Skocz do zawartości

Krzyś111685053072

Zarejestrowani
  • Postów

    689
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana Krzyś111685053072 w dniu 10 Maja

Użytkownicy przyznają Krzyś111685053072 punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2004
  • Lokalizacja
    UK
  • Zawód
    Stolarz

Ostatnie wizyty

2 220 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzyś111685053072

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

71

Reputacja

  1. Czy te siłowniki maja sprężyny?
  2. No niestety asle źle mi się wydawało jest tam tylko opcja "wyłączanie świateł mijania przy odpalaniu silnika" aktywne, nie aktywne,jak na fotce.
  3. Przerwa w przewodzie włącznika świateł hamowania Od tego trzeba zacząć. Prawdopodobnie wiazka i połączenia kabli do sprawdzenia. Dopóki nie ogarniesz tego stopu to tempomat nie będzie działał.
  4. Super, ten pierwszy opis pod SA 524 (AHL) only jest na 100% niewłaściwy bo AHL ma tylko 11 kabli a bixenon i H7 mają po 12 być może ten opis pod SA522 jest też dobry do H7, trzeba by przeglądnąć schematy to będzie wiadomo.
  5. Czy ten system działa czy nie ma na to wpływ wiele czynników jednym z nich jest akumulator ale jest jeszcze wiele innych chociażby temperatura powietrza albo ile odbiorników prądu masz włączone w aucie itp.
  6. Przód, tył? Jakie lampy jak przód?
  7. Ten biały/żółty plastik ciągniesz do góry powinien wysunąć się kilka milimetrów nie wiem z 5mm nigdy nie zzwracałem na to uwagi, jak juz się wysunie to naciskasz w kierunku wtyczki jednoczesnie delikatnie dociskając wtyczkę no i teraz powinieneś dać radę odpiąć wtyczkę.
  8. No i to 11,6 to jest zdecydowanie za mało, przy sprawnym aku/alternatorze/i instalacji pomiędzy nimi, rano po calonocnym postoju napięcie na akumulatorze to minimum 12,3V a przy pracującym silniku 14,4~14,8 jesli jest mniej to oznacza że są jakieś problemy.
  9. Od podpięcia sprawnej lampy w miejsce tej nie działającej, jak zadziała to albo przetwornica albo palnik padł a jak nie zadziała to muszisz szukać problemu w aucie. Być moze trzeba usunąć błedy ze sterownika LM.
  10. To jest normalne, można to zmienić kodowaniem modułu LM, jest tam chyba nawet opcja zapalenia świateł dopiero po odpaleniu silnika ale pewny nie jestem. Gdzieś mi się obiło o oko że częste włączanie i wyłączanie świateł powoduje szybsze uszkodzenie palników i może dlatego fabrycznie jest to tak zakodowane.
  11. Klapki z kolektora nic z tym nie mają wspólnego ja ich nie mam odkąd mam auto (9lat) i nic to nie zmieniło. Ładowania natomiast nie masz bo na akumulatorze też powinno byc w granicach tego co na alternatorze.
  12. No ale jaki sens ma poświetlenie klamki wewnątrz jak będzie jasno w kabinie? Intencja jest raczej taka że ma to świecić jak jest ciemno?
  13. Poświetlenie klamek raczej poodłącza się pod poświetlenie przełączników, zegarów, i tym podobnych rzeczy więc razem ze światłami postojowymi. Podłączenie tego pod zapłon raczej mija się z celem takiej dokładki
  14. Olej do skrzyni wlewasz do momentu aż zacznie się przelewać przez korek wlewowy. Dolna krawędź otworu wlewowego wyznacza poziom oleju w skrzyni biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.