Skocz do zawartości

Krzysztof Kowalski

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e90 325d M57n2 197km 2007rok w manualu z dpf

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzysztof Kowalski

  1. Witam problem dotyczy bmw e90 325d 197km m57n2 A mianowicie pocenia się turbo na początku pociło się spod spływu oleju turbo po założeniu nowych oringów problem ustał ale zaczęło się pocić spod łączenia strony zimnej I ciepłej tak jak na zdjęciu. Auto ma dpf I egr jedno i drugie sprawne i sprawdzone Oleju w silniku nie ubywa W dolocie lekka mgiełka oleju, nie ma żadnych kałuż oleju. Wirnik turbo bez luzów Jakieś pomysły?
  2. Ponawiam pytanie ktoś coś?
  3. Na 100% to nie są piezo po pierwsze nie mam tych białych złączek a po drugie to wersja 197km tam są jeszcze te zwykle wersja 231/235/286km już miała te piezo
  4. Nie są to wtryski piezo są to te zwykle Kompresja jest w porządku silnik jest po remoncie
  5. Witam od dłuższego czasu zmagam się z problemem wtryskiwaczy w moim e90 3.0d m57n2 auto odpala bez problemu na zimnym i rozgrzanym silniku nie kopci nie szarpie dpf i egr jest na miejscu. Gdy auto stoi rozgrzane i jest włączona klimatyzacja korekty są następujące jak na zdjęciach przy podanych temperaturach. W momencie gdy silnik jest rozgrzany i klimatyzacje się wylaczy będzie pracować równo powiedzmy przez 5 min nadal z takimi samymi korektami i zacznie się telepać silnikiem i jest bardzo nie równa praca silnika a korekcję wariują skaczą na łeb na szyję jakieś pomysły? Mój pomysł to zająć się wtryskiem nr 4 i 6 w załącznikach screeny
  6. Mam rozumieć że wspomniany problem jest przez jedną świece żarowa? Lub przez jej sterownik ? Pytam bo nie bardzo rozumiem.
  7. wklejam linki do filmików na temp 95 97 stopni rano na zimnym
  8. Witam posiadam Bmw e90 325d 197km M57n2 2007r manual. Od jakiegoś czasu gdy temperatury na dworze są bliskie 0 lub poniżej po odpaleniu coś zaczyna stukać w silniku. Stukanie ustaje wraz z wzrostem temp silnika. (czym bardziej ciepły silnik tym mniej słychać) gdy auto osiągnie temp 90 stopni stukanie ustaje całkowicie. Stukanie zauważyłem 2 miesiące temu stukało przez nie cały tydzień gdy było zimno potem gdy zrobiły się temp dodatnie 7 10 15 stopni nie było nic słychać, i teraz znowu to samo. Auto odpala za pierwszym razem bez problemu nie kopci nie szarpie ma moc. Nie wiem czy to może być powiązane ale gdy temperatura na dworze była w granicach 15 stopni i więcej auto na postoju potrafiło złapać temp silnika 97stopni i wtedy zaczyna lekko trząść silnikiem a po otwarciu maski słyszalne jest ciche "dzwonienie" dźwięk ten nie jest regularny tak jak to pukanie tylko raz jest mocniej słyszalny a raz mniej no ale jednak jest i też nie zawsze występuje raz to słychać raz nie. błędy jakie pojawiają mi sie na bimmer tool to 4222 świeca żarowa cylindra 2, sterowanie 426E BSD - komunikacja z odbiorcą 0 (inteligentny czujnik baterii) 4587 filtr paliwa 3EFC czujnik termiczny poziomu oleju (Layer_TOENS) podam jeszcze przykładowe korekty wtryskiwaczy gdy silnik chodzi bez niepokojących dźwięków, ładnie na temp 90 stopni korekty są takie wt1 -0,56 wt2 -0.04 wt3 +0,44 wt4 +0,65 wt5 -0,53 wt6 -0,11 gdy występuje to nie regularne dzwonienie temp 97stopni wt1 -0,34 wt2 +1,18 wt3 -1,30 wt4 +2,44 wt5 -1,09 wt6 -1,14 dodam filmiki na yt z dźwiękiem jak to wygląda i wkleje tutaj. Bardzo proszę o pomoc co to może być. Być może ktoś miał podobną przypadłość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.