Skocz do zawartości

janekmxm

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E83 3.0d

Osiągnięcia janekmxm

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Jak w temacie, M57 bardzo glosno chodzi, powyżej 2.5 tysiąca obrotów wręcz sprawia wrażenie jakby miała się za chwile rozpaść...poza tym ma moc, pracuje równo tylko cholernie glosno. Załączam nagranie. Miałem kilka m57 wcześniej i pracowały dość cicho jak na 3 litrowego diesla. Co może być przyczyną? https://youtu.be/ecS98k4qa2A
  2. do sprawdzenia przewody podciśnienia, sparciałe mogą powodować, że EGR wariuje 🙂
  3. W moim e83 nawiew działa zależnie od prędkości. W mieście jest okej, e po przekroczeniu 100 km/h nie da się wytrzymać, wieje na maxa z kratek. Objaw występuje i w trybie auto i manualnym. W internecie brak podobnych przypadków. Ktoś ma jakiś pomysł?
  4. u mnie pomogła wymiana oleju w vtg :) miałem podobne objawy - szarpanie, stukanie, po wymianie chodzi jak trzeba. Dodam, że wiele osób nie dba o vtg i tak jak u mnie olej miał 10 lat...
  5. U mnie winny był czujnik zużycia, również po wymianie kontrolka zgasła
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.