Skocz do zawartości

qchi5

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 (M54B22)

Ostatnie wizyty

144 wyświetleń profilu

Osiągnięcia qchi5

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Witam, pacjent e46 m54b22, wymieniłem fotele przód i odpalam auto a tu błąd poduszki. po skasowaniu wraca od razu. O co chodzi?
  2. dzieki
  3. Witam, mam pytanie odnośnie schematu podłączenia oryginalnego xenonu. Już tłumaczę, mam zwykłe lampy halogenowe, chce zmienić na xenon ale zgodnie z prawem i z oryginałem chce, tj lampy oryginał ze spryskami, czujniki poziomowania przód i tył oraz moduł świateł od xenonow. Jak chodzi o montaż samych części to nie ma problemu ale to połowa roboty, druga połowa to podłączenie wszystkich kabli, a z tego co naczytałem się w necie to niezbyt dobrze rozumiem. Od wtyczki z czujników poziomowania idą 3 przewody? Kupię przewody z metra cięte i jak to podłączyć? Ma ktoś jakiś schemat albo rozjaśni co i jak? 3 przewody od czujników(przód i tył) poprowadzić dokąd? Do modułu świateł wszystkie? Tak samo wiązka od spryskow reflektorów jak to podłączyć, gdzie co i jak poprowadzić?
  4. Edit: wymieniłem dwumase i kpl sprzęgła, jeszcze fabryka była BMW znaczki są, dwumasa trochę luzu miała już ale tragedii nie było, natomiast jakiś imbecyl rozbierał skrzynie/wymieniał silnik i nie było łożyska igielkowego w które wchodzi wałek skrzyni XD najprawdopodobniej to robiło, że auto wpadało w wibracje, byłem się przejechać i na razie cisza zero wibracji, stuki zniknęły, nie ma żabkowania.
  5. Edit: wymieniłem dwumase i kpl sprzęgła, jeszcze fabryka była BMW znaczki są, dwumasa trochę luzu miała już ale tragedii nie było, natomiast jakiś imbecyl rozbierał skrzynie/wymieniał silnik i nie było łożyska igielkowego w które wchodzi wałek skrzyni XD najprawdopodobniej to robiło, że auto wpadało w wibracje, byłem się przejechać i na razie cisza zero wibracji, stuki zniknęły, nie ma żabkowania.
  6. Witam, będę niedługo wymieniać dwumase i sprzęgło, pytanie czy wymienić też uszczelkę pod tą pokrywką i uszczelkę wału(nawet jak będą ok)?
  7. qchi5

    Kupno części - jakie?

    wchodzisz na czescidobmw.pl , wpisujesz vin i szukasz co potrzebujesz, tam będziesz miał numeru części (które były montowane w twoim modelu) na podstawie których możesz szukać zamienników 🙂
  8. Witam. Mam problem, otóż po puszczeniu nogi z gazu i hamowaniu silnikiem najbardziej jak jest ok 1600obrotow to trzęsie całą buda(na każdym biegu(najmocniej mam wrażenie że czuć to na 3/4biegu), obroty zejdą poniżej 1500 obrotów to przestaje), no i wystarczy że wcisne sprzęgło lub dodam gazu -wibracje nagle znikają + do tego wszystkiego słychać stuki na biegu jałowym a po wciśnięciu sprzęgła cisza(dwumas czy skrzynia to hałasuje?) Po rozpędzeniu na 1biegu i puszczeniu gazu auto trochę"żabkuje" .Tak samo jak puszczę gaz od 2000 to zacznie wibrować idealnie jak będzie 1600obrotow około, dziwna sprawa. Przy ruszaniu na 1 biegu też czasem dziwnie zatrzęsie buda (po dodaniu gazu znikaja wibracje), po pałowaniu od 1000obrotow do odciny zero wibracji, zero stuków i innych cyrków, a wystarczy że puszczę gaz to zdarzy się że zacznie "dudnić" a potem wibruje buda. Podczas jazdy jak dotkne pedału sprzęgła to czuć wibracje. Dwumas kaput? Szukam różnych opinii/wskazówek, mechanicy twierdzą że to nie dwumas, półosie, dyfer, hamulce,wał napędowy ogarnięte. Ręce już opadają, ktoś coś pomoże, bo wymienić dwumase to nie problem, ale gorzej jak będzie w dobrym stanie to szkoda kasy na darmową robotę mechanika 😶😶
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.