Skocz do zawartości

vitruve

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vitruve

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

  1. Co do drgań to nikt Ci z fusów nie wywróży niestety. Auto ma drgania...to może być wszystko, klapki, wtryski, dwumasa ( bo rozumiem że to manual). Bez diagnostyki komputerowej, sprawdzenia stanu wtryskiwaczy na maszynie, weryfikacji stanu kanałów dolotowych i kondycji klapek nikt Ci diagnozy przez internet nie postawi. Jeśli chodzi o problem z kierownicą, myszkowaniem - stan zawieszenia(amortyzatory, wahacze, tuleje etc), opon, geometrii, zbieżności, ustawienia punktu zerowego kierownicy/przekładni, czyli wniosek ten sam - niestety bez FIZYCZNEJ diagnostyki to możemy sobie wróżyć z fusów. Sprawne auto nie drży, nie myszkuje i jedzie jak po szynach. Wyprowadzenie zawieszenia robiąc na dobrych podzespołach to może być koszt 10 000 złotych jak nie więcej. Jeżeli chodzi o komorę spalania, komplet 4 wtryskiwaczy w ASO chodzi po 2k, w boschu po 1,2k. Doloty niektórzy regenerują, ale jaki jest tego efekt nie wiem. Nowy kolektor to koszt około 3,5-4,5k. W tej marce niestety nie ma "okazyjnych" ofert. Ogólnie współczuję bo wyprowadzenie tych rzeczy może się zacząć na 10 tysiącach a równie dobrze skończyć na 30...
  2. Wiem że temat sprzed roku ale udało Ci się może dojść do źródła?
  3. @Kemot29 masz wystarczającą ilość paliwa w zbiorniku?
  4. Kolejna rzecz w przypadku poważnego wypadku drogowego, jak w przypadku opon nie zgodnych z homologacją zachowa się ubezpieczyciel i prokurator. Niby małe prawdopodobieństwo ale po co wystawiać się na ryzyko?
  5. Przepraszam za lekki offtop, ale nigdy nie pojme odpalania auta na plaka.... Cos jest nie tak, silnik sie nie uruchamia, to jaki najlepszy pomysl maja domorosli diagnosci? Odpalic na chama plakiem.... Macie swiadomosc ze przy niektorych usterkach mozecie w ten sposob pogorszyc sprawe???
  6. I na czym stanelo? Zmierzyles kompresje na cylindrach? Co z ta turbina wyszlo? Czy moze pogoniles auto nastepnemu szczesliwcowi........
  7. @Mag32342 Daj znac dla potomnych co to bylo i na czym stanelo
  8. A jak turbo wygląda?
  9. vitruve

    Ustawienie geometrii

    Długo masz auto? To że ściąga to może być zbieżność ale też niekoniecznie. Skąd jesteś? W Lublinie u Gębki dobrze zbieżność ustawiają, ale to też lepiej poza sezonem zmian opon robić bo wtedy w każdym zakładzie zamieszanie i pośpiech. Maszyna to jedno, ogarnięty człowiek do ustawienia zbieżności i geometrii to drugie. Przyczyn ściągania może być cała masa… -zużycie opony lub ciśnienie w oponie -zawieszenie, jego zużycie (np sprężyny) -ustawienie punktu zerowego przekładni
  10. To nie jest ta sama firma? "Honeywell Transportation Systems has been using the Garrett name to brand its current portfolio of aftermarket replacement and performance upgrade turbochargers for gasoline and diesel passenger and commercial vehicles. "
  11. Różnią się numerem czy po prostu datą produkcji?
  12. Podstawowa zasada wielokrotnie powtarzana na forum - KOREKTY WTRYSKOW NIE SWIADCZA O ICH STANIE. Jezeli przyspieszenie katowe walu jest prawidlowe ( dobra kompresja w cylindrze), to komputer nie bedzie wprowadzal zadnej korekty, a wtryskiwacz moze lac, podciekac. Nie wiem na ile miarodajne sa testy przelewowe, ale wiem ze najlepszy i zero jedynkowy test to wyciagniecie wtryskiwaczy i wrzucenie ich na stol. Samo wyciagniecie wtryskiwaczy nie jest strasznie skomplikowane. @marekbbi sprawdzales kondycje wtryskow, turbiny, dolotu i zaworu EGR? Te wszystkie elementy moga miec wplyw na przyspieszone zapychanie sie fitra dpf. Podciekajacy olej z turbo nie da Ci zadnej kontrolki ani zadnego bledu. Komputer to nie wszystko. Jezeli DPF masz w dobrej kondycji to zeryfikuj FIZYCZNIE komponenty ukladu spalania.
  13. Ale to patrzysz przez katalog dla warsztatow? Jak sprawdzam z poziomu przegladarki internetowej to nie ma tego. Masz tam podana zgodnosc do jakich modeli?
  14. Dzwonilem do iParts i wedlug nich BOSCH 0445110743 pasuje tylko do mini i sprawdzili po VIN - tylko oryginaly... Mega dziwne, bo na stronach serwisow boscha, dla numeru 0445110743 podaja ze pasuje do bmw f31, zreszta w mini przeciez sa silniki bmw...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.