Skocz do zawartości

dziadzia-szuler

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wielkopolska

Osiągnięcia dziadzia-szuler

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dziadzia-szuler

    Remont e39?

    Jest kilka wariantów tzn. jeśli tylko nie uległa uszkodzeniu głowica to będzie ok zależy jaki masz przebieg bo jest mozliwośc ,że po sciągnięciu głowicy może mieć ona spękania i trzeba bedzie dac do regeneracji sama ceramika od swiecy bynajmniej u mnie a miałem taki przypadek nie zrobiła duzego "kuku" ale głowica miała przestrzały na kanaliki wodne no i regenerowałem ją ale u mnie koszt był ok 1000 głowica + robota + rozrząd nowy załorzyłem odrazu to razem wyszło ok 3000 kloców.U mnie bynajmniej świeca nie uszkodziła tłoka jedynie zawory więc nie było problemu.Zyczę tobie obyś nie musiał mieć aż takiej powaznej naprawy ale....... :modlitwa: Co do warsztatu musisz popytać w kilku miejscach najlepiej i ocenić co mechanicy mówią i którzy to samo a którzy się wyłamują inną diagnozą.Ciężko jest polecic warsztat gdyż mi moga naprawić super a u innego może dojść do komplikacji czy powikłań to jest poprostu loteria ale są firmy które robia to fachowo.Ważne jest jakie opinie są o warsztacie.
  2. Miałem podobna przypadłośc kiedyś i po zmianie oleju na półsyntetyk z pełnego syntetyku problem znikł.Może to jakaś wskazówka dla Ciebie? pozdrawiam :dance:
  3. masz namiar na gościa co zajmuje sie pompami http://www.allegro.pl/item416058172_pompa_wspomagania_bmw_e39.html ja założyłem trzy miesiace temu i śmiga jak ta lala a i jeszcze ważne człowiek jest odpowiedzialny i w przypadku kiedy jest problem telefonicznie udziela wskazówek co zrobić jak zamontować itd. o czym się sam przekonałem . :dance:
  4. silver86 dał sam odpowiedz na swoje pytanie poprostu brakuje czegoś takiego na forum a my z kolega zrobimy to naprawdę na fajnej stronce z podziałem na województwa i niema to na celu konkurencji dla forum tylko współpracytak żeby każdy mógł korzystac z tej formy pomocy. Myśle ,że administratorzy forum odbiora tak ową chęć z pozytywnym nastawieniem . :clap:
  5. Proszę o pomoc w stworzeniu ogólno Polskiej bazy warsztatów ,diagnostów,sklepów z częściami firm tuningowych zajmujących się marka BMW strona ta będzie dostępna dla wszystkich bez logowania z możliwościa dodawania opini o danym warsztacie lub sklepie.Strona jest już gotowa i czeka na wpisy uruchomiona zostanie w połowie lipca pod adresem bmw.miasta.pl.Strona ta ma na celu łatwy dostęp do informacji o serwisie i cześciach do naszej marki.Informacje bardzo proszę przekazywać na e-mail gdyz chcemy uniknąć wprowadzenia bałaganu na forum [email protected] .Za wszelka pomoc z góry serdecznie dziękujemy. :modlitwa:
  6. Ja miałem podobny problem i pozbyłem sie go bardzo szybko i skutecznie.Panowie wymieniłem tarcze i tak jak większości z nas po przejechaniu 6 tyś.km.koła zaczeły bić przy chamowaniu jeżdżę bardzo dużo do 2,5 tyś.km w tygodniu(trasy do Niemiec i Francji)tak więc szybko udałem sie do mechaniora bo domyślając sie co jest wiedziałem ,że tarcze trzeba reklamować!!!.No a tam był pewien Pan znajomy mojego mechanika i zaproponował ,że mam przyjechac do jego warsztatu a on bez sciągania tarcz i od ręki za 50 zł usunie zwichrowanie z tarcz i da na to gwarancje gdyby dalej było nie tak albo zrobiło się podobnie to on odkupi mi nowe tarcze.Zaryzykowałem i co?,zrobiłem 10 tyś kilometrów i lalunia ,elegancja jak oryginały.Czyli przetoczenie tarcz to jest też rozwiazanie tymbardziej ,że gosciu poinformował mnie ,że przetaczał juz całkiem nowe tarcze na zlecenie hurtowni i sklepów(pewnie te reklamowane).Sami osądzcie ja nie namawiem ale pokazuje ,że i takie rozwiązanie istnieje. :dance:
  7. witam,ja mam 235/45/17 i nie jest komfortowo na naszych drogach chodzi o to ,że wozi na nierównościach co pochwile zbierzność szlag trafia ale raz w tygodniu robie 2,5 tyś km w Niemczech i tam na autostradzie to miodzio a tylko wjade do Polski to tragedia!!!.Poprostu u nas najlepiej to terenówa na wysokim profilu i jazda.Ostatnio miałem okazje na torze w Monahium "ADAC" widziec jak testuja BMW i tak sobie pomyslałem ,że tor w Monahium kosztował kilkanaście mln Euro a u nas za darmo można taki test zrobić na naszych drogach :D .Chyba im to zaproponuje :dance: pozdrawiam
  8. jak najbardziej popieram no i oczywiście chłosta wramach zadosćuczynienia wszystkim "normalnym"użytkownikom BMW. A tak z drugiej strony to ludzie nie widza tego co robia? :duh: :jawdrop: :modlitwa:
  9. normalnie racja.
  10. to jest ten przykład jak ktoś wie co to marka i za wszelka cene robi replike.Ale replike czego??.Mutanta!!!!!! wieś spiewa i tańczy to za krótkie określenie. WIEŚNIAK NIE WIE CO ROBI NADAJAC TEN WYGLAD MARCE BMW. I TYLE. :jawdrop:
  11. Ja tez to przerabiałem i w efekcie okazało się ,że sonda sondą była dobra a dodatkowo pier....ł regulator faz rozrządu!!! i dawałtakie objawy jak piszesz. To moja sugestia dla Ciebie,sprawdz to. pozdrawiam
  12. dziadzia-szuler

    nadmierne zużycie

    Albo ktoś się pierdółkami nie przejmował i olewał uszczelke :mrgreen: no wiesz mam jednego w rodzinie ,co autentycznie zmienił juz 3-ci silnik(535i 92'r) i jeszcze w dodatku most,on zachwycony a jego mama mówi "kubulek daj czadu niech wieśniaki widzą co ich mija" Chodzi mi oto ,że każdy indywidualnie podchodzi do sprawy,uszczelki pierdoły ,jeden ma to gdziś a drugi będzie piał .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.