Skocz do zawartości

Lukas68

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F40 120i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lukas68

  1. Biorąc pod uwagę, że Polska jest jednym z nielicznych krajów gdzie jeszcze jest jako taka sprzedaż Niemieckich samochodów, to pewnie w nagrodę zafundują taką niespodziankę 🙂
  2. Dzięki za porady i pomoc. Chodziło mi głównie, czy to nie są jakieś torowe wynalazki 🙂 W większości przypadków faktycznie montują Pilot Sport 4S, ale czasami bywa, że wrzucą coś innego. Z drugiej strony przy adaptacyjnym zawieszeniu ten RFT aż takiego znaczenia nie ma, temat był już chyba wałkowany wiele razy. Ale tak czy tak pewnie wezmę ten Performance.
  3. Pytanko, czy jest sens brać przy felgach 19 cali opony performance ? Zastanawiam się nad nimi, ponieważ nie mają RFT. Tylko czy to jest coś w stylu Michelin Pilot sport, czy jakiś wynalazek który jest na tor a nie do codziennej jazdy ? Zawieszenie adaptacyjne. Najchętniej wybrałbym 18, one nie mają RFT, tylko przeokrutnie nie podoba mi się ten wzór 848, a nic innego nie ma do wyboru z 18.
  4. Lukas68

    G22 LCI

    Jest już nawet w polskim konfiguratorze
  5. Lukas68

    118 vs 120

    Jako wskazówkę mogę napisać, że ja mam w 120i adaptacyjne zawieszenie, koła 18 i uważam, że jest mało komfortowo. Jechałem też na sportowym i w Krakowie chyba bym zwariował. Trzeba jednak pamietać, że to są indywidualne preferencje, dla kogoś innego może być fajnie. Na oponach letnich bez run flat jest jeszcze ok, ale na zimowych z run flat jak dla mnie słabo. Co do ciśnień, to z tego co pamiętam na tabliczce dla 225/40/18 minimalne dla letnich bez run flat 2.5 i 2.3, a dla zimowych z run flat 2.8 i 2.4.
  6. Lukas68

    F40 v F44 v inne B38

    Ja miałem porównanie mojego 120i do 220i GC. Co do spraw silnikowych, to nie zaobserwowałem różnic w star-stop czy jeżeli chodzi o wibracje. Co do wyciszenia też bez większych różnic, ale tutaj wystarczy że opony były cichsze i może być duża różnica. Natomiast co do zawieszenia to różnica jest spora w komforcie, 220 dużo przyjemniejsze pod tym względem. Ale prawda jest taka, że F40 jest mało komfortowe jeżeli chodzi o zawieszenie, a sam mam adaptacyjne i podziwiam jak ktoś jest wstanie jeździć na sportowym 🙂
  7. Lukas68

    118 vs 120

    Takich smaczków jak podwójny wydech można by jeszcze znaleźć sporo w 120i. Samo brzmienie silnika i kultura to inna bajka. Dźwięk pewnie podbity z głośników, ale wrażenia są bardzo fajne, bo przy normalnej jeździe kompletna cisa i spokój, a przy ostrzejszej wrażenia dające już chociaż namiastkę sportowego brzmienia. Lecąc dalej, w 120i można zabrać zawieszenie adaptacyjne jeśli ktoś chce, jest powiększony zbiornik paliwa w standardzie i pewnie szukając jeszcze coś by się znalazło.
  8. Lukas68

    118 vs 120

    Generalnie, to poza silnikiem i skrzynią duża różnica jest w samym prowadzeniu. W zasadzie te samochody inaczej się prowadzą, przednie zawieszenie jest zmodyfikowane, jest rozpórka itd. Jeżeli chodzi o spalanie, to w marcu cały miesiąc jeździłem tylko po Krakowie i miałem 9.5. Tyle tylko, że ja nigdy jakoś specjalnie nie walczę o jak najniższe spalanie, w mieście zawsze w trybie comfort z wyłączonym start-stop, czasami nawet w trybie sport. Pewnie gdybym jeździł bardziej eco, to byłoby niższe. Na autostradzie przy prędkościach 140-150 w trybie eco miałem ostatnio 6.3. Dzisiaj trasa 70km, troszeczkę miasta i reszta jazda z prędkościami do 100km/h i spalanie 5.3 w trybie comfort :) więc potencjał na ekonomiczną jazdę raczej jest.
  9. Nic się nie wyświetla. Faktycznie musi być tak, że przy instalacji przez serwis informacje o wersji nie występują
  10. Niestety, ale nie wyświetla mi się Release Notes . Chyba, że ja nie potrafię tego odpalić. Osobiście nie zauważyłem nic poza tym, że auto teraz praktycznie nie wibruje na postoju, a na tym mi zależało żeby to wyeliminować
  11. Tak jak pisałem, zaktualizowane przez serwis, więc zakładam że to wersja ostateczna. Chyba, że robię za beta testera :)
  12. Dla mnie istotną sprawą jest to, że aktualizacja w 70-80% wyeliminowała wibracje jakie pojawiały się na postoju. Bardziej gładko i płynnie silnik się podnosi z najniższych obrotów. Generalnie czuć różnicę w kulturze pracy na postoju i przy spokojniej jeździe. Innych rzeczy nie zauważyłem, co nie znaczy że nic innego nowego nie ma :) Ewidentnie są zmiany w sterowniku silnika i skrzyni i może innych układach związanych z napędem.
  13. Ostatecznie serwis zaktualizował samochód, bo z tą wersją którą miałem fabrycznie było coś nie tak i sam się nie aktualizował. Chyba też przebije wszystkich w wersji softu :) Mam teraz 03/2023.30
  14. Lukas68

    Wibracje 120i

    Problem wibracji po aktualizacji softu zmniejszył się tak na szybko oceniając o jakieś 70-80%. Nie jest to całkowicie wyeliminowane, ale poprawa jest bardzo duża. Przypuszczam, że gdybym odebrał samochód z takimi jakie są teraz, to bym nie zwrócił na to uwagi, a jestem po prostu przewrażliwiony. Poprawiła się też kultura pracy silnika przy ruszaniu, jest jakby płynniej, chociaż ciężko to tak w słowach opisać.
  15. Dzięki, sprawdzałem i mam włączone. Chyba pozostaje konsultacja z serwisem, albo po prostu dla mojego samochodu nie ma żadnych aktualizacji :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.