Skocz do zawartości

buntownik

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 330xd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia buntownik

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. moje doświadczeniem z BMW 330xd po lifcie...fantastyczne. z mojego użytkowania mogę powiedzieć, że 650 Nm momentu obrotowego sprawia, że jazda jest niesamowicie przyjemna. Spalanie jest niskie, a osiągi imponujące! Polecam ten silnik każdemu, kto szuka niezapomnianej przyjemności z jazdy w cenie duzo nizszej niz m340.
  2. Najśmieszniejsze jest to że jak przez wsie jechałem to wszędzie łamałem przepisy co do prędkości... 67 kmh średnio to nie tak wcale wolno... tak czuję że 4.0 jest do osiągnięcia tylko po to by odchaczyc że sie da ...I nigdy do tego nie wracać czerpiąc przyjemność z normalnej jazdy.
  3. U mnie tak po świętach 330 xd z całą rodzina na pokładzie i pełny kufer walizek... jak tu nie kochać diesela 😉
  4. Moje wypłynęło 30 lipca , dotarło do Polski 7 września do dealera tydzien później, rejestracja i odbior 22 września. Ale podobno to rekord Polski ...
  5. Ani jedno ani drugie i musiałem zrezygnować podparcia kręgosłupa dla siedzenia pasażera. Myślę że 330d xdrive jest szybko produkowany, może popyt na nie jest mały i krótka kolejka oczekujących. Nie mam pojęcia... dawno samochód nie dawal mi tyle przyjnosci. Nie sądziłem że 330d ma taki fun factor...
  6. Wszystko zależy od silników. Ja zamówiłem samochód 23 mają i odebrałem 22 września.
  7. Myslisz dokladnie tak jak ja, przejechalem sie 330i, przejechalem sie 330d ... roznica w cenie to kilka dodatkow do 330i. Jednak roznica w odczuciach podczas jazdy to inna strefa. w tym przedziale cenowym zdecydowanie 330 d jest najlepszym wyborem. Mozna nie lubic diesli , mozna kochac benzyne ale w tej cenie nie da sie nie rozwazyc powaznie diesla. Ja wybralem 330 diesla nie dlatego ze jest 6 cylindrowcem, ze kultura pracy, ze piekny dzwiek przy wyprzedzaniu ... wybralem tego diesla bo jak bym nim nie jezdzil to mial taki zapas mocy i momentu ze wywolywal usmiech na mojej twarzy a przeciez o to chodzi by czerpac radosc z jazdy. Nie mowiac o tym ze to pali mi 7.5-8 w miescie i 6 na trasie.
  8. Z uwagi na cenę to konkurent dla 330i. 340 jest znacząco droższa.
  9. 580nm miał poprzednik obecnie jest 650 nm. Co do sprzedania diesla ... być może to są ostatnie rasowe dobrze zrobione diesle ... może się okazać że rynek na nie będzie wręcz ogromny jak nie będzie można kupić nowych.
  10. Przejedź się 330i i 330d i zobaczysz różnice....
  11. Jeśli szukasz porównania ja sugeruje 330d. Cenowo będziesz miał najlepsza opcje w stosunku do osiągów.
  12. Jestem mało ogarnięty jeśli chodzi o takie rzeczy jak galeria... może to przerosnąć moje możliwości. Lubię diesle z uwagi na moment oraz potencjał do rozwoju stage 1. Co do kilometrów to fakt robię raczej trasy. Diesel również byl tańszy w zakupie bazowo 62K pln taniej. By nie było oftopikowo powiem ze od złożenia zamówienia do odbioru upłynęło 4 miesiące beż 1 dnia.
  13. Odebrałem swoje 330xd... po przejechaniu kilku kilometrów kogo obchodzi czy poducha jest plastikowa ... ten silnik wynagradza wszelkie braki !
  14. Ja odbieram jutro i ciekawy jestem jaka będzie poducha ...
  15. Moja 330xd juz jest w Polsce wiec pewnie bede odbieral do konca miesiaca. Szukam calych kol 18 na zime moze ktos z forumowiczow ma komplet do sprzedania nowe/lekko uzywane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.