Skocz do zawartości

kenhor

Zarejestrowani
  • Postów

    146
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana kenhor w dniu 3 Stycznia

Użytkownicy przyznają kenhor punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 G05 40i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kenhor

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

54

Reputacja

  1. Masz jakieś znajome ASO, czy to tak po prostu przy końcówce jedziesz i prosisz? Szczerze, to trochę śmiem wątpić, że to norma.
  2. Ja tam myślę, że jest jakiś system promowania ASO przez importera, np. większe zniżki za procent odrzuconych reklamacji lub odwrotnie - zwyżka za zbyt dużo przyjętych. Cokolwiek to nie jest, jakieś powiązanie musi być, bo rzeczywistość jest jaka jest.
  3. Rozmiar jeszcze ok., ale jeśli jakość jest taka, że numerów nie odczytasz, to średniawo to wygląda. Myślałem, że lepiej to zadziała. W jakiej odległości te numery były? I czy to samo jest w ruchu, jak i przy zatrzymaniu obu pojazdów (np. światła)?
  4. Na razie leję oem, bo gwarancja i nie potrzebuję dyskusji, ale po jej zakończeniu planuję zmianę na Millersa 0W-30. Mam 40i pre-lci, ale narzędzie Millersa pokazuje te same.
  5. Około minuty 6:20 znajdziesz to, o co pytasz.
  6. Musiałbym zobaczyć, jak to robisz, ale z opisu, to bym zakładał, że nie wyhamowujesz auta całkiem do pełnego stopu, tylko minimalnie się toczy, no albo jest na granicy. Nie wydaje mi się, że to jest zdrowe dla skrzyni. Ja przestrzegam zasady, że nie wachluję, tylko zmieniam po pełnym zatrzymaniu i daję mu min. 0,5s po zmianie biegu na zapięcie i podanie ciśnienia. Zawsze też mógłbym na samo parkowanie zmienić na indywidualny, ale trzeba pamiętać itd. :). Oczywiście może być też tak, że SS u Ciebie działa troszkę inaczej niż u mnie, w końcu mamy różne silniki.
  7. Samo działanie SS jest płynne przy MH, zgadzam się. Ale ja nie mogę znieść tego, że np. parkuję i on się wiecznie wyłącza, czyli zatrzymuję się, żeby wrzucić wsteczny i ciach - wyłączony. Później do przodu, stop i ciach. Rozumiem po jeździe, czyli przynajmniej chwilowym ciągłym przemieszczaniu, ale przy parkowaniu mnie to wkurza i uważam to za niezdrowe, więc jeżdżę na individual.
  8. Tak, WiFi ma być włączone i połączone.
  9. Ależ to musi być wnerwiające. Czy to znaczy, że każde nowe auto (na naszym rynku) teraz ma coś takiego?
  10. Nie, przynajmniej nie w preLCI. Mam pojedyncze wyloty na stronę, nie mam wydechu sportowego.
  11. kenhor

    Box dachowy

    @bambaryla Pozwolę się nie zgodzić. Nie "spoko". Producent podaje maksymalną, bezpieczną prędkość, z jaką należy jeździć z boxem. Zazwyczaj to ok. 120-130km/h. OK, możemy uznać, że podają niższą niż możliwa i ciągle bezpieczna. Po to, że wiedzą jaka jest ludzka natura i że część nie będzie przestrzegać. Lub, aby w razie "W" nie ponosić odpowiedzialności i ewentualnych roszczeń. A może z obu powodów. Przyjmijmy zatem, że prędkość o 10-20km/h wyższa jest ok. Ale fizyki się nie oszuka. Siły działające przy 130 a te przy 170, a może i wyżej są zupełnie inne. Zachęcam, aby przy mniejszych prędkościach wystawić rękę za okno. To są naprawdę ogromne siły. Pewnie box i mocowanie wytrzyma, raz drugi i trzeci, może i dziesiąty. Ale skoro producent podaje 130, to nie dlatego, że ktoś miał takie widzimisię, ale dlatego że badali naprężenia w tunelach i wiedzą, że wyższe siły mogą zniszczyć konstrukcję. Więc za którymś razem może nie wytrzymać i zerwać. I pewnie Tobie się nic nie stanie, ale dostać lecącym boxem wypełnionym nartami, jak przy czołówce, no cóż, nikomu nie życzę... Apelowałbym, aby jednak w miarę trzymać się zaleceń producentów, bo po coś one są. @_holek Co do głównego tematu. A dlaczego miałoby nie mieć sensu jeżdżenie z boxem na X5? Auto jak każde inne, trochę wyższe. Jak jest potrzeba się spakować, a nie ma miejsca z tyłu, lub jak pisał Cactus wchodzą np. kwestie mokrego sprzętu itp. itd. to śmiało. Ja nie mam u siebie belek, rozważam zakup, ale kumpel w X5 LCI ma i śmiga. Nie tylko na narty, ale wakacje nad morzem też. Bo zabierają dużego psa i pełno maneli, więc i box się wypełnia. Na pewno trzeba pamiętać o wysokości i faktycznie w takich Włoszech, często parkingi hotelowe są niskie. Zresztą u nas a galeriach podziemnych też. Kilka lat temu, jak byłem w Dolomitach, wtedy jeszcze Passatem kombi i z boxem, to mieściłem się akurat, ale już Ci właśnie z SUV-ów nie bardzo. Łatwo o tym zapomnieć, bo chyba wtedy gość przy nas zapomniał i wjeżdżał chyba beemką, no i huk był duży, a box został przed wjazdem. Na szczęście box jest słabszy niż dach i relingi, więc auto ewentualnie się troszkę porysowało, ale nie zniszczyło.
  12. kenhor

    M50i 4.4 V8 530km

    Na pewno nie podobało się przez ostatnie kilka lat, a właściwie chodziło o to, że kasa była potrzebna na daniny do wyborców, więc zawsze dobrze zebrać z "krwiopijców". Jakoś wytrzymają, a będzie to dobrze widziane przez lud. Nie chcę wchodzić na dyskusje polityczne i zgadzam się ogólnie, że bogaci muszą płacić odpowiednio więcej daniny, ale dobrze by było, aby rządzący rozumieli, że to nie tak, że zajedziesz przedsiębiorców i będzie działało. Nie będzie. Jasne, że wśród tej grupy też pełno kombinatorów, odliczających co popadnie, ale większość jednak wierzę jest uczciwa, a jak już wcześniej tutaj padło, fajnie by było przepisy do realiów dostosowywać.
  13. kenhor

    Ogrzewanie lusterek

    Nie da się, to już dawno zostało powiedziane. Ogrzewanie lusterek jest zupełnie niezależne, wróć do pierwszej strony tego wątku.
  14. Jeśli chcesz mieć balony... Przy ROF nie sądzę, żeby się dało.
  15. We Wrocławiu może się stoi, bo korki jak szlag, ale nie określiłbym go jako dziurawego. Nie jeżdżę wszystkimi możliwymi bocznymi, bo pewnie jest i sporo z dziurami, ale chyba nikt nie jeździ po całym mieście wzdłuż i wszerz, no chyba że taryfy. Od urodzenia mieszkam we Wro i wiem jak było, a jak jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.