Skocz do zawartości

LORENZe91

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2.0d m47 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LORENZe91

  1. Witam od jakiegoś czasu mam gdzieś wyciek diesla mianowicie po przejechaniu 10km z okolic odmy wydobywa się biały dym o zapachu diesla, dostaje się również do kabiny oraz auto zaczęło mocniej kopcić na czarno, wcześniej potrafiło puścić bączka tylko na wyższych obrotach. Mechanik obejrzał i stwierdził że to wina wtrysków. Dodam również, że silnik dziwnie pracuje wydaje dziwne dźwięku na pierwszy rzut ucha ciezko je wychwycić. Zgadzacie się z mechanikiem? Mam również pytanie co do skrzyni automatycznej 6hp, ten sam mechanik stwierdził ze skrzynia jest do regeneracji całkowitej. Stwierdził to na podstawie obrotów mianowicie jak się jedzie między 90-100km/h samochód ma obrotów 1800-2000 odpuszczając pedał gazu obroty od razu spadają do 1500 i dopiero wtedy zaczynaja spadać powoli. Dzieje sie tak w okolicach tej prędkości jadąc więcej czy mniej obroty spadają tak o 100-200. Skrzynia ogólnie pracuje delikatnie twardo potrafi szarpnąć w 99% przypadków gdy wrzuca 4 bieg ale jest to tak delikatne że pasażer tego nie wyczuje. Niby jest to skrzynia adaptacyjna samochód trochę przeszedł i nie jeździłem nim ciagle tym samym stylem jazdy przez miesiąc musiałem jeździć bardzo delikatnie nie przekraczając 2 tys obrotów. Co o tym sądzicie?
  2. Nie zależy mi za bardzo na tych ringach bardziej na samym wyglądzie reflektora ledow tez nie chce zakładać pecha będę miał i dowód zabiorą. Czyli spokojnie mogę zakładać poliftowe dziękuje.
  3. Mam dystans i poczucie humoru ale lubie odbić piłeczkę zrobiło sie zabawnie śmiałem sie z kolegami w pracy z tekstu kolegi wszystko jest si.
  4. Rozumiem ze pytanie nie było w temacie ale nie trzeba od razu drwic jak chciałeś zabłysnąć to trzeba było się brokatem posypać.
  5. Mam pytanie zwykle lampy halogenowe będą pasować z lifta do przed lifta? Jak wyglada temat mam wstawione jakieś chińskie na soczewce i raczej zwykła h7 będzie lepiej świecić w odbłyśniku
  6. Wymiana termostatu egr załatwiła sprawę ale wyszły jakieś smaczki prawdopodobnie turbo pada cóż
  7. Z tego co wiem u mnie dpf został wycięty
  8. Wymienię termostat egr i dam znać co do temperatury, nawet jeśli to się okaże problem to jak to jest możliwe ze przez dwa dni po wymianie było wszystko ok do czasu telepania samochodem a po tym znowu miał niską temp
  9. Później zamontowałem oe dwa dni było normalnie do momentu tego co napisałem wyżej
  10. Mam od dwóch miesięcy auto nie wymieniałem zacznę od niego ale myśle ze coś więcej mu dolega
  11. Domyślam się ze może pomóc ale meczy mnie fakt ze przez chwile po wymianie z mahle na oryginał było dobrze do czasu kiedy nie zaczęło rzucać autem
  12. Dodam również ze w aucie był nie dawno robiony układ chłodzenia (wywalało płyn) test na upg nic nie wykazał została wymieniona chłodnica wąż z pęknięciem przy odpowietrzniku i korek od zbiornika wyrównawczego z układem teraz jest wszystko git a do tego po miesiącu od wymiany oleju musiałem zrobić dolewkę 1l nie wiem czemu (czy tyle wciągnął czy mechanik nie uzupełnił do pełna) wcześniej przez miesiąc jazdy nie ubyło nic a teraz taka sytuacja.
  13. Witam jakiś czas temu wymieniłem termostat główny na termostat firmy mahle samochód po trasie 30km osiągał temperaturę 70stopni po wymianie temperatura nie ulegała zmianie mechanik zapropowanowal wymianę na oryginał twierdząc ze nowy ma wadę po wymianie na oryginał temperatura osiągała normalnie 90 stopni lecz następnego dnia po trasie 30km było wszystko git do czasu kiedy nie stałem w mcdrivie wtedy zaczęło telepać autem i obroty zaczęły delikatnie skakać od tego czasu samochód znowu dobija tylko do 70 stopni. Jakieś pomysły? E91 2006r 2.0d m47 163km automat
  14. Witam Pierw opisze sytuacje od której sie to zaczęło. Odebrałem auto od mechanika które było na wymianie oleju i wszystkich filtrów, po jakimś czasie jak auto sie rozgrzało postanowiłem go trochę przycisnąć gdy dojechałem do domu zobaczyłem ze z grilla wydobywa sie dym otwieram maskę zbiorniczek cały mokry pod chłodnica delikatnie mokro plus do tego pochlapana prawa nerka i prawa cześć pokrywy silnika, płynu oczywiście ubyło po uzupełnieniu sytuacja sie powtarzała do tego doszło ze silnik nie dobija nawet do temperatury 80 stopni oraz węże były lekko twardawe. Auto poszło do mechanika i zostało zrobione: -test na uszczelkę pod głowicą który wykazał ze wszystko jest ok -wymiana chłodnicy -wymiana termostatu -korek od zbiorniczka wyrównawczego Przyniosło to efekt taki ze z pod chłodnicy się nie leje co ciekawe prawa nerka dalej jest ochlapywana i zapocona ale teraz już delikatnie, węże są takie jak powinny być i ze zbiorniczka już nic nie leje a problem z temperaturą występuje nadal. Dodatkowo odkryłem ze cieknie gdzieś obok alternatora wiec odkręciłem pokrywę silnika jeździłem i obserwowałem (płynu nadal sporo ubywa) okazało się ze jest pęknięcie wokół odpowietrznika na wężu który zwie się magistrala do tego zapocone mocno jest całe rozgałęzienie pod chłodniczką spalin a koło niej nad magistralą idzie gruby wąż i z niego tez przecieka. Teraz pytanie: 1. Czy nowy termostat (behr) może być również trafiony czy może termostat egr? Dodam że robiłem test jak jechałem o 6 do pracy po przejechaniu 3km sprawdziłem węże od dużego obiegu wszystkie były ciepłe a nie powinny a po przejechaniu 30km silnik miał temperaturę 55 stopni. 2. Czy te wszystkie wycieki mogą mieć coś z tym wspólnego? Zdjęcia: https://files.fm/u/m5zbfs3dj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.