Hej Lukas68, Wlasnie trafilem na Twoj post, i widze ze sprawa zostala wyjasniona :) szczesliwie. Pisze, gdyz rowniez zauwazylem taki sam problem u siebie - sprawdze juz jutro czy wylaczenie klimy/wentylacji to naprawi. Swoje 120i odebralem 11 lutego z Krakow Dobrzanski. Po/okolo 2tys. km planuje wymienic olej po "docieraniu" (ktore notabene tak srednio mi wyszlo - ogolnie jezdze spokojnie, ale zdazylo mi sie kilka razy wdepnac gaz w podloge na maxa w trybie comfort.. 5tys obrotow). Orientujesz sie moze, jakie oleje BMW akceptuje przy wymianie, tak by nie stracic gwarancji (chce pojechac do warsztatu niezaleznego)? Wymieniales juz olej? Jesli tak, czy mozesz podzielic sie informacja na jaki? Dzieki, pozdrawiam, Tomasz Cześć Generalnie, to problem wibracji nie został rozwiązany :) Jedyne co na ten moment wiem, to : - serwis zauważa problem, natomiast nie ma na to żadnego rozwiązania, a centrala twierdzi że tak ma być :) - wyłączenie wentylacji eliminuje wibracje praktycznie całkowicie, - rozmawiałem z innymi użytkownika i większość też je czuje, myślę że reszta też je ma tylko może tego tak indywidualnie nie odczuwają. Co do wymiany oleju, to mam niecałe 3 tysiące kilometrów i zastanawiam się nad wymianą. Natomiast prawda, jest taka że w każdym poprzednim nowym samochodzie nigdy nie zmieniałem oleju po "docieraniu" i nigdy nie miałem najmniejszych problemów zarówno z benzynami jak i dieslami. Jedynie zawsze trzymałem się tego, żeby wymieniać co rok lub po 12-13 tysiącach. Oszczędzania silnika przez te dwa pierwsze tysiące też się zawsze trzymałem.