Skocz do zawartości

Krzyś111685053072

Zarejestrowani
  • Postów

    668
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana Krzyś111685053072 w dniu 10 Maja

Użytkownicy przyznają Krzyś111685053072 punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2004
  • Lokalizacja
    UK
  • Zawód
    Stolarz

Ostatnie wizyty

1 606 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzyś111685053072

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

69

Reputacja

  1. Raczej jest bardzo niskie prawdopodobieństwo, w benzynie jest taka szansa bo tam jest wklęsła komora spalania w głowicy i zawory są stosunkowo wysoko nad tłokiem w dizlu głowica jest płaska i miejsca tam jak na lekarstwo.
  2. Napiszesz coś więcej w jakich okolicznościach przestały działać.
  3. Nie wydaje mi się żeby była jakakolwiek różnica między mocowaniem foteli jedynie jak fotele z UK mają regulację kąta pochylenia fotela to bedzie to prawdopodobnie tylko po stronie pasażera (kierowcy w UK).
  4. Trzeba je nabić na te kule przez jakąś dźwignię jak są te sprężyste blaszki to jest trochę łatwiej i przy zakładaniu i przy ściąganiu. Wciskać ich dużo albo i wcale nie trzeba będzie bo teoretycznie max otwarta klapa to max wysunięty siłownik.
  5. Co prawda robiłem to w e39 ale pewnie będzie podobnie. Tam nie było dostępu od strony podsufitki więc trzeba było wyszarpać siłownik z połączenia kulowego jakąś breszką kijem od szczotki itp. Oczywiście osłony zawiasow trzeba zdjąc żeby zobaczyć te siłowniki. Podeprzesz sobie klapę, odepniesz siłowniki po stronie klapy a następnie w suficie, montaż w odwrotnej kolejności trochę kijowe dojście ale do zrobienia. Masz fotki tych siłowników? Są na tych połączeniach kulowych takie blaszane zprężynki na zewnątrz?
  6. No to nie jest zbyt dobry pomysł będzie zaniżać prędkość i dystans o jakieś 7 procent
  7. Ja mam takie u siebie i są ok, można ewentualnie założyć 225/50/17 obydwa rozmiary są na naklejce na słupku kierowcy.
  8. Zagłówek jest z ładunkiem pirotechnicznym będzie kosztował majątek nie wiem czy są same naboje sprzedawane. Koszt nowej lampy xenon to jakieś 5~6k PLN w zależności czy zwykła czy AHL zderzak pewnie ze 3k PLN to już masz przwie 10k.
  9. Dostała sie woda pomiedzy pancerz a linkę i zamarza a jak zamarznie to sprężyna w zamku nie ma siły jej cofnąć.
  10. Tu nie moge bo to plik pdf, spróbuj moze z tego pójdzie. https://www.easypaste.org/file/4YAZp6UD/Document.PDF?lang=pl
  11. To już przyoszczędzili na naklejce pod maska tak jak w starszych modelach BMW?
  12. Proszę bardzo. Może jakoś pomoże. https://megawrzuta.pl/2g4u705u
  13. A to nie będzie to? https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-3/g21-lci-touring/330dx-ece-neutralna/bmw-advanced-car-eye-3-0-3-0-pro-03_5522
  14. Odinstaluj ten co jest zainstalowany i wtedy próbuj. Mi to pomogło co prawda z innym kablem ale zadziałało.
  15. Witam, generalnie to chciałbym pociągnać dalej temat z działu E90. Od 9-ciu lat mam E60 i dlatego temat tutaj. Jak wyżej przez cały ten czas jeździłem z wciśniętym pokrętłem od świateł do dnia dzisiejszego otóż dzisiaj z powodu wymiany reflektorów ze zwykłych h7 na xenon AHL wymieniłem sobie włącznik świateł i przy wymianie zobaczyłem że ten nowy bardzo wystaje w porównaniu do mojego (co i tak nie zmienia faktu że nawet przy wciśniętym nie ma problemu z przełączaniem poszczególnych pozycji) teraz pytanie, czy to naprawdę jest zrobione tylko po to żeby włączyć pozycję "auto" i go wcisnąć jako powiedzmy zabezpieczenie przed przypadkowym przełączeniem na przykład kolanem przy wsiadaniu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.