Co do drgań to nikt Ci z fusów nie wywróży niestety. Auto ma drgania...to może być wszystko, klapki, wtryski, dwumasa ( bo rozumiem że to manual). Bez diagnostyki komputerowej, sprawdzenia stanu wtryskiwaczy na maszynie, weryfikacji stanu kanałów dolotowych i kondycji klapek nikt Ci diagnozy przez internet nie postawi.
Jeśli chodzi o problem z kierownicą, myszkowaniem - stan zawieszenia(amortyzatory, wahacze, tuleje etc), opon, geometrii, zbieżności, ustawienia punktu zerowego kierownicy/przekładni, czyli wniosek ten sam - niestety bez FIZYCZNEJ diagnostyki to możemy sobie wróżyć z fusów.
Sprawne auto nie drży, nie myszkuje i jedzie jak po szynach. Wyprowadzenie zawieszenia robiąc na dobrych podzespołach to może być koszt 10 000 złotych jak nie więcej.
Jeżeli chodzi o komorę spalania, komplet 4 wtryskiwaczy w ASO chodzi po 2k, w boschu po 1,2k. Doloty niektórzy regenerują, ale jaki jest tego efekt nie wiem. Nowy kolektor to koszt około 3,5-4,5k.
W tej marce niestety nie ma "okazyjnych" ofert.
Ogólnie współczuję bo wyprowadzenie tych rzeczy może się zacząć na 10 tysiącach a równie dobrze skończyć na 30...