Skocz do zawartości

bfaliszek

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 2023 U11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bfaliszek

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

1

Reputacja

  1. Hej, ruszyła akcja naprawcza dla X1 związana z regulacją szczelin przy reflektorach. Na stronie https://www.bmw.pl/pl/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html można sprawdzić czy Wasze X1 łapią się na przegląd. Właśnie się umówiłem w moim serwisie. Akcja jest bezpłatna i trwa 1-2 dni w zależności od tego, czy będą musieli regulować szczeliny przy reflektorach czy nie.
  2. bfaliszek

    iDrive 8.5 oraz 9

    Chyba pierwsze demo Drive 8.5
  3. Zamawiałem i20 ze sporą liczbą dodatków pod koniec października, odebrałem w połowie stycznia. Straszny jest rozrzut czasu oczekiwania. Wszystko chyba zależy od szczęścia i dealera.
  4. bfaliszek

    iDrive 8.5 oraz 9

    Zależy czy auto będzie wyprodukowane czy odbierane w listopadzie. Jeśli odbierane, to pewnie produkcja będzie w październiku, więc nie dostanie Drive 9.
  5. 20i jest świetnie wyciszone. To właśnie miękka hybryda w przeciwieństwie do 18i. Jeśli chodzi o zużycie to wszystko zależy od jazy ale zawsze mieszczę się w przedziale 7-8l/100km. Czy ruszanie jest szybsze to nie wiem, ale miękka hybryda ma lepiej rozwiązany zapłon i na pewno funkcja start/stop nie będzie tak irytować jak w 18i. W 20i ciężko zauważyć kiedy silnik jest odpalany
  6. bfaliszek

    iDrive 8.5 oraz 9

    W iDrive9 ma się pojawić sklep z aplikacjami. Chociaż ciężko na razie stwierdzić co tam będzie. Pewnie jakiś YT czy Spotify
  7. W konfiguratorze przy wyborze silnika macie o tym info. 18i ma 100kW(136KM) - nie ma gwiazdki i info o silniku elektrycznym - to nie jest mhev 20i ma 125kW(170KM)* - *suma silnika spalinowego 115 kW oraz elektrycznego 14 kW 23i ma 160kW(218KM)* - *suma silnika spalinowego 150 kW oraz elektrycznego 14 kW 20i oraz 23i to miękkie hybrydy i mają identyczne silniki elektryczne, które mają jakieś 20KM
  8. Jeśli macie pakiet M Sport, to pod lewą łopatką jest boost. Wystarczy przytrzymać przez chwilę i ma się przez 10sekund pełną moc z obu silników. Plus na ekranie za kierownicą, nad obrotomierzem pojawia się napis "epower".
  9. bfaliszek

    iDrive 8.5 oraz 9

    Trochę nieudolne to tłumaczenie, bo w oryginalnym tekście na stronie bmw(link w pierwszym wpisie) jest mowa jeszcze o "further models to follow, subject to change", więc to nie jest pełna lista modeli, które dostaną 8.5
  10. bfaliszek

    iDrive 8.5 oraz 9

    Hehehe restartuję iDrive 8 średnio raz w tygodniu, bo nie działa mi pełna integracją z Apple Maps przez Apple Car :D
  11. bfaliszek

    iDrive 8.5 oraz 9

    Nie będzie można. iDrive8 to Linus działający na x86, a iDrive9 to będzie Android Automotive działający na architekturze ARM. Trzeba fizycznie wymienić head unit na inny sprzęt.
  12. bfaliszek

    iDrive 8.5 oraz 9

    Bardziej chodzi o to, że głównie będą rozwijać iDrive 9 i on będzie dostawał więcej aktualizacji. Wszyscy z X1 sprzed listopada 2023 będą mieli starszy system, który pewnie dostanie kilka aktualizacji, ale szybciej przestanie być wspierany niż iDrive 9
  13. bfaliszek

    iDrive 8.5 oraz 9

    iDrive 8.5 powinien się pojawić w połowie roku. Natomiast iDrive9 będzie dostępny tylko w nowych samochodach produkowanych od listopada 2023. Wynika to z tego, że iDrive9 wymaga nowego Head unit i będzie działał w oparciu o Android Automotive. "BMW Operating System 9 compatibility by model and start of production: BMW 2 Series Active Tourer from November 2023; BMW X1 from November 2023; further models to follow, subject to change" Więcej info na stronie BMW: https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0410078EN/big-stage-for-interaction-and-information:-bmw-presents-the-newest-version-of-the-bmw-idrive-system
  14. Przy tym czym obecnie jeździsz, to 18i to będzie szatan. Oczywiście nie wiem jakie masz wymagania, ale jeśli jesteś w stanie jeździć obecnym autem, to szedłbym w zależności od budżetu w 18i, albo jeśli zmieścisz wszystkie opcje to w 20i i to nawet nie ze względu na osiągi, tylko dlatego, że autem mild hybrid się po prostu przyjemniej jeździ niż zwykłym autem. Chociażby start&stop nie przeszkadza w ogóle, do tego taki silnik będzie miał trochę niższe spalanie szczególnie w mieście (chociaż nie zrekompensuje 10k więcej). W kwestii spalania to z 20i jestem w stanie zejść <7l/100km, ale średnia to zazwyczaj jakieś 7,6l/100km przy jeździe w mieście. Na trasie(~250km) miałem spalanie 8l/100km.
  15. Dokładnie. Wszystko zależy od potrzeb. Jeśli jeździsz głównie w mieście i sporadycznie jakaś dalsza trasa, to 20i z lepszym wyposażeniem może być dobrą opcją. Warto też dopytać o czas oczekiwania, bo może się różnić dla 20i i 23i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.