Skocz do zawartości

Krzyś111685053072

Zarejestrowani
  • Postów

    659
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana Krzyś111685053072 w dniu 10 Maja

Użytkownicy przyznają Krzyś111685053072 punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2004
  • Lokalizacja
    UK
  • Zawód
    Stolarz

Ostatnie wizyty

1 521 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzyś111685053072

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

68

Reputacja

  1. Tu nie moge bo to plik pdf, spróbuj moze z tego pójdzie. https://www.easypaste.org/file/4YAZp6UD/Document.PDF?lang=pl
  2. To już przyoszczędzili na naklejce pod maska tak jak w starszych modelach BMW?
  3. Proszę bardzo. Może jakoś pomoże. https://megawrzuta.pl/2g4u705u
  4. A to nie będzie to? https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-3/g21-lci-touring/330dx-ece-neutralna/bmw-advanced-car-eye-3-0-3-0-pro-03_5522
  5. Odinstaluj ten co jest zainstalowany i wtedy próbuj. Mi to pomogło co prawda z innym kablem ale zadziałało.
  6. Witam, generalnie to chciałbym pociągnać dalej temat z działu E90. Od 9-ciu lat mam E60 i dlatego temat tutaj. Jak wyżej przez cały ten czas jeździłem z wciśniętym pokrętłem od świateł do dnia dzisiejszego otóż dzisiaj z powodu wymiany reflektorów ze zwykłych h7 na xenon AHL wymieniłem sobie włącznik świateł i przy wymianie zobaczyłem że ten nowy bardzo wystaje w porównaniu do mojego (co i tak nie zmienia faktu że nawet przy wciśniętym nie ma problemu z przełączaniem poszczególnych pozycji) teraz pytanie, czy to naprawdę jest zrobione tylko po to żeby włączyć pozycję "auto" i go wcisnąć jako powiedzmy zabezpieczenie przed przypadkowym przełączeniem na przykład kolanem przy wsiadaniu?
  7. Te alternatory w teorii mogą podać 170A prądu więc to jest jakaś 1/3 możliwości nigdy nie sprawdzałem pod tym kątem jak to ładuje. A w Inpa/ISTA jest taka opcja?
  8. To ma się nijak do nagrzewania silnika bo jest elektryczne ogrzewanie kabiny do pewnej temperatury gdzie grzałka się wyłącza i ogrzewanie idzie z plynu chłodniczego.
  9. @MateuszDastig stan oleju nie ma znaczenia no chyba ze wcale go nie ma nawet jak masz litr oleju w misce (no może 2 litry) to ciśnienie powinno byc takie jak trzeba.
  10. Dokładnie jak @WojtekX napisał, nigdy nie sprawdzam jak głęboko wkręca się nakrętka tylko czy jest zachowany moment dokręcania bo to jest ważne. Jak zakręcasz na stary przegub to jest szansa że będzie tak samo jak stara a jak jest nowy przegub to już nie koniecznie.
  11. No tak, to nie jest nacięte bo nigdy nie wiesz w którym miejscu wypadnie zagięcie. Przecinak albo porządny śrubokręt da radę.
  12. @GODFATHER9191 dokładnie tak, po to właśnie jest ten wypust na nakrętce.
  13. Z tyły masz czujnik tylko z prawej strony i tylko to koło trzeba sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.