Skocz do zawartości

Dawid0306

Zarejestrowani
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dawid0306

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. A jak to sprawdzić ? zasilanie olejem ten wąż myłem dokładnie i przed myciem normalnie był w nim olej ale teoretycznie płukanka do korka wlewu oleju powinna odetkać zatkane kanały olejowe , tak ? Jest gdzieś opisane jak zmierzyć ciśnienie nie przez czujnik ? ( zawsze to miałem dostępne w programie i w sumie nie wiem jak to się robi 😄 ) Jeśli chodzi o same turbo to jest poprawa bo raz, że nie ma oleju w dolocie, ale za to jest nagar palonego oleju , a dwa to już nie słychać świstu jak się załącza stara turbina miała tylko delikatny luz od strony zimnej lewo-prawo góra dół, ale przód tył nie miała - od strony ciepłej była wzorowa
  2. W silniku m47, a taki posiadam fabrycznie wychodził bez klap wirujących słabsza odmiana 318d i z klapami mocniejsza odmiana 320d, ja mam wersje 318d więc klap nie mam i ich tam nie ma. A jeśli chodzi o ten nagar, to jeśli egr cały bardzo dobrze wyczyściłem, że aż się błyszczał i po 400 km jest zawalony nagarem od palonego oleju to wychodzę założenia, że pierścienie lub uszczelniacze spalają ten olej, bo olej z turbiny od strony ciepłej już sobie chyba nie wraca na kolektor ssący tylko idzie na wydech do dpf ? (zakładając oczywiście, że turbo puszcza na dpf, a wydaję mi się , że pewnie nie) Ale, turbo od strony ciepłej też sprawdzę bo i tak muszę coś zrobić z tym dpf od strony zimnej to wyżej dałem foto tylko niestety u mnie to jest meksyk z dojściem od strony ciepłej jak już pisałem - prawdopodobnie trzeba odkręcić łapę silnika żeby wyjąc dpf w trakcie wymiany odkręcałem pokrywę zaworów i było idealnie dojście od góry do wszystkiego, ale to dlatego bo chciałem uszczelkę wymienić.
  3. Czy płukankę na komorę spalania mogę dać przez świece żarowe ? Ludzie podobno też chwała forte Valve cleaner pianka , ale cena za puszkę 159 Ziko ponad to trochę szaleństwo jak za chemię
  4. Niestety u mnie ta opcja jest niedostępna
  5. W bimmertool sprawdzę ciśnienie oleju ?
  6. Ja mam wersje fabrycznie bez klap , Ale ten nagar to chyba świadczy o silniku , no jeśli turbo puszcza na DPF to by nie było nagaru tam gdzie jest od spalonego oleju Ale sprawdzę ciepła strone
  7. Dla porównania było tak VID-20240731-WA0001.mp4
  8. Zdjęcia turbo od strony zimnej - przewodu od odmy, który jest na 1 zdjęciu nie czyścilem
  9. Usuwam DPF Szkoda mi czasu i nerwów żeby go ratować Zobaczymy jak motor będzie się zachowywał po usunięciu DPF Myślę, że częste wypalanie dpf też wpływa na ubytki oleju bo olej traci zapewne swoje właściwości
  10. no masakra, taki stan egr po 400 km , te auto mnie wykończy jutro zobaczę jeszcze turbo od strony zimnej i IC , ale wydaje mi się, że problem leży w silniku, Spróbuję odpiąć wydech i zobaczymy co z tego wyjdzie jak coś więcej będę wiedzieć dam znać ja ogółem aplikacje bimmertool mam od grudnia, a auto od maja 2024 i od początku byly problemy z olejem wiec stawiam ze dpf caly czas sie tak wypalal , a ja o tym nie wiedzialem - moze slupek to juz faktycznie bedzie zlom bo kto wie jaki stan walu korbowego czy zaraz panewka nie strzeli 🙂
  11. Mi się wydaje, że ten brud pokazuję, że turbo i odma działają prawidłowo - wcześniej olej zwyczajnie zmywał te drobinki , a teraz one są wynikiem pracy egr albo spalanie oleju przez uszczelniacze lub pierścienie ? Dobrze myślę ? Jest jakiś sposób na test uszczelniaczy zaworów ... ? Jeśli to uszczelniacze i bym był na 96 % pewny, że to one to jeszcze się podejmę tej wymiany, ale jak pierścienie to dam chemie jeśli nic nie da to trzeba wrócić do punktu wyjścia czyli wymiany słupka lub naprawy mojego (warto dodać, że od wymiany przejechałem 400 km z czego jakieś 350 na egr ustawionym na +40, a 50 na egr ustawionym -5 ) (cały dolot był czyszczony włącznie z egr - w trakcie montażu wyglądał jak od strony zewnętrznej )
  12. Dolot EGR Takich drobinek nie było , na pewno nie jest to metalowe więc raczej nic się nie zmielilo
  13. Tani olej ,ale z normą bmw ll ? Bo bez normy BMW ll to zapcha dpf?
  14. Jedyne miejsce które jest zapocone od oleju to te same co pokazywałem tutaj foto na 1 stronie , tam ktoś napisał, że tam wchodzi powietrze do EGR, ale mi się wydaje, że to rura od płynu chłodzącego bo to też idzie do zbiornika wyrównawczego Jutro podeślę foto co i jak i jak to wygląda W najgorszym wypadku kupi się słupek 🙂
  15. Ale myślicie że turbo po regeneracji z allegro za grubo ponad tysiaka z bardzo dobrymi opiniami by już padlo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.