Skocz do zawartości

ewmar

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530 D
    F11 520D
  • Lokalizacja
    Neuenkirchen-Vörden

Ostatnie wizyty

228 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ewmar

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. no i stalo sie.silnik gdzies puscil olej ,na poczatku myslalem ze to turbo ale po wymianie dalej leci z niego jak by okres mial.wiec bedzie operacja przeszczepu.silnik dawcy juz mam teraz tylko wszystko trzeba odkrecic:((
  2. fakt mysle ze nie jest odpowietrzony.widze ze sa jakies drobne wycieki i bede sprawdzal z czego to leci.mam kupiony drugi silnik z gwarancja na rozruch od pewniaka wiec jak tylko bedzie to jakis wiekszy problem to przekladam silnik i sie nie zastanawiam.czujnik walu a wlasciwie to dwa sa wymienione bo wyskakiwaly bledy,po juz nie ma ich.ten silnik co mam teraz to byl kupiony za 100e.i wymienilem juz tyle ze sam sie gubie .ale hobby jest hobby
  3. a wiec to byla przyczna pompy.teraz cisnienie na szynie skacze od zera do 20 wiec jest lepiej.jest nadal zapowietrzone wiec mysle ze troche ma problem.kopci na czarno i na plaku nie moze cos odpalic.potrzebuje nowego akumulatora bo ten chyba padl.
  4. bylem u dwoch mechanikow i obydwoje powiedzieli ze jak nie ews to pompa cr jest strzelona i nie daje wystarczajacego cisnienia i dalej zawor nie pusci.dzis wymieniam pompe na sprawna z czujnikiem orginalnym.wiec problemow nie powinno byc.
  5. przed popa jest prawie 4 i 4ponad tak skacze.za pompa jest tak samo czli jest otwarta....co jest tego przyczyna??
  6. jak zalozylem nanometr za filtrem to pokazalo ponad 4 ale paliwo dalej za cr nie idzie.tam jest czujnik albo regulator i jest nowy.wymienilem nowa wiazke kabli od silnika i nadal nic.
  7. za pompa cr nie idzie paliwo.ale zaloze ten manometr i dam znac
  8. Z pompy CR nie idzie paliwo.a bylo.i dalej nie wiem co jest grane
  9. Na plaku trybi i paliale slabo.cisnienie na szynie pokazuje mi caly czas ZERO
  10. kompek podpiety...problem z cisnieniem mam za soba ,naprawilem to.cisnienie dochodzi do 4,09 bara i paliwo na szynie dochodzi ale czujnik na szynie tylko czasami pokazuje jakies wartosci i glownie jest na 0. czasem wskoczy na 10.60....natomiast wyskakuje mi caly czas blad czujnika polozenia walu.bede w sobote na szrocie to kupie czujniki bo te co zamowilem nowe to chba jakas lipa.
  11. ews wylaczony....cisnienie nadal slabe ale jak wyciagam wtyczke to wskakuje na 4.0 bary.dalej paliwo nie chce isc.Niestety mechanik nie mial czasu ale ma podjechac aby badac dalej
  12. komputer wyslalem do fachwca ktoy wylacz immo.daje na to gwarancje.250 € kosztowalo mnie to.kompek przyjdzie w tygodniu.przy podlaczeniu bedzie ze mna mechanik ktoy bedzie nadzorowac odpalanie.po rozmowie z fachowcem opisywal iz jesli immo jest wlaczony to wylacza wszystko i pokazuja sie tez inne bledy czasami.wiec nic nie zrobie zanim nie bedzie kompek gotowy.dodam iz jest to dyplomowany inzynier w dziedzinie auto elektrotechniki
  13. Jak pisal <Szumrak> mierzylem napiecie miernikiem i nic.wiec wypada na ews.dodatkowo zamowilem przewody o mniejszym przekroju co poprawi napewno cisnienie.
  14. witam po urlopie...filtr wlasnie przyszedl nowy (Meyle)dzis podlacze a co do napiecia to mam dwa akumulatory zalozone i raczej to wykluczam.w nastepnym tygodniu przyjedzie mechanik to bedzie nie wspieral.to musi byc jakis glupi blad.
  15. bylo czyste bo plukalem jego dwa razy ropa i nic nie wylecialo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.