Skocz do zawartości

AndrzejWxx

Zarejestrowani
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2.0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AndrzejWxx

  1. Tak o ta droge chodzi. Szczególnie czuć jej uszkodzenia pod górki i z górki już na paru autach zweryfikowane 🙂
  2. Generalnie tydzień temu wymieniłem tak ; Nowe świece Nowe cewki Nowe poduszki silnika i skrzyni Ogarnięty przewód od odma pęknięty. Wal był wyjęty i oddany do sprawdzenia. Okazało się że ma luz na wielowpuscie którego nie da się naprawić. W ogóle z wałami od 2.0 jest problem bo są aluminiowe i ciężko jest wyważyć. Został też wymieniony ten paczek co skrzynie z wałem łączy bo bym miedkkrecony i się poszarpał. Luz został zniwelowany przez jakiś specjalny klej który sie wpuszcza w to łączenie. Niewiem jaki to klej. Generalnie od tej chwili te dziwne wibracje w nogach na fotelach ustały. Kierownica lekko bije ale ja mam całoroczne niewywazone od 1.5 roku wiec stawiam na to. Lecz nie ma już tych wibracji które były. Czasami też nie wpadajcie w Panikę. Niedawno oddano w Gdyni tzw trasę kaszubska. Droga expresowa nówka sztuka. W pewnych momentach auta dostają srżenia kierownicy i karoserii co jest spowodowane jakimiś nierównościami w drodze których nie widać. Nieważne jakie auto nawet jak jadę ciężarówka to na niektórych momentach pojawiają się takie cuda.
  3. Cześć. Sprawa dotyczy silnika 2.0 150 podwójny vanos. Generalnie jeździ dobrze, przyspiesza ok problem jest taki że zanim temperatura wskoczy na 1 kreskę od strony zimnej to gdy jadę równo np 60km/h czuć takie coś jakbym lekko puszczał i dodawał gaz. Takie bujanie. Jak temp przekroczy ta pierwsza kreskę temat się kończy i jest ok. Jeszcze jedno pytanie. Nie mam niestety laptopa, a nie chce specjalnie kupować laptopa żeby móc inpe podłączyć. Moja BMW ma już gniazdo OBD czy jest jakaś możliwość żeby kupić jakis interfejs Bluetooth i jakiś sensowny program na telefon ? Od czego zacząć ?
  4. Można temat zamknąć, silnik padł 🙂
  5. Siema. Wiele razy pomogliscie mi trafnie z moim BMW piszę dziś w imieniu kumpla który ma problem z diagnoza a 3, mechaników ale sumie ręce rozłożyło. Audi jak w temacie, stukanie jak na filmie. Pojawiło się nagle, wzrasta w obrotami potrafi też całkowicie ucichnąć. Od czasu pojawienia się tego auto przejechało ponad 100km więc to chyba nie panewka, jakieś pomysły ? VID-20240919-WA0001.mp4
  6. W porzadku zdecyduje się na Lemfordera. Swoją drogą te szarpnięcia występują też jak dodaje albo ujmuje gazu to by chyba bardziej na te poduszki wskazywało ?
  7. Na wale był wymieniony tłumik drgań i podpora. Też właśnie wydaje mi się, że to sprzęgło jest problemem. Żałuje, że zdecydowałem się na LUK-a. Zauważyłem, że jak puszczę sprzęgło tak jakbym chciał z niego strzelić to wtedy nie ma praktycznie tego szarpnięcia przy zmianie biegów. Oczywiście nie mówimy o ruszaniu z 1 ;). Swoją drogą wał daje niedługo do sprawdzenia i wyważenia więc tu już będzie sprawa załatwiona. Szkoda mi trochę tego sprzęgła wymieniać, bo ono ma dopiero z 1,5 roku. Spróbuję może najpierw te poduszki wymienić bądź co bądź koszt nieduży a nóż pomoże ? Napewno nie zaskodzi. Czytałem, że Febi robi całkiem ok poduszki ?
  8. Cześć. Nasilił mi się ostatnio problem, lub ja bardziej to odczuwam bo ostatnio jeździłem dużo nowszym autem i się człowiek rozbestwił trochę 😉 Generalnie problem jest taki że występują szarpnięcia całego samochodu przy zmianie biegów. Najbardziej czuć od 1do3 potem coraz słabiej. Są to takie pojedyncze szarpnięcia przy puszczaniu sprzęgła. Wygląda to tak. Daje 1 ruszam wciskam sprzęgło wrzucam 2 i w momencie puszczania sprzęgła następuje szarpnięcie. I tak na każdym biegu. Jest to dużo mniej odczuwalne gdy zrobi się między gaz. Sprzęgło było w komplecie wymienione na LUK. Dwumasy nie ruszałem, bo nie daje żadnych objawów. Czy takie szarpania mogą powodować zużyte poduszki ? Ja auto mam już 3 lata poduszek nie wymieniałem, podejrzewam że poprzedni właściciel też mógł to zaniedbać. Tymbardziej zauważyłem że na wolnych obrotach drży drążek skrzyni biegów a i czuć pracę silnika gdzie kiedyś w ogóle nie było to odczuwalne. Warto spróbować wymienić poduszki skrzyni i silnika, dużo to poprawi ? Myślałem też nad wymiana tulei wózka, warto ? Jeśli tak jakiej marki poduszki polecacie oprócz oryginalnych 😉 ? Kolejnym problemem jest pojedynczy metaliczny stuk dochodzący prawdopodobnie gdzieś z okolicy mostu. Staje na światłach wrzucam 1 i w momencie wrzucania biegu słychać taki lekki pojedynczy stuk z tyłu auta. Jeśli znow dam na luz i znowu 1 stuk nie występuje. Dopiero jak auto fizycznie się przemieści to zaczyna się zabawa na nowo. Ostatnie pytanie. Czy da się jakoś wydłużyć zakres pracy sprzęgła ? Moje sprzęgło bierze prawie od samej podłogi i pracuje w bardzo krótkim zakresie. Jeśli pracowałoby w większym zakresie pedału było by można łagodniej ruszać itp. Da się to jakoś regulować ?? Pozdrawiam 🙂
  9. Silniczek krokowy się jakoś czyści w nich ? On jest zintegrowany z przepustnica na stałe czy można go zdemontować ?
  10. 2000rok 2.0 150koni podwójny Vanos jeszcze przed lift
  11. Też mam przed lifta ale z 2000 roku. Warto wiedzieć że można oba rodzaje mechanizmów dać. Dzięki za opinie o tym Polcarze bo też go brałem pod uwagę, ale trochę mnie opinię na allegro zraziły.
  12. U mnie to słychać tylko na wolnych obrotach jak się doda gazu cisza. No i jakaś sekundę po zgaszeniu auta też jeszcze słychać. Generalnie jeśli nic się nie dzieje, silnik pracuje ok to zawracać sobie tym głowę ? Niedługo mam zamiar wyjąć przepustnice celem wyczyszczenia na co wtedy zwrócić uwagę w związku z tym dźwiękiem Generalnie podejrzewam że mam coś nie tak z silnikiem krokowym. Auto jak zimne odpalam to najpierw ma niskie obr około 900 a dopiero potem rosną wyżej. Na ciepłym jak odpalam to od razu chodzi chwilkę na ponad 1000 obr. W E39 silniczek krokowy jest zespolony z przepustnica czy można go osobno wymienic w razie co ?
  13. Matko Bosko a co to jest ta Disa ? Niemal jestem raczej zaawansowany i pierwszy raz słyszę o czymś takim ? Gdzie to się znajduje, jak to sprawdzić ?
  14. Silniki słychać że pracują a i czasem jak się coś dobrze ułoży to podnoszą opuszczają normalnie. Więc mechanizm. Będę.kupowal raczej używkę w dobrym stanie
  15. Cześć. Mam problem z tylnymi szybami. Wygląda to tak że gdy naciska się włącznik opuszczania lub podnoszenia słychać cykanie ale szyby albo w ogóle nie reagują albo przesunie się tylko kawałek w dół lub w górę. Czasem zdarza się tak że za pierwszym kopem szyba się opuści ale już nie chcę się podnieść. Słychać takie strzelanie/przeskakiwanie podczas pracy silniczków. Czy w takiej sytuacji trzeba wymienić same silniczki czy całe te mechanizmy podnoszenia ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.