Skocz do zawartości

Hesky

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G26 430i xdrive
    X 2023

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hesky

  1. Temat oleju to temat rzeka. Sam w tym wątku podsuwałem skan instrukcji, która mówi o olejach 0W20 i 0W30. Robiłem już dwie wymiany: między-interwałową i po 30 tys. km. Robiłem to w serwisie BMW w Czechach. Zostawiłem samochód zrobili co mieli zrobić. Dopiero po odbiorze samochodu zobaczyłem na fakturze olej 5W30. Wróciłem do nich i zapytałem dlaczego wlali olej niezgodny z instrukcją. Pokazali mi (na ekranie monitora), że w ich wewnętrznym systemie są trzy oleje do mojego auta 0W20, 0W30 i właśnie 5W30. I oni leją ten ostatni. Także ten...
  2. https://allegro.pl/oferta/organizer-box-do-samochodu-bmw-3-serie-schowek-13360746152
  3. Hesky

    G20 LCI2 2025

    Nie wspominając o "kosmetykach" do nacierania szkapy...
  4. W przypadku ręcznego ustawiania rozpoznawania BMW MUSIAŁO dać taką możliwość, bo wynika to z przepisów UE z 2014 roku o wprowadzeniu obowiązku posiadania przez nowe samochody systemu TPMS – krótko mówiąc naprawa i wymiana kół może być wykonywana poza autoryzowanym serwisem. Natomiast „automatyczne rozpoznawanie” to już ficzer od BMW. Realizowane jest to poprzez przypisanie do czujnika informacji w systemie o rozmiarze koła i „zaptaszkowaniu” czy jest opona letnia czy zimowa. Dane te są automatycznie usuwane po utracie ciśnienia przez czujnik przez co najmniej 2 min. Dlatego, jak tu ktoś wcześniej napisał, nawet po zmianie na identyczne opony system już ich nie rozpoznaje automatycznie. Dlatego też mogą się pojawiać komunikaty o „częściowym nierozpoznaniu” np. po naprawie jednego koła. BMW ma narzędzie za pomocą którego wprowadza dane opon (mogą skanować QR z opony). U mnie tak robili i po zmianie kół w garażu za chwile mam komunikat, że założyłem koła zimowe lub letnie. Dlatego Ci, którzy kupili całe koła od BMW powinni się domagać wprowadzenia danych do systemu, aby auto rozpoznawało automatycznie koła, bo za to zapłacili. Ci natomiast, którzy kupowali na własną rękę, jak chcą mieć automatyczne rozpoznawanie muszą udać się do serwisu i uiścić.
  5. Kilka postów wcześniej pisałem, że w Polsce na trasach, którymi jeżdżę wyrywa wszystko, również nowe odcinki pomiarowe. Mnie zupełnie to wystarcza, czytelna informacja bez zbędnych ozdobników
  6. To jest dodatkowa aplikacja, która pojawi się wśród innych po zakupie. Działa w tle, bez włączonego prowadzenia w navi. Można ustawić ostrzeganie dźwiękowe i jest pop-up na zegarach. W br. sprawdziłem w FR, ES, AU, CZ i IT - działa bardzo dobrze. Nie działa w DE.
  7. G26 430i xdrive, podobna masa do G30, 85% z blisko 30kkm to autostrady w EU
  8. Dobra mój błąd bo ja mam G26 i nie sądziłem że między 3 i 4 są jakieś różnice. Teraz widzę, że w 3 jest nieco skromniej. A felgi mam 8.5Jx18 ET36, zarówno letnie jak i zimowe. W 4 nawet mieszany zestaw to 245 i 255. Zdjęcie na jakich oponach wyjechał.
  9. Z fabryki w Dingolfing k/Monachium.
  10. Tak jak napisałem, nie używam trybu parkingowego i podłączona jest pod zasilanie czujnika
  11. Kupiłem komplet zimowych kół w rozmiarze takim samym jak wyjechał z fabryki 245/45/18 i pozbyłem się w ten sposób problemów "ezystencjalnych"😀 typu za wąskie, za małe etc. Tak jak koledzy wcześniej napisali zmieniam koła sam w dogodnym momencie i przy okazji popatrzę na stan hamulców. A jak już emocje opadną bo spadł pierwszy śnieg, to wtedy na spokojnie mogę podjechać na ewentualne przeważenie. Zrobią to wtedy dokładniej bo nie mają, aż takiej presji.
  12. Mam fitcamx https://fitcamx.com/
  13. W tym wątku o Tesli? Prowokujesz😀 Ale na poważnie - tak myślałem o elektryku, a konkretnie o i4. Wspominałem chyba o tym na forum i o tym, że jestem zakręcony na liftbacki. Ale ze względu na to, że funkcjonuję pół na pół w PL i za granicą, dużo jeżdżę autostradami to wziąłem 430ix. Korzystamy z samochodów nie zawsze w PL gdzie mamy dostęp do własnego prądu, a nie ukrywam, że o takich a nie innych decyzjach zakupowych decydują też możliwości wynikające z takiej sytuacji.
  14. Ja już głowę posypałem popiołem kilka postów wcześniej. Przestałem być tak krytyczny wobec nowej 1er jak ją zobaczyłem na żywo i się przejechałem. Zmieniamy auto żony i na short liście zostały mercedes A i właśnie nowa jedynka. To nie jest tak, że jak wzorowy neofita zakochałem się i od teraz będę zachwycony 1er. Ale myślę, że jako auto do miasta jest OK. Jeżeli zamówimy to nie ja tym będę jeździł. Prawdą jest, że mojej połowicy bardziej podoba się BMW. Zobaczymy. Swoją drogą wnętrze klasy A z tym wszystkim świecącym to zdecydowanie nie mój gust.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.