Skocz do zawartości

ayrsen

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31 540iX

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ayrsen

  1. Kupiłem cały, kompletny zderzak z M5. Jest kilka dostępnych od ręki: https://allegro.pl/oferta/bmw-m5-f90-lci-zderzak-tyl-c1k-6-pdc-13416646487 https://allegro.pl/oferta/zderzak-tyl-tylny-kompletny-bmw-m5-f90-lci-a90-12041946893 Mało życzliwa i średnio pomocna odpowiedź ASO... Mogą z katalogu dobrać cześć albo sprawdzić wg nr VIN dowolnego M5, które u nich się serwisuje. Tak jak napisałem - pasuje plug&play pomiędzy dowolnymi wersjami LCI (jak widać na załączonych zdjęciach).
  2. W 3M nie ma chyba żadnych spotkań?
  3. Dobry kierunek zmian!
  4. Pięknie! Mój dealer, moje 3-miasto, pozostaje wypatrywać na drodze... 😉
  5. Tak jak pisałem - to jest oryginalna dokładka F90 M5. Tak jak z dokładkami w G30, można kupić już wyciętą pod hak. Można również kupić bez wycięcia na hak (ponieważ takich jest zdecydowana większość) i mając np. dremel i trochę umiejętności manualnych wyciąć dokładkę wg wzoru, tam nie ma żadnych wzmocnień/uchwytów/finezji. Prosta sprawa, kilka minut pracy.
  6. Zrezygnuj z Bridgestone, Twoje problemy znikną. Goodyear F1 - otrzymałem w ramach pierwszego montażu, zdecydowanie pozytywne doświadczenie. Komfortowo (oczywiście jak na RF 20”), czyli nie ma wrażenia jazdy na drewnianych kołach. Nic nie szumi, nie buczy - żadnych uwag.
  7. Wg BMW 5.2 s, ale to bez większego znaczenia - ten silnik w wydaniu 333KM z MHEV, OPF, bez programu jest odczuwalnie zbyt wolny... Ładna! Czekam na kolejną aktualizację z pozostałymi elementami, które już zakupiłeś i pokazałeś - powodzenia!
  8. Remus dla 540i z OPF (czy jak niektórzy preferują to określać - GPF). Przerobione same końcówki wydechu z obu stron, żeby wpasować się w fabryczny rozstaw dokładki (dla potomnych - zewnętrzne kominy są o ok 3 cm zbyt szeroko, wewnętrzne mniej) w połączeniu z przejściem na większą średnicę końcówek F90. Tak - klapa oraz jej oryginalny sterownik są na miejscu, wszystko 100% tak, jak to BMW zaprojektowało, tłumik Remus jest P&P i zachowuje całość oryginalnej funkcjonalności.
  9. To są oryginalne końcówki F90, czyli wewnętrzna średnica 8 cm, zewnętrzna 8,5 cm.
  10. Połączenie kolorystyczne rodem z Subaru... ;) Jakie masz rozmiar opon na tych felgach?
  11. Oryginalna dokładka F90 M5. Wszystko pasuje P&P. Hak również. Przed: Po:
  12. Udanego wypoczynku, ew. workaction... ;) Co takiego się dzieje?
  13. Nie chcesz zmienić? Taka "przekora"? :roll: Zamontowałeś już coś / wszystko z wcześniejszych wpisów? Zrobiłeś wydech? Pokażesz efekty? Jakie masz rozmiar opon na tych (pięknych) felgach?
  14. Założyłeś już letnie koła? Ja odliczam już godziny do najbliższego piątku... Widzę, że dostałeś Pirelli od BMW, fajnie - mnie "uszczęśliwiono" Goodyear F1, zobaczymy, czy się polubimy... :roll: Moje doświadczenia są odmienne, ale może to wynika z pokonywanych tras, często się aktywują a testem na ich aktywację jest mruganie (najczęściej na autostradach/drogach ekspresowych) przez kierowców samochodów ciężarowych "wszystkim co mają" - oni bardzo nie lubią tych świateł... :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.