Skocz do zawartości

kossaa245

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    540d G31 LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kossaa245

  1. Mam Taki sam rozmiar na zimę - tylko, że RFT. Nie ma problemu - na lato 20" Goodyear F1 AS3 RFT. Na wiosnę będę zmieniał 20", bez RFT to będę mógł powiedzieć coś więcej. Przy mieszanych 19" nie powinieneś mieć problemów ze stabilnością - to jest dość niski profil jednak. Może za niskie ciśnienie - jeżeli masz w niższych wartościach dedykowanych - może być do przyczyną. Spróbuj testowo na duże obciążenie w idrive ustawić ciśnienie - to jest w teorii właściwe ciśnienie do dużych prędkości. Jeżeli to pomoże to następnie COMFORT i +0.2-0.3 bar ponad. U mnie mam 3.1 na obu osiach (2.9bar iDrive woła - przy temp +5 stopni - 19" 275/19). Ale mam inny silnik i G31 - więc u Ciebie będzie troszkę inaczej.
  2. Też jestem zdania, że ma mało sensu ten kluczyk. Zwłaszcza przy problematycznym ustawianiu 2 profilu pod kluczyk. Ciężko zrobić tak, żeby miec 2-3 kluczyki pod jeden profil. Kluczyk ma bardzo mało funkcji, wszystko i dużo więcej można zrobić z aplikacji. Użyłem kluczyk 2 razy i leży w szufladzie. Telefon i tak zawsze mamy przy sobie. A tak mamy 2 bardzo duże sprzęty za sobą (display oraz telefon). Dodatkowo jest on dość delikatny i łatwo uszkodzić wyświetlacz. Szkoda nafty IMHO. PS. Dot. zdalnego parkowania - Czy jest możliwe dołożenie tej funkcji tylko w aplikacji? Posiadam wszystkie systemy, tylko oczywiście nie kluczyk. Na kluczyku mi nie zależy. Z kodowaniem pewnie słabo z blokadami w LCI.
  3. Jest potrzebny wykupiony pakiet do tych usług. Jeżeli mówisz o samochodzie z Twojego podpisu - (22' rok) - to pierwsze 3 lata są za darmo na usługi, później musisz wykupić. Więc na chwile obecną masz jeszcze 'fabryczny' pakiet. Ogólnie wygląda to jak kolejna opcja w klimatyzacji, ale jak nie będziesz miał pakietu - one znikną.
  4. U mnie od prawie roku nie było OTA. Ostatnia wersja ~11/2023 zamontowana jakoś w lutym/marcu tego roku. Czekam na odpowiedź od BMW co tutaj się dzieje. Kiedyś była jedna wersja, która blokowała OTA i trzeba było jechać do serwisu, żeby wgrali nowszą wersję. Ciekawe co tutaj się dzieje.
  5. Wyraźnie słabsze filmy robi 360 niż Eye 3.0. Zwłaszcza w trybie 4 kamer/360. Poza tym np. kamery 360 są bardzo wrażliwe na warunki atmosferyczne - zwłaszcza deszcz, śnieg (są na zewnątrz pojazdu). Więc w czasie opadów Drive Recorder jeszcze słabiej wychodzi.
  6. Przyjmuje się, że 10 stopni różnicy to 0.1 bar. Plus ew. Naturalna utrata powietrza w dłuższym okresie czasu i nagle brakuje Tobie 0.4bar i system krzyczy. Nic odkrywczego tutaj. Wbijać +0.2-0.3 ponad zalecenie i będzie dobrze.
  7. 540d LCI, 20"lato, 19"zima.
  8. Zwiększ ciśnienie w oponach - tak minimum 0.3-4 bara. Zobacz jak się opony zużywają - czy boki były bardziej zużyte niż środek.
  9. https://www.hubauer-shop.de/de/bremsscheibe-leichtbau-belueftet-34116860909.html Najlepiej poproś o dopasowanie sklepu przez VIN i nie będzie wątpliwości. Często różne części są zastąpione przez inne numery - i wtedy masz odnośniki do nowszej referencji. Tak jak w tym przypadku. ===== Jest zestaw, ale akcesoryjny - podany w cytowanym przez Ciebie linku. Wyłącznie montowany poza fabryką. https://www.hubauer-shop.de/de/nachruestsatz-sportbremse-rot-34112289348.html wejdź tutaj w zakładkę WebETK - będą wszystkie referencje. (pod obrazkiem zestawu).
  10. https://www.leebmann24.com/de/de/component/vorderradbremse-343490 https://www.leebmann24.com/de/de/product/bmw-bremsscheibe-leichtbau-belueftet-10158426 2x200 + 201 Klocki - 601 masz na przód zestaw. Nie dostaniesz takiej ceny bezpośrednio z ASO - tylko z tych kilku sklepów. Masz punkt odniesienia. Możesz poszukać na stronach, które podałem. Ciężko znaleźć OEM części taniej. PS. Jakby ktoś wiedział jakie są różnice w zaciskach między M-Sport a M-Performance - z chęcią się dowiem. Chodzi o różnicę między hamulcami 374x36,a 395x36 - przód. Tył pewnie takie same zaciski.
  11. One chyba szału nie będą robić w porównaniu do ceny. Sam się nad nimi zastanawiam. Zaciski takie same, ilość tłoczków taka sama. Klocki te same (Jak w M Sport niebieskich). Praktycznie jedyna różnica to większe/pojemniejsze tarcze oraz nawiercanie. Troszkę można by więcej oczekiwać od specjalnego kompletu - więcej tłoczków, większe klocki hamulcowe itp. Jeżeli coś jeszcze jest z różnic - to chętnie wysłucham. Interesująca byłaby dla mnie różnica np. przy hamowaniu z ~200-120 w konkretnych cyferkach. Bardzo mało konkretnych opinii dot. zmiany z M-sport na Performance. W DE sam kompletny układ M Performance można mieć poniżej 15k zł z ASO.
  12. Coś drogie te tarcze do 530i? Do 374X36 pokazuje np. W Leebmann24 255 EUR, więc pewnie rozmiar z 530i wyjdzie jeszcze taniej. Poszukaj w DE - Leebman, Baum, Hubauer itp. Komplet klocki+tarcze przód - 374x36 = 825 EUR.
  13. Można ustawić wyłączenie po otwarciu drzwi. Tylko z tego co pamiętam, że jest to bardzo niefortunnie przetłumaczone - jakoś w stylu - "Wyłącz samochód po otwarciu drzwi".
  14. Podobno są poprawione po drugiej części 2020 r. / LCI / MHD / 48V Przed czasem występowało, ale nie tak często jak w B47. Ale czy ten problem został wyeliminowany, czy tylko poprawiony delikatnie - nie wiadomo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.