Skocz do zawartości

Jarewa

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jarewa

  1. Jarewa

    Wymiana radia MASK

    Będzie działać ale wyświetlacz będzie nadal mały tylko obwódka dojdzie 😄
  2. A ciekawe czy jest możliwość kodowania żeby włączył wyświetlacz i dźwięk jak przednie trafią na przeszkodę?
  3. To usuń błędy w sterownikach, może mechanik popełnił błędy i włączył zapłon na zdjętych czujnikach, jak powrócą błędy to jednak usterka nadal jest.
  4. To jest najlepsza opcja tak robią w firmach regeneracyjnych lamp. Pozysk tanio diody i pewnej, prawidłowej.
  5. Jarewa

    Wymiana radia MASK

    Sterownik klimatronika co prawda wejdzie ale nie będzie to samo w panelu co stare, polifty mają większe przyciski wiec będzie "szpara"
  6. Wymienić to może i się da, ale główny problem to dobór diody z tysięcy rodzajów wybrać tą prawidłową to jak trafienie w totolotka bez danych technicznych aktualnych. Coś tam dobrać po prądzie i napięciu można ale będzie różnica.
  7. Wygląda jakby sprężarka ci strzeliła i jest to barwnik kontrastu z olejem klimy. Ale masz taki burdel w przeciekach od bardzo dawna że to może być wszystko
  8. Moim zdaniem ze zdobytych informacji to poniżej nominalnej.
  9. masz nie tą podstawę pokazaną czujnik jest z tyłu jak śruba 11
  10. Silnik trzyma 100-105stC wiec raczej podejrzewam ze pełne otwarcie termostatu to okolice 100stC tyczy się tylko w E60 ze względu na normę EURO w starszych modelach jest zimniej.
  11. Właśnie objawy to takie jak w temacie, jak olej zleci z filtra to podniesie się poziom oleju na bagnecie po zgaszeniu silnika. Czyli faktycznie bagnet może wskazywać MAX, ale w rzeczywistości jest to MIN.
  12. A to nie są wartości minimalne? Raczej jak wleje te około 8L to mam max nie mam ponad max, ciekawe tym co wchodzi te 6,5L czy mają zaworki podstawy filtra sprawne.
  13. Gdzieś wyczytał że do tego silnika tyle wchodzi? Bo mi też koło ponad 8 litrów wchodzi dwie bańki 2x5L jest prawie na styk z literek zostaje na dolewkę.
  14. Nie mogę sobie poradzić z zmianą czasową daty w kodowaniu, nie wiem czy coś zle robię czy coś się zablokowało. Ale 8 miesiecy temu jeszcze robiłem i działało tylko może zapomniałem jak a robię tak po itwarciu programu : 1-wybieram profil expertmodus 2- F1 (FG/ZCS/FA) 3- F3 (ZCS/FA/ECU) wybieram E60 4-F2 (ENTER VO/FA) Wpisuje nową datę np. #0606 dodaje i naciskam ok Po zamknięciu tego okienka dodawania FA brak zmiany daty u góry w FA gdzie odczytywało punkt 3. Nawet jak ponowie punkt 4 to nadal jest data właściwa a nie tymczasowa. Coś zapomniałem jak się to robi?
  15. A sprawdź węże wchodzące i wychodzący w sensie jakie temperatury na nich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.