Skocz do zawartości

chebum

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 320d, F57 Cabrio Cooper S
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia chebum

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

8

Reputacja

  1. Z jakiego roku jest samochód? 700zł jest chyba w przypadku ubezpieczenia od kosztów napraw („przedłużona gwarancja”). To nie jest gwarancja producenta, stąd inne zasady.
  2. Czy ja rozumiem poprawnie , że Plus w G60 to odpowiednik Professional w G30? Trzyma pas ruchu, ale trzeba trzymać kierownicę.
  3. Bardzo nie polecam stosować same sprężyny: to zmienia charakterystykę działania pracy amortyzatorów (ona jest zmienna w zależności od pozycji tłoka). Jedyna sensowna opcja to coilovery.
  4. Na razie nie wiem - na szczęście jeszcze nikt nie bił zaparkowanego samochodu.
  5. tylko latem w ciągu dnia i na dwupasmówce. Nie kupiłbym tego rejestratora po raz drugi.
  6. Elektryk do takiego użytkowania bardzo dobrze pasuje. Gdy miejsca z tyłu nie potrzebujesz, być może, nad i4 zastanowić się? Mowię tylko teoretycznie, bo nie jeździłem ani 40i, ani i4. Ale sam chcę zamienić kabrio na elektryk, bo elektryk i wgniata i bardzo ochoczo skręca, nawet FWD.
  7. Kiedyś też tak bawiłem się z Renault - doskwierał szum nad lewym uchem. Ale oklejanie taśmą uszczelek wtedy nic nie zmieniło: szum przenikał przez samą szybę. Myślę , że wadliwe uszczelki to punktowe źródło hałasu, a ja słyszę dookolne narastanie hałasu w kabinie. Chyba trzeba wolniej jeździć. Kiedy przesiądę na elektryka, już będę przyzwyczajony jeździć 110 na godzinę 😉
  8. @Dave---1 @Martaaaaaaa też macie zrobiony chiptuning?
  9. @JacekLZ g21 to jest najbardziej komfortowy i najbardziej cichy samochód, który dotychczas miałem. O poprawie wyciszenia myślę, bo teraz mam sporą różnicę pomiędzy 80 a 120kmh. Przy równomiernej jeździe po mieście kiedy nie słychać silnika jest wręcz fantastycznie. A wyjeżdżas na obwodnicę i obraz bańki się rozsypuje;) Wyciszenie robiłem w firmie, sam mam dwie lewych ręki, mogę tylko programować:-D
  10. Nie mają. Jest niewielki wystąp, ale wątpię że będzie chronił.
  11. Nie. Mam w pełni metalowy dach. doprecyzuję: tragedii nie ma. Po założeniu podwójnych szyb znikł świst powietrza akurat obok lewego ucha. Ale jest poczucie wzrostu hałasu po przekroczeniu 115 na godzinę. Więc rozważam kolejne zabiegi wyciszające gdy one cokolwiek dadzą. Ale gdy są bezsensowne, to proszę odradzić.
  12. Moje egzemplarze SF3 w rozmiarze 225/45/R18 wystają poza obrys koła więcej, niż wystawał Hankook. Więc chyba mają rant ochronny, chociaż SklepOpon, rzeczywiście mówi, że rantu nie ma. Gdy nie zapomnę, to jutro zrobię zdjęcia. Też czytałem. Chyba tyrereviews.com o tym pisali i powinni byli mieć amerykańską wersję opony, która czasem ma inną wysokość bieżnika niż wersja na Europę. Mam nadzieję, że europejska wersja starczy mi na 45-50 tys km. Tyle przejeżdżam w ciągu dwóch lat, a uważam, że po 2-3 latach opony i tak lepiej wymienić na nowe. Więc w moim przypadku gdy opony przejadą 45 tkm, będę zadowolony. Ale na razie nie wiem jak jest z zużyciem.
  13. Mam kombi G21 z podwójnymi szybami, wyciszonymi drzwiami, nadkolami i cichymi oponami. Do 80 km/h jest no bardzo komfortowo - czuje sobie jak w bańce. Ale od 115 pojawia się odczuwalny szum powietrza, opływającego nadwozie. Czy wyciszenie dachu albo słupków coś poprawi? Być może, ktoś już robił wyciszenie dachu w kombi G21 i pozę podzielić się wrażeniami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.