Skocz do zawartości

LeśnyDziad

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 20d 2019r
    X3 M50 2025r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LeśnyDziad

  1. Spryskiwacz działa jakoś inaczej - nie spryskuje szyby tylko jakby same pióra wycieraczek i tylko w dolnym położeniu. Kolory ambientu - w trybie personal ustawiam jakiś kolor (biały), przerzucam tryb na sport, wracam na personal i znowu jest niebieski. Wczoraj auto zamknięte (chyba kluczykiem), dziś otwarte telefonem - za każdym razem ustawiony kolor biały, a tu znowu niebieski. Co robię źle? Fotele - po kolejnych 200km stwierdzam, że te w G01 były najlepsze na jakich siedziałem. Wieczorny szlif 200km trochę po górach (Poprad, Tatrzańska Łomnica, Bukowina itd), ruch średni, raczej spokojnie jechane, kilka wyprzedzań jednak było i takie coś:
  2. Faktycznie masz rację, tylko trzeba chwilę zaczekać bo po przełączeniu widoku przez chwilę jest jeszcze moc, która zmienia się w obroty po kilku sekundach. Szkoda, że w tym widoku rozsuniętym nie można tego zmienić, bo jakoś bardziej mi się podoba.
  3. Faktycznie jakoś nie brakuje przycisków, szczególnie że wreszcie działa obsługa głosowa i takie rzeczy jak temp czy ogrzewanie foteli robi się bez dotykania czegokolwiek. Zegary - mało się pobawiłem bo póki co przejechałem 180km i nie skupiałem się na tym, ale w zwykłym trybie są 3 motywy zegarów, w żadnym nie widziałem obrotomierza, dopiero w trybie sport się pojawił - ale chyba muszę się jeszcze pobawić. Wydaje mi się też że nie zapamiętuje koloru podświetlenia ambient - po ponownym wejściu do auta wracało do pierwotnego koloru Zdjęcie spalania - faktycznie nie dodałem:
  4. No właśnie się nie pokazał, jest tylko 40d... A że są restrykcje na pakiet M-pro i brak wydechów w tej wersji, to będzie to zwykła X3, tyle, że z fajnym silnikiem
  5. W porównaniu do G01 to bardzo podobny samochód, wygodny, cichy, dobrze się prowadzi, różnice widać przy wyprzedzaniu 😎 Zrobię pewnie z 2000km i pojadę zmienić olej, mam nadzieję że również opony - ale już teraz widać, że jest to cholernie szybki samochód. Na plus: iconic sound wcale nie brzmi tak sztucznie jak się spodziewałem (ale i tak wyłączyłem), nowe menu wbrew temu co mówią "jutuberzy" jest bardziej czytelne niż stare (mam idrive 6 w G01), nie ma miliona podmenu tylko wszystko na wierzchu, spalanie to jakiś śmiech (zdjęcie poniżej) no dźwięk - kiedy trzeba to słychać, kiedy nie trzeba jest cisza. Kolejny raz też usłyszałem w salonie, że jest to topowa wersja i nie będzie X3M, co w sumie też jakimś plusem jest, szczególnie przy utracie wartości. Na minus: zdecydowanie gorsze ambient light - w środku jest zwyczajnie ciemno, jest kilka kolorów ale nie ma bursztynu jak w każdym bmw do teraz, w normalnym trybie pokazuje wskaźnik mocy zamiast obrotomierza (albo nie umiem ustawić), jest wnęka na koło zapasowe, ale nie można go zamówić (więc pewnie dokupię osobno)
  6. Rodzina w komplecie 😎
  7. I jeszcze te Nexeny przepełniły czarę goryczy 😀
  8. Rozsądek to pokazuje Superba tdi 🙂 W X3 mam szyby ciche, 2,0d pali 6,5l, a szybciej i tak nie pojadę bo ograniczenia wszędzie, dlatego z myślą o trasach zamówiłem M50 🙂
  9. Dla Ciebie może śmieszne, ale dla kogoś może mieć znaczenie zasięg miedzy tankowaniami, pytać można też z ciekawości, a odpowiedź nie musi przesądzać o wyborze tej konkretnej wersji. Niby dlaczego nie? Jeden na trasy woli 5 lub 7, ja osobiście przestałem się męczyć w trasie odkąd wyżej siedzę (szczególnie w nocy), w X3 pasuje mi dosłownie wszystko i dlatego wolałem zaczekać na nowy model niż zamówić X5, które mi nie podeszło po jazdach.
  10. Zapytaj o rabat na konkretny samochód, cena ostateczna powinna wyjść w okolicach 365000 brutto (przy Twojej konfiguracji). Możesz powysyłać konfigurację do kilku salonów, a potem najlepszą ofertę pokazać swojemu handlowcowi - mając podkładkę powalczy pewnie o dodatkowy rabat. Pamiętaj, że cena ostateczna to nie wszystko, liczy się czas oczekiwania i warunki finansowania - dopiero wtedy można porównywać oferty.
  11. Możliwe, że chodzi o stosunek skuteczności nawiewu z tyłu do kubatury tylnej części - podbijając na początku temp z tyłu ta część szybciej się nagrzeje i temperatura w aucie się wyrówna. To tylko teoria, ale BMW już wielokrotnie pokazało, że potrafi przemyśleć coś czego inni producenci nie zauważają (np. już od lat ma wycieraczki, które zwalniają na postoju). Fajnie, że dobrze wyciszony, ale ciekawy jestem jak słychać silnik/wydech (oczywiście ten prawdziwy) - czy jest to zauważalne i przyjemne czy może nic praktycznie nie słychać. Mam też nadzieję, że tego "iconic sound" nie trzeba wyłączać za każdym razem. No i powiedz jak spalanie.
  12. Na jeździe próbnej miałem wersję 20 w M-pakiecie i z zawieszeniem adaptacyjnym - jechałem po dość dziurawej drodze i nie czuję żadnej różnicy w komforcie w porównaniu mojej obecnej X3 (którą przyjechałem do salonu - więc wrażenia na świeżo), która jest X-line na standardowym zawieszeniu. Zamówiłem oczywiście adaptacyjne. Sprzedawcy ogólnie mają często braki wiedzy (wspomniany wyżej piano black też wyłapałem sam), ale ten Twój to chyba serio nie przeczytał ulotki...
  13. Muszę wybrać opony zimowe - nie chcę kół 19', nie widzę też sensu kupować całych kół 20', więc chcę zamówić same opony: w rozmiarze 20' z homologacją widzę 4 modele, w tym dwa od Pirelli, które skreślam na starcie, zostaje więc Michelin Pilot Alpin 5 lub Goodyear Ultra Grip Performance 3. Oba modele mają dobrą opinię i podobną cenę - ale może ktoś ma i powie jak się jeździ.
  14. Można wziąć "M-pakiet" ale bez zawieszenia sportowego (przynajmniej tak pokazuje konfigurator), można też wziąć adaptacyjne, ale sportowe M na kolach 19' (czyli standard w M-sport) dalej będzie wygodnym samochodem. Wybór zwykłej wersji oznacza rezygnację z fajnej kierownicy i czarnej podsufitki - a to dużo daje w codziennym użytkowaniu. Aby przekroczyć 400tys to trzeba zamówić chyba wszystko z konfiguratora i do tego nie poprosić o rabat - M50 już w standardzie jest bardzo bogato wyposażona. Po doposażeniu (pełny pakiet asystentów, hak, pakiety innowacji i premium, kolor, zawieszenie itd) z rabatem wyszła poniżej 360tys. W obecnych czasach chyba ciężko o samochód, w którym dostaniesz tyle za takie pieniądze. Do niedawna faktycznie nie było M50 do jazd, teraz (po premierze) powinny być, a jeśli Twój dealer nie ma akurat na stanie to zawsze możesz iść do konkurencji, oczywiście uprzednio rezerwując termin.
  15. Około 12% z CL, M50, zamówiona na początku listopada, dwa dni temu prawdopodobnie wjechała na statek, oficjalnie odbiór w styczniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.