Skocz do zawartości

Buceusz

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 520i M54

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Buceusz

  1. Witam, rok temu przed zimą wymieniałem pompę paliwa bo siadła, miesiąc temu znowu to samo pompa paliwa przestała chodzić więc ją wymieniłem rok temu kupiłem jakiś tani zamiennik więc pomyślałem że po prostu nie dał rady. Miesiąc temu nauczony doświadczeniem postawiłem na zamiennik znanej firmy (magneti marelli) i dzisiaj znowu samochód nie odpala, pompa paliwa nie chodzi, dlaczego w ciągu miesiąca spaliło mi dwie pompy paliwa, gdzie szukać przyczyny, czy ktoś się spotkał z podobnym tematem?? Dodam jeszcze że mam w aucie LPG
  2. Zobacz może przewody czy gdzieś nie są przetarte albo popękane.
  3. Wymieniłem czujnik położenia wału i wszystko pięknie.
  4. Trzeba wymieniać go na ASO BMW czy Hella też da radę ?
  5. Witam ostatnio po trasie majówkowej auto zaczęło bardzo ciężko odpalać (długo kręci) po czym jak już odpali to falują obroty ale jak przejadę kawałek zgaszę samochód i odpale to problem znika dodam że auto ma LPG. Błędy jakie udało mi się zapisać to: 51A7, 3C1D, 27C3, 281D, 289A, 2772, 29A7, P0335, P0135, P0444, P0134, wszystkie bez opisu bo sprawdzałem na szybko telefonem bo nie mam dostępu na wyjeździe do laptopa z ista. Dodam też że wiem że są błędy od katalizatorów bo niestety poprzedni właściciel je wyciął i wiem też że będą błędy od evap te były już od dawna i auto normalnie odpalało. I teraz pytanie od czego zacząć poszukiwania problemu ?
  6. Buceusz

    BMW E60 520i M54

    Pompy wody nie sprawdzałem. Dzisiaj próbowałem odpowietrzać układ przez 30 minut i z wezyka przelewowego nic nie leciało.
  7. Buceusz

    BMW E60 520i M54

    Tak cały termostat był wymieniany razem z tą grzałką, też miałem ten błąd wcześniej.
  8. Buceusz

    BMW E60 520i M54

    Witam, mam problem z przegrzewającym się silnikiem, dodam że występuje to sporadycznie, raz na jakiś czas wyświetli się żółty komunikat i temperaturze po sprawdzeniu przez obd 116 stopni. Dodam że wymieniłem dodatkową pompkę wody i termostat. Co może być nie tak, jak sprawdzić czy układ odpowietrzył się prawidłowo i jak w ogóle to odpowietrzyć prawidłowo bo co temat to każdy mówi inaczej.
  9. Witam, odgrzewam temat doszedł ktoś do tego jaka wartość zakodować tak aby xenony zapalały się jak najpóźniej żeby faktycznie korzystać z tych dziennych świateł. Bo teraz to jasno na zewnątrz a xenony się palą
  10. Witam, mam pytanie odnośnie kodowania czujnika zmierzchu, problem jest taki ze bardzo późno włączają się światła do jazdy dziennej, jak zakodować wartość tego czujnika żeby światła dzienne odpalały się wcześniej
  11. Buceusz

    Kod błędu 4E87

    I wszystko sie zgadza tulejka od wtyczki była za płytko wsadzona, poprawiłem i jak na razie wszystko git
  12. Buceusz

    Kod błędu 4E87

    Dzięki, będę tam dzisiaj zaglądał
  13. Buceusz

    Kod błędu 4E87

    Możesz rozwinąć temat jak naprawiłeś, mam ten sam błąd, jaka tulejka ?
  14. Przedmuchałem filtry to teraz jest trochę lepiej ale nadal raz jest raz nie ma, założę nowe filtry może pomoże. A że tak jeszcze zapytam w e60 jest jakiś czujnik odnośnie tych filtrów ?
  15. Witam, od niedawna jestem posiadaczem e60 i mam pytanie odnoście nawiewu, rano jak ustawiam nawiew na szybę i na maxa to wydaje mi się że strasznie słabo dmucha, jak reguluje moc wentylatorów to wydaje mi się ze od 3 nic się nie zmienie w czym może być problem ? Panel taki jak na zdjęciu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.