Silnik, skrzynia biegów i przekładnia osi Do 2000 km Nie przekraczać maksymalnej prędkości obrotowej i prędkości jazdy: ▷ W przypadku silnika benzynowego 4500 obr./min i 160 km/h. ▷ W przypadku silnika Diesla 3500 obr./min i 150 km/h. Należy unikać jazdy na pełnych obrotach i gwałtownego wciskania pedału gazu. Od 2000 km Można stopniowo zwiększać prędkość obrotową i prędkość jazdy.
  11. Nie wiem co to jest "prawdziwy masaż" ale ja mam w X1 fotele sportowe (z normalnym zagłówkiem, tzn. nie zintegrowanym z fotelem) z masażem oraz regulacją odcinka lędźwiowego 🙂
  12. locomotiv12

    Koła

    Seryjnie wchodzą max. 20 cali
  13. Niestety ale tak teraz jest i nie da się tego wyłączyć na stałe - ograniczenia prawne. Ja mam samochód odebrany końcem kwietnia tego roku (OS9) i system aktywuje się po każdym odpaleniu silnika. Problem w tym, że nie czyta znaków przy drodze ale działa w oparciu o "swoje" ograniczenia prędkości w efekcie czego zdarza się, że pokazuje ograniczenie do 20 w miejscu gdzie można jechać 40 Trochę to upierdliwe, żeby za każdym razem wyłączać ISA przyciskiem na kierownicy - chociaż dobrze, że jest takie rozwiązanie a nie trzeba szukać tego w menu.
  14. Zaczynają się pierwsze spostrzeżenia - mieszane 🙂 Pozytywne: Świetny komfort jazdy, wystarczające przyspieszenie (18i), bardzo dobra jakość wykonania kabiny, duży bagażnik, elektryczne fotele mają nawet masaż, sam parkuje (ale jeszcze mu nie ufam w pełni) pachnie nowością 🙂 Negatywne: Nie można wyłączyć na stałe systemu start/stop - ewentualnie cały czas jeździć w trybie "sport" Nie da się wyłączyć na stałe ostrzeżenia o przekroczeniu dozwolonej prędkości (brzęczy po przekroczeniu nawet o 1 km/h) - system opiera się na "swoich" ograniczeniach prędkości, które nie zawsze są zgodne z rzeczywistością. Alternatywnie, po każdym uruchomieniu silnika nacisnąć lewy przycisk na kierownicy na 3 sekundy i temat załatwiony 🙂
  15. Właśnie odebrałem moje X1 - ja czekałem na auto 14 miesięcy (benzyna, MPakiet)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.