Skocz do zawartości

LeśnyDziad

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 20d 2019r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LeśnyDziad

  1. Rabat na wejściu około 10%, do końca roku ubezpieczenie w gratisie.
  2. Wygląda na to, że G45 ma w standardzie elektryczne fotele (kierowcy z pamięcią) - przynajmniej tak sugeruje konfigurator. Pytanie, czy faktycznie tak będzie, czy może idąc wzorem części aut z grupy VAG elektryczny będzie tylko jeden, a drugi manualny (choć konfigurator mówi "fotele elektryczne"). Problem w tym, że G01 bez elektryki nie miała regulacji pochyłu siedziska. Już w polifcie G01 było trochę oszczędności, ale obecna seria 5 nie nastraja optymistycznie. Wygląd auta wg mnie na plus, z BMW jest tak, że trzeba chwilę popatrzeć żeby zrozumieć, mi po kilku dniach zaczyna się coraz bardzie podobać, ale martwi mnie wnętrze. Wszędzie wielkie panele plastiku, bez kształtu i wyrazu, oczywiście będzie mówione, że chodziło o modny "minimalizm", miejmy nadzieję, że w "dotyku" wrażenie będzie lepsze. Tak czy siak dalej będzie to pewnie najlepsza oferta w tym segmencie, bo mechanika raczej się zgadza, szczególnie, że wbrew temu co mówili sprzedawcy w salonie (że tylko R4) oba najlepsze silniki będą.
  3. atri - jaki masz realny zasięg i spalanie? miasto mnie raczej nie interesuje, bo tam jeździ się na prądzie, ale jak wygląda autostrada? da się zrobić 600-700km na baku?
  4. Pytanie do użytkowników M40i - jaki macie zasięg na autostradzie? Nie mówię o polskich czy niemieckich, gdzie albo nie ma ograniczeń albo traktuje je się z przymrużeniem oka, ale typowe europejskie, gdzie radar co 300m, więc jazda 110-140. Nie tyle chodzi mi o spalanie, co o realną ilość km na baku. W 20d spokojnie robię 1000-1100km, ale ostatnio zrobiłem trasę drugim autem w benzynie, spalanie około 8,5, musiałem tankować co 500km i trochę to niekomfortowe
  5. Niestety na liście nie widać 30d/40d, pytanie czy to się sprawdzi. Kiedyś sprzedawca w salonie powiedział mi, że w serii 5 nie będzie już diesla R6, ale chyba w przyszłym miesiącu się pojawi, więc może i w X3 będzie podobnie. Moim zdaniem do suva najbardziej pasuje diesel, ale 50e też będzie fajnie jeździć, jedyny minus to postoje na tankowanie 2x częściej.
  6. Ja jeździłem ostatnio zastępczym X3 (poliftowym) z ekoskórą i też mi się nie podobało - ale tam była zdaje się veganza a nie sensafin, którego post dotyczy. Nie jeździłem iX, ale możliwe, że tam również była veganza. Inna sprawa, że najchętniej wziąłbym tapicerkę tekstylną, ale niestety nie ma takiej opcji, cały ten "luksus" nie ma dla mnie znaczenia, ale fajnie jakby było wygodnie i po kilku latach było jeszcze na czym siedzieć.
  7. Ja myślę o coffee, te jaśniejsze dla mnie również lekko sraczkowate. Białe skóry też wyglądają ok, ale nawet w testówkach po kilku tys km wyglądają tragicznie, więc jasne odrzucam w całości. hornet17 - wiedziałem ten test, stad między innymi te przemyślenia. Teraz mam x3 z połączeniem materiału/ekoskóry (chyba sensatec), prawie 100kkm i w sumie wyglądają jak nowe, a sensafin wygląda jeszcze lepiej wiec chyba nie ma co się bać. Widziałem też nową serię 5 z merino (testówka), 8kkm i siedzisko wyglądało jak w starym autobusie mpk, ale jakość w nowej 5 to temat za osobny post...
  8. Zastanawiam się, czy jest sens dopłacać do merino - wg mnie różnice są prawie niezauważalne, tzn sensafin jest zaskakująco dobry, ja nie widzę większej różnicy w wyglądzie, jest miękki itp, a merino wcale szału przy nim nie robi. Teoretycznie 10k przy takim aucie ginie w konfiguracji, ale skoro nie widać różnicy to po co przepłacać, dodatkowo kolor brązowy jest ładniejszy w sensafin. Sprzedawca twierdzi, że sensafin jest też trwalszy, i że za kilka lat odejdą już całkiem od skór naturalnych. Mam też wrażenie, że kiedyś skóry w bmw były zupełnie innej jakości...
  9. Coraz częściej słyszy się o problemach z czujnikiem ciśnienia paliwa na przewodzie - po rozszczelnieniu olej napędowy jest tłoczony przez wiązkę elektryczną, kończy się to wymianą całej wiązki i często też sterownika silnika, nastawnika turbiny itp. Już raz pytałem o to w serwisie i twierdzą, że w moim aucie to nie powinno wystąpić (X3 2019r, 2,0d 190KM), jednak w intrenecie pełno jest głosów, że dotyczy to praktycznie wszystkich diesli po 2007r (N47, B47, N57, B57). Znajomy ma X1 z 2017r (ale przebieg poniżej 70kkm) i twierdzi, że poprzedni właściciel już zmieniał wiązkę. Ciekawy jestem, czy ktoś już spotkał się z tym problemem w G01, zastanawiam się też nad profilaktyczną wymianą tego czujnika, po wymianie jest przecież 2 lata gwarancji. Jeżeli temat był to przepraszam - szukałem i nie znalazłem
  10. Sporo tego, dobra robota 🙂 Możesz zdradzić, gdzie robili hak oraz kamerę (i ewentualnie przybliżony koszt) - tych dwóch opcji pożałowałem przy konfiguracji i teraz wiem, jak duży był to błąd
  11. Kamień z serca, mam nadzieję, że się to sprawdzi i podobnie będzie z X3, które powinniśmy zobaczyć w okolicach nowego roku
  12. Czy są jakieś potwierdzone informacje, że będzie 30d? Oczywiście może nazywać się jak chce, M540d itp, ważne by było 6 cylindrów (na B58 chyba nie ma co liczyć). Powyżej czytałem, że taki ma być, sprzedawca w salonie powiedział mi jednak coś zupełnie innego - nie dopytywałem, bo rozmawialiśmy o X3. Mam nadzieję, że tylko tak straszą...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.