Skocz do zawartości

dyzio255

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    4 932
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana dyzio255 w dniu 29 Maja

Użytkownicy przyznają dyzio255 punkty reputacji!

9 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    obecne e61 530d było E39 520i/528 iSWAP touring z 97 roku. Wcześniejsze BMW E36 318i z 94 roku.
  • Lokalizacja
    OSTROŁĘKA

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dyzio255

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

8

Reputacja

  1. Panie Maćku. Chciałem na forum serdecznie podziękować za profesjonalną obsługę mojego zamówienia w Pana sklepie. Zwłaszcza sobotnia dostawa brakujących części do pokrywy zaworów bardzo mi pomogła bo w niedzielę auto było mi koniecznie potrzebne. Wszystko pasowało i auto nadal sprawne. Bardzo dziękuję szczerze wszystkim polecam i zapewne będę nadal u Pana kupował części do swoich już leciwych beemek. Pozdrawiam Krzysztof
  2. A po co jest alternator? Żeby dawał prąd. Więc jest to zjawisko normalne i pokazuje ci ile w danej chwili alternatro oddaje prądu do instalacji auta. A ile auto akurat tego prądu potrzebuje to już inna sprawa bo to się zmienia.
  3. Nagrzewnica puściła.
  4. dyzio255

    E39 wymiana progow

    to był oryginał z kawałkami słupków i wszystkimi wzmocnieniami wewnątrz. Nie samo poszycie progu jak to się kupuje zamienniki.
  5. No tak... Założysz coś co już masz czyli trupa zamiast nowej... opisz wrażenia z jazdy po tym zabiegu.
  6. Na tak zwane przeciąganie biegów może mieć wpływ kilka czynników. Najczęściej to ciśnienie oleju w skrzyni. Czasem są nieszczelności wewnętrzne co powoduje spadek ciśnienia. Inna przyczyna to niewłaściwy olej lub niewłaściwy poziom oleju. Następnie konwerter. Ale może być jeszcze kilka innych powodów. Zarówno mechanicznych jak i elektrycznych. Sam silnik auta też ma wpływ na pracę skrzyni. Zresztą jeden błąd wskazuje na brak sygnału obrotów wału korbowego co może oznaczać awarię czujnika wału lub sterownika skrzyni zakładając , że wiązka elektryczna nie jest uszkodzona.
  7. Wymień to dla świętego spokoju. Nikt tu ci nie napisze czy to wytrzyma czy pęknie na dziurze w drodze czy z innej przyczyny. zwrotnica kosztuje grosze.
  8. Usuń błędy. Jak odpinał czujniki to będzie błąd.
  9. Ostatnio u siebie wymieniałem. Tylko tuleje bo sworznie są ok. Zresztą te wahacze już trzecie tuleje mają. Co do geometrii to jednak warto przynajmniej sprawdzić jeśli dawno nie była sprawdzana. Mi kolega mechanik ustawił i szczerze to chyba to auto nigdy się tak dobrze nie prowadziło jak teraz a myślałem , że jest ok. Co do ceny tej usługi to jest ok.
  10. Tak właśnie zrobiłem.
  11. Wstawiłem ori DPF no wiadomo nie nowy... Wyprany . Ciśnienie wsteczne 3,8 na wolnych. Jest OK.
  12. Tak tu dodajesz. Ale nie 0,7 U mnie 87. Dodajesz na max ile uda się wpisać. Oczywiście na plus bo i z minusem wejdzie ale efekt odwrotny. Jak wpiszesz zbyt dużą wartość to sterownik zwyczajnie jej nie przyjmie i w ten sposób ustalisz ile jest max.
  13. Mój nie jest zapchany tylko popękała flansza pewnie od rdzy. Powodów zapychania jest kilka . Ale to obecnie nie mój problem.
  14. Środek cały. Może uratuję... Ale już poczytałem i wiem , że te tanie zamienniki w zasadzie udają DPF. Rdzeń jest z kordierytu a to nie to samo. Nie kupię tego. Zobaczę co da się zrobić z moim.
  15. Dołączę się. Czy jakieś nowe wieści co do jakości tego dpf z jmj? Moj niby sprawny ale popękała w nim flansza montażowa i trzyma się chyba na cudzie Niemieckiej inżynierii...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.