Skocz do zawartości

maazur

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW f10 528i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maazur

  1. Nie nagrałem, bo ostatnio na nic nie mam czasu po pracy... Byłem swojego głównego mechanika, powiedział że wg niego jakaś śruba się poluzowała (gdzieś przy sankach np.). Trzeba zdjąć osłonę i szukać winnego. Termin mam umówiony do mechanika za miesiąc więc jeszcze trochę muszę z tym żyć...
  2. Dzięki za odpowiedź, ale u mnie zupełnie inne objawy są. Postaram się nagrać filmik jak to słychać oraz skąd dobiega dźwięk.
  3. Na parkingu wolno jadąc też to słychać podczas skręcania kołami.
  4. Tak, kierownica chodzi lekko jak zawsze. Dodam, że na stacji diagnostycznej byłem. Cale zawieszenie sztywne. Kazali mi wymienić gumki na stabilizatorze, wymieniłem ale nie pomogło.
  5. Też miałem ten problem. Najpierw wymieniłem sam czujnik i nie pomogło. Poczytałem na forum, że to będzie pływak w zbiorniku więc wymieniłem cały zbiornik i teraz jest dobrze.
  6. Witam, mam taki dziwny problem, którego nie mogę rozwiązać w swojej f10. Podczas skręcania na parkingu słychać jakieś dziwne dźwięki. Najbardziej na postoju jak kręcę maxymalnie. Myślałem, że to łożysko amortyzatora, ale dźwięk podczas skręcania ewidentnie słychać z samego przodu samochodu, nad chłodnicą. Jest to dźwięk bardziej takiego rozprężającego plastiku, na pewno nie metaliczny Miał ktoś podobne objawy?
  7. Tak się właśnie zastanawiałem czy nie pokombinować z pojemnościami coś... Ale taka zabawa irytuje mnie strasznie, bo autem tak naprawdę nie mogę jeździć.
  8. Dzięki za odpowiedź. U mnie ponowna rejestracja nowego aku była już robiona kilka razy i za każdym razem to samo. Błąd powraca... Co do rozrządu to był wymieniany.
  9. Witam, mam problem ze swoim BMW. Po wymianie akumulatora (oczywiście AGM- taki jak był wcześniej) auto po kilku dniach całkowicie straciło prąd. Wcześniej nie było żadnych błędów, itp. Po naładowaniu akumulatora w aucie cały czas powraca błąd CD8E10. Wymieniona została po tym klema IBS, oraz alternator ponieważ się grzał i podejrzenie padło na niego lecz to nie pomogło i nadal to samo. Błąd po skasowaniu pojawia się dopiero jak auto się rozgrzeje. Byłem u kilku mechaników i każdy rozkłada ręce. Nawet pracownik serwisu BMW się poddał... Dodam, że auto z 2014 roku silnik N20. Miał ktoś podobny problem?
  10. U mnie też komputer dużo zaniża spalanie... U mnie głównie miasto, na kompie średnie spalanie w granicach 7.5-7.9l, a w rzeczywistości poniżej 10 litrów jeszcze nie zszedłem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.