Skocz do zawartości

dzemikPL

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i 2005r N52B30A
  • Lokalizacja
    Lubuskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dzemikPL

  1. Dopowiem co udało mi się zrobić, żeby mój problem znikł. Podobny @Mateo530 masz Ty więc może też pomoże. W INPIe wczoraj zrobiłem adaptację VANOS i VVT - Valvetronic. Dziś rano po adaptacji jadąc do pracy miałem wrażenie, że to nie mój samochód. Zbiera się już od dołu i nie ma tego muła co miał, że szarpał i myślał czy przyspieszyć teraz czy za 2 sekundy. Przypuszczam, że przyczyną tego było, że ktoś wcześniej ruszał albo zmieniał VVT lub VANOSa i nie zrobił adaptacji. Było wszystko źle poustawiane, komputer nie miał zapisanych skrajnych położeń i dostawał błędne dawki powietrza.
  2. dzemikPL

    Serwis przedawniony

    Serwis kasuje się w liczniku. Włącz zapłon i przytrzymaj przycisk na zegarach. Pojawi się trójkącik, a później różne serwisy. Znajdź przedawniony i przytrzymaj na nim przycisk. Skasuje się i wpisze nową wartość.
  3. @marek1610 Ja mogę sam naprawić, tylko muszę wiedzieć jaki element wymienić na płytce. @Krzyś111685053072 Kluczyk sprawdzali mi w miejscu gdzie dorabiają kluczyki, taki moduł mieli i pikał jak się klikało kluczykiem. Bateryjka zmieniona. Mam tylko 1 klucz.
  4. Dzień dobry, Mam słaby zasięg pilota - bateria w kluczyku nowa, sam kluczyk 100% sprawny i zasięg perfekt. Żeby otworzyć auto muszę podejść na 1-2 m czasem stoję chwilę przy aucie zanim uda się otworzyć. Chciałem wymienić DIVERSITY, ale mam wersję USA z częstotliwością 315 Mhz, europa ma 433 Mhz. Także nie pasują moduły europejskie. Próbowałem przelutować dwa układy odpowiedzialne za dekotowanie sygnału z USA do EU, ale dalej kluczyk nie działał. Chciałbym się dowiedzieć co odpowiada za zasięg anteny i jak go zwiększyć? Może ktoś się podzieli wiedzą, co się wymienia, żeby antena znów łapała z 30 metrów.
  5. Dobra... Pomogła zmiana modułu na taki sam o tych samych numerach 6 962 724 i ponowne zaprogramowanie ( przerzucenie MAN ze starego na nowy moduł ). Działa bezproblemowo teraz.
  6. A więc tak.. Razem z lampami nie zmieniałem nic. LM2 nie posiadam, a posiadam LM1 mit AHL - kupiłem taki sam moduł i w poniedziałek przyjdzie to zmienię. Może zadziała. Miałem lampy LCI H7 porobione po kablach, także odciąłem "nowe" kable i wróciłem do starych wtyczek. MUEB - nie wiem co to jest, auto po VIN ma dynamic xenon więc zaprogramowane wszystko jest cacy - wrzuciłem też pusty MAN, ale dalej raz działa raz nie. Na poprzednich lampach działało tylko światło 🙂 Nie były nawet kabelki wszystkie podłączone, taka fuszerka. Obecne lampy były z demontażu - 100% sprawne.
  7. Dzień dobry. Mam tak, że pojeżdżę autem 10-15 minut czasem szybciej się to dzieje... i zaczyna mrugać zielona lampka przy włączniku świateł. Wtedy nic nie działa, ani skręt ani poziomowanie. Co sprawdziłem? - Rozebrałem moduły skrętu w dwóch lampach, są suche i ładne - Sprawdziłem wtyczki w LM1, lampach + w środku lamp - poza lekkim zabrudzeniem, które wyczyściłem na LM1 to jest czysto - Wyjąłem i rozebrałem LM1 zintegrowane z AHL - było suche, delikatnie przebarwione wilgocią tak, że trzeba się było mocno przyjrzeć, ale wszystkie luty całe i nic nienaruszone - Co prawda pustego MAN nie wrzucałem, ale programowałem lampy od nowa wcześniej - przypadkowo wrzuciłem pusty MAN 2 miesiące temu - Test lamp w INPIE wypada znakomicie działają we wszystkie strony + przy uruchamianiu auta lecą góra dół, wszystko jak ma być Błędy jakie mam to: 9CBC , 9CBD , 932D , 9331 . Wszystko z ALC po skasowaniu od razu pojawia się 932D, reszta po czasie. Jak miałem błędy 9CBC i 9CBD to nie mogłem wejść w test lamp w inpie - pomogło wrzucenie ponowne pliku .MAN do LMA. Czy moje domysły o uwalonym LM są poprawne? Ale dziwnie się objawia, bo po odpaleniu działa załóżmy 10 minut, potem nie działa kilka minut, działa minutę itp.. w sumie bez zasady, bo może przestać działać i będzie mrugać zielona lampka dopóki nie zgaszę auta na np 20 sekund, wtedy lampy robią test i działają znów normalnie kilka minut. Denerwujące to, bo raz wjechałem na podwórko to lewa lampa waliła po oczach.. 😞
  8. dzemikPL

    Dynamic Xenon e60

    Jeżeli aktualne to lampe można łatwo wyjąć i ręcznie przestawić skręt soczewki na trybiku. Komputer prawdę by powiedział czy to AHL czy moduły skrętu, które paść od zalania wodą ( częsty problem ). Są od spodu lamp, to ten mniejszy modulik. Większy jest od xenonów. Rozklejanie lamp nie będzie potrzebne, bo wszystko można zrobić przez zaślepkę.
  9. Właśnie wkładałem do siebie przedliftowe dynamic i u mnie problem jest taki, że czasem działają, czasem nie i objawia się to mruganiem zielonej lampki. Tak czy owak w Inpie można wysterować obydwie lampy na taki tryb demo i latają chaotycznie na wszystkie strony. Wtedy widać czy jest odpowiednia komunikacja i czy działają wszystkie silniczki. Na postoju obydwie lampy powinny skręcić się w prawo, ale nie w lewo, żeby nie oślepiać nadjeżdżające auta. Podczas jazdy wiadomo działają dwie w prawo i w lewo. 1. Na start polecam sprawdzić moduł AHL. Może on być zintegrowany z LM1 lub LM2, ale w polifcie to już raczej LM2 i wtedy jest on pod kierownicą z lewej strony, czarna płaska puszka z dużą około 40 pinową wtyczką. Albo jak nie jest zintegrowany to za schowkiem modulik z niebieską wtyczką. 2. Jak zlokalizujesz to sprawdź czy nie ma pośniedziałych styków ewentualnie zapsikaj dobrym kontakt sprayem, albo czy nie są przepalenia na płytkach (obudowy modułu łatwo się rozbierają, zwłaszcza zintegrowany LM z AHL). Ja dziś psikałem kontaktem i jak na razie na podwórku, na postoju działają lampy odpowiednio i pali się zielona lampka - już nie mruga ta lampka jak dziś w dzień kiedy jeździłem. 3. Wyjmij lampę lewą i sprawdź jej wtyczkę + zobacz do środka lampy czy nie jest gdzieś uszkodzony trybik od silniczka lewo/prawo, tam też w środku lampy są wtyczki to można, ale nie trzeba sprawdzać i ważne żeby odpiąć od dołu moduł skrętu (ten mniejszy) sprawdzić wtyczki + zajrzeć do środka modułu bo lubi tam się zbierać woda. 4. Jeżeli w INPIe już łaskawie wyskoczy błąd w module AHL to sprawdź przy jakim napięciu ten błąd się pojawił. Wartości poniżej 11.5V są traktowane jako krytyczne i komputer przez klemę IBS odcina niektóre rzeczy, a lampy też dostają błąd i mogą nie działać. Wrzucam moje zdjęcie z dziś. 5. Słaby akumulator, też płata figle. 6. Czujniki poziomowania są prawy przód i chyba lewy tył ( tyłu nie sprawdzałem nigdy więc nie mam pewności). Mogło spaść cięgno i nie będzie poziomować lamp albo wtyczki są mokre itp. 7. Dla bardziej upartych i wprawionych, którzy potrafią obsługiwać miernik to można sprawdzić we wtyczce lamp piny od 8 do 11 czy mają jakieś napięcia jak się skręca kierownicą w prawo oraz jak występuje obciążenie auta i lampy powinny skorygować wysokość świecenia. One są odpowiedzialne za ustawianie świateł góra, dół, lewo, prawo - ale nie wiem, który pin za co. Zdjęcie poglądowe z H7 ale 8 9 10 i 11 to te same piny dla H7 i bi / xenon. W bixenon jest dodatkowa masa pod 2 i zapadka od długich pod 5. 8. Dobrym krokiem i go bardzo polecam jest wrzucenie pustego pliku FSW_PSW.MAN przez NCSexpert do modułu LMA uprzednio kopiując aktualne FSW_PSW.MAN i FSW_PSW.TRC - zrobić po prostu kopię zapasową. U mnie dosłownie przed wczoraj gdy założyłem świeżo lampy dynamic ten sposób pokazał, że mam źle zaprogramowane lampy, a z pustym plikiem, gdzie moduły same się programują do ustawień fabrycznych ( ja właśnie fabrycznie miałem przedlifty dynamic i zmieniałem z polifta H7 na orygialne lampy jak z fabryki dlatego mój moduł LM1 z AHL miały fabrycznie ustawienia do tych lamp z dynamic ) dowiedziałem się, że lampy w pełni działają, a ja tylko musiałem zmienić dwa wpisy w module LMA.
  10. Kurcze.. czyli faktycznie najlepiej kupić używkę, rozbitą, ale ze sprawnymi ledami i przełożyć. Tak będzie trzeba zrobić 🙂
  11. Witam, To mój pierwszy temat. Pomijając fakt, że jestem stałem się przeszczęśliwym posiadaczem E60 🙂 Szukałem, szukałem i nie znalazłem 😞 Mianowicie rozchodzi mi się o ledy w kierunkowskazach LCI z tyłu. Zaglądałem na szybko i wyglądają jakby były łączone w pary po 4 sztuki, takie kwadraciki. Nie świeci mi w lewej lampie prawy skraj 4 diody. Są one wymienne? Jak tak to gdzie je kupić? Proszę o radę 🙂
  12. Witaj, czy Twój problem został jakoś rozwiązany? Mam podobne objawy. np: 40 km/h, obroty 1200 i chce nagle przyspieszyć to przez 0.5 sekundy do 1 sekundy czuć jakby wypadanie zapłonów i potem idzie. Silnik n52b30a.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.