Właśnie wkładałem do siebie przedliftowe dynamic i u mnie problem jest taki, że czasem działają, czasem nie i objawia się to mruganiem zielonej lampki.
Tak czy owak w Inpie można wysterować obydwie lampy na taki tryb demo i latają chaotycznie na wszystkie strony. Wtedy widać czy jest odpowiednia komunikacja i czy działają wszystkie silniczki.
Na postoju obydwie lampy powinny skręcić się w prawo, ale nie w lewo, żeby nie oślepiać nadjeżdżające auta. Podczas jazdy wiadomo działają dwie w prawo i w lewo.
1. Na start polecam sprawdzić moduł AHL. Może on być zintegrowany z LM1 lub LM2, ale w polifcie to już raczej LM2 i wtedy jest on pod kierownicą z lewej strony, czarna płaska puszka z dużą około 40 pinową wtyczką. Albo jak nie jest zintegrowany to za schowkiem modulik z niebieską wtyczką.
2. Jak zlokalizujesz to sprawdź czy nie ma pośniedziałych styków ewentualnie zapsikaj dobrym kontakt sprayem, albo czy nie są przepalenia na płytkach (obudowy modułu łatwo się rozbierają, zwłaszcza zintegrowany LM z AHL). Ja dziś psikałem kontaktem i jak na razie na podwórku, na postoju działają lampy odpowiednio i pali się zielona lampka - już nie mruga ta lampka jak dziś w dzień kiedy jeździłem.
3. Wyjmij lampę lewą i sprawdź jej wtyczkę + zobacz do środka lampy czy nie jest gdzieś uszkodzony trybik od silniczka lewo/prawo, tam też w środku lampy są wtyczki to można, ale nie trzeba sprawdzać i ważne żeby odpiąć od dołu moduł skrętu (ten mniejszy) sprawdzić wtyczki + zajrzeć do środka modułu bo lubi tam się zbierać woda.
4. Jeżeli w INPIe już łaskawie wyskoczy błąd w module AHL to sprawdź przy jakim napięciu ten błąd się pojawił. Wartości poniżej 11.5V są traktowane jako krytyczne i komputer przez klemę IBS odcina niektóre rzeczy, a lampy też dostają błąd i mogą nie działać. Wrzucam moje zdjęcie z dziś.
5. Słaby akumulator, też płata figle.
6. Czujniki poziomowania są prawy przód i chyba lewy tył ( tyłu nie sprawdzałem nigdy więc nie mam pewności). Mogło spaść cięgno i nie będzie poziomować lamp albo wtyczki są mokre itp.
7. Dla bardziej upartych i wprawionych, którzy potrafią obsługiwać miernik to można sprawdzić we wtyczce lamp piny od 8 do 11 czy mają jakieś napięcia jak się skręca kierownicą w prawo oraz jak występuje obciążenie auta i lampy powinny skorygować wysokość świecenia. One są odpowiedzialne za ustawianie świateł góra, dół, lewo, prawo - ale nie wiem, który pin za co. Zdjęcie poglądowe z H7 ale 8 9 10 i 11 to te same piny dla H7 i bi / xenon. W bixenon jest dodatkowa masa pod 2 i zapadka od długich pod 5.
8. Dobrym krokiem i go bardzo polecam jest wrzucenie pustego pliku FSW_PSW.MAN przez NCSexpert do modułu LMA uprzednio kopiując aktualne FSW_PSW.MAN i FSW_PSW.TRC - zrobić po prostu kopię zapasową. U mnie dosłownie przed wczoraj gdy założyłem świeżo lampy dynamic ten sposób pokazał, że mam źle zaprogramowane lampy, a z pustym plikiem, gdzie moduły same się programują do ustawień fabrycznych ( ja właśnie fabrycznie miałem przedlifty dynamic i zmieniałem z polifta H7 na orygialne lampy jak z fabryki dlatego mój moduł LM1 z AHL miały fabrycznie ustawienia do tych lamp z dynamic ) dowiedziałem się, że lampy w pełni działają, a ja tylko musiałem zmienić dwa wpisy w module LMA.