Skocz do zawartości

LeśnyDziad

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 20d 2019r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LeśnyDziad

  1. Około 12% z CL, M50, zamówiona na początku listopada, dwa dni temu prawdopodobnie wjechała na statek, oficjalnie odbiór w styczniu.
  2. Możliwe, choć widocznie ja się nie dokopałem, ale o X3M mówiło się, że będzie
  3. Pojawił się nowy film od Bawaria Motors: i jest kilka ciekawostek i nowości: - aktywna redukcja szumów/dźwięków - podobno nowość w tym modelu, choć wydaje mi się, że już kiedyś było (nie wiem czy w X3) - 40d od maja, ale nie będzie to jak dotąd M40d - obsługa głosowa po polsku - wreszcie, i jeśli będzie działać to może być to sposób na brak przycisków - i chyba najciekawsze: nie będzie X3M - trochę się tego spodziewałem, bo M50 ma sporo akcentów zarezerwowanych dla M (lusterka, wydech, grill, kierownica), więc nie wiem czym M miałoby się wyróżniać. Nie będzie też X4
  4. Zaczynam się przekonywać do tego co robi BMW - niby plastikowe klamki, brak listew na progach czy innych ozdobników, ale dalej mamy świetnie jeżdżący samochód z wygodnymi fotelami i całkiem fajnymi silnikami - co ważne w relatywnie dobrej cenie. Biorąc pod uwagę jak wszystko przez kilka lat podrożało te samochody nie są dużo droższe niż poprzedni model 5-6 lat temu. Widać to też po cennikach innych, głownie (kiedyś) sporo tańszych samochodów. Inne marki suva z 2-litrowym 200-konnym silnikiem nazywają już sportową wersją, a w X3 to podstawowa, mamy też M50 i w tej cenie ciężko o tak dobry samochód. Zamiast ubolewać nad klamkami itp. cieszmy się, że można jeszcze kupić fajne auto z mocnym silnikiem, bo niestety jest ich już coraz mniej.
  5. No właśnie może nie masz tego samego silnika, w opisie masz 518d, a w f10 mogłeś mieć 520d. Miałem trójkę 320d a później 318d i faktycznie silniki chodziły zupełnie inaczej - zdaje się, że choć pojemność ta sama 2,0l to inny jest układ wtryskowy i 18d zwyczajnie bardziej klepie (oczywiście jest słabszy, jest też kilka innych różnic, jak np. brak klap w kolektorze). Teraz znów mam 20d, jest ciszej i lepiej.
  6. Obecnie mam w G01 zwykłe zawieszenie (X-line plus opony 19' bez RF) i bardzo lubię komfort jaki daje, choć faktycznie czasami trochę buja, dlatego zacząłem mieć wątpliwości co do tego M, szczególnie, że w G01 pojawiały się opinie, że za twarde. Zmieniłem zamówienie i będzie adaptacyjne - dopłata w zasadzie żadna (po rabacie jakieś 3100zł), żywotność przy mojej jeździe pewnie 150-200kkm, więc faktycznie głupotą by było nie brać.
  7. Jeżdżę głównie po autostradach, lokalne drogi w mojej okolicy są całkiem dobre, wybrałem koła 20' i zawieszenie M - ale pytanie czy nie lepiej wziąć adaptacyjnego? Jakie są plusy i minusy? Bardziej zależy mi na komforcie, i pytanie czy zwykłe zawieszenie M nie będzie zbyt twarde. Samochód raczej zostanie ze mną dłużej, więc koszty serwisowania też mają jakieś znaczenie.
  8. Silnik jest ok, jeździ się bardzo fajnie, w zasadzie bardzo podobnie do G01, fotele na szczęście wygodne i moim zdaniem w środku też ok. Rabat o jakim piszesz chyba typowy, na wejściu coś mniej mogą dać, po lekkiej negocjacji tyle dostaniesz, ale jak bierzesz w lease to chyba ważniejsze finansowanie, a tu były już różne oferty - nie zawsze najtańsze auto miało najniższa ratę.
  9. Moja z RPA płynęła (kiedyś) około 2 miesiące, teraz produkcja ma być USA, więc coś szybszy transport, ale jak pisałem raczej nie wierzę w styczeń, a nawet luty. Szczęśliwie zupełnie mi się nie spieszy. To kiedy zamówiłeś to jedno, pytanie czy dealer miał "wolny slot". Też zamawiam hak i sprzedawca nic nie wspominał o opóźnieniu, ale może wybrałeś silnik 20, a tych chyba będzie zjeżdżało dużo (pewnie więcej niż 20d), i tu może być problem.
  10. Zamawiam we wtorek, sprzedawca twierdzi, że ma się wyprodukować w grudniu, odbiór styczeń, ale... w świętego mikołaja też nie wierzę 😀
  11. Pamiętam jak odebrałem swoją X3 kilka lat temu to wracając do domu byłem mega zniesmaczony jakością grania (mam co prawda tylko HiFi), ale z dnia na dzień było tylko lepiej, a teraz moim zdaniem gra całkiem ładnie (mam porównanie z innym autem, w którym jest beats audio) - więc możliwe, że membrany muszą się lekko "wypracować". Podobne wrażenie miałem z zawieszeniem, pierwsze kilometry były dziwne.
  12. Rabat na wejściu około 10%, do końca roku ubezpieczenie w gratisie.
  13. Wygląda na to, że G45 ma w standardzie elektryczne fotele (kierowcy z pamięcią) - przynajmniej tak sugeruje konfigurator. Pytanie, czy faktycznie tak będzie, czy może idąc wzorem części aut z grupy VAG elektryczny będzie tylko jeden, a drugi manualny (choć konfigurator mówi "fotele elektryczne"). Problem w tym, że G01 bez elektryki nie miała regulacji pochyłu siedziska. Już w polifcie G01 było trochę oszczędności, ale obecna seria 5 nie nastraja optymistycznie. Wygląd auta wg mnie na plus, z BMW jest tak, że trzeba chwilę popatrzeć żeby zrozumieć, mi po kilku dniach zaczyna się coraz bardzie podobać, ale martwi mnie wnętrze. Wszędzie wielkie panele plastiku, bez kształtu i wyrazu, oczywiście będzie mówione, że chodziło o modny "minimalizm", miejmy nadzieję, że w "dotyku" wrażenie będzie lepsze. Tak czy siak dalej będzie to pewnie najlepsza oferta w tym segmencie, bo mechanika raczej się zgadza, szczególnie, że wbrew temu co mówili sprzedawcy w salonie (że tylko R4) oba najlepsze silniki będą.
  14. atri - jaki masz realny zasięg i spalanie? miasto mnie raczej nie interesuje, bo tam jeździ się na prądzie, ale jak wygląda autostrada? da się zrobić 600-700km na baku?
  15. Pytanie do użytkowników M40i - jaki macie zasięg na autostradzie? Nie mówię o polskich czy niemieckich, gdzie albo nie ma ograniczeń albo traktuje je się z przymrużeniem oka, ale typowe europejskie, gdzie radar co 300m, więc jazda 110-140. Nie tyle chodzi mi o spalanie, co o realną ilość km na baku. W 20d spokojnie robię 1000-1100km, ale ostatnio zrobiłem trasę drugim autem w benzynie, spalanie około 8,5, musiałem tankować co 500km i trochę to niekomfortowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.