Witam posiadam Bmw e90 325d 197km M57n2 2007r manual. Od jakiegoś czasu gdy temperatury na dworze są bliskie 0 lub poniżej po odpaleniu coś zaczyna stukać w silniku. Stukanie ustaje wraz z wzrostem temp silnika. (czym bardziej ciepły silnik tym mniej słychać) gdy auto osiągnie temp 90 stopni stukanie ustaje całkowicie. Stukanie zauważyłem 2 miesiące temu stukało przez nie cały tydzień gdy było zimno potem gdy zrobiły się temp dodatnie 7 10 15 stopni nie było nic słychać, i teraz znowu to samo. Auto odpala za pierwszym razem bez problemu nie kopci nie szarpie ma moc. Nie wiem czy to może być powiązane ale gdy temperatura na dworze była w granicach 15 stopni i więcej auto na postoju potrafiło złapać temp silnika 97stopni i wtedy zaczyna lekko trząść silnikiem a po otwarciu maski słyszalne jest ciche "dzwonienie" dźwięk ten nie jest regularny tak jak to pukanie tylko raz jest mocniej słyszalny a raz mniej no ale jednak jest i też nie zawsze występuje raz to słychać raz nie. błędy jakie pojawiają mi sie na bimmer tool to 4222 świeca żarowa cylindra 2, sterowanie 426E BSD - komunikacja z odbiorcą 0 (inteligentny czujnik baterii) 4587 filtr paliwa 3EFC czujnik termiczny poziomu oleju (Layer_TOENS) podam jeszcze przykładowe korekty wtryskiwaczy gdy silnik chodzi bez niepokojących dźwięków, ładnie na temp 90 stopni korekty są takie wt1 -0,56 wt2 -0.04 wt3 +0,44 wt4 +0,65 wt5 -0,53 wt6 -0,11 gdy występuje to nie regularne dzwonienie temp 97stopni wt1 -0,34 wt2 +1,18 wt3 -1,30 wt4 +2,44 wt5 -1,09 wt6 -1,14 dodam filmiki na yt z dźwiękiem jak to wygląda i wkleje tutaj. Bardzo proszę o pomoc co to może być. Być może ktoś miał podobną przypadłość.