Skocz do zawartości

Mateo530

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 n52b30 2006r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateo530

  1. Kolego mógłbyś podać namiary na tego mechanika
  2. Witam, Od dłuższego czasu walczę z problemem przydławiania. Objawy jakie zauważyłem są dwa. Pierwszy to taki, że na postoju przygazowując gwałtownie od 650-2000 silnik jakby się przydławiał, nie wchodzi płynnie na obroty. Zdarza się to tylko przy gwałtownym przygazowaniu. Na zimnym nie występuje, bo obroty nie spadają poniżej 1000 dopóki się nie rozgrzeje. Jeśli nie robię takiego przygazowywania silnik pracuje równiutko i normalnie. Drugi bardziej denerwujący objaw to przydławianie podczas jazdy. Zdarza się to w sytuacji, gdy np. dojeżdżam do skrzyżowania, zwalniam żeby skręcić, obroty spadają do min lub prawie do min i wychodząc z zakrętu chcę nagle przyśpieszyć, a tu nagle przydławienie, przyduszenie. Czasami wpada jakby w taką turbodziurę i żeby przyśpieszyć muszę odpuścić trochę gazu i jeszcze raz depnąć i wtedy idzie normalnie. W trasie w ogóle nie ma problemu. Spalanie w normie na kompie nie ma żadnych błędów. Ostatnio odłączyłem kostkę od czujnika mimośrodowego i objawy ustały winny czujnik czy coś z wałkiem valvetronic ?
  3. Siemka, mam problem z BMW e61 posiada keyless . Problem polega na tym że po zamknięciu samochodu (nie ważne czy z pilota czy z kluczyka lub przez dotknięcie klamki) potrafi się sam od razu otworzyć. Dopiero po trzecim czy czwartym razie zamknie sie. Dodam że wszystkie wiązki w klapie zostały wymienione.
  4. Panowie mam jeszcze jedno pytanko silnik n52b30 czy te wartości nie powinny być takie same
  5. Klapa na postoju nie otwiera się przymocowałem endoskop i podczas jazdy klapa się otwiera dzięki za pomoc
  6. Zawór kupiłem nowy pierburg klapa chodzi bez problemu połączyłem przewody ze sobą omijając elektrozawór klapa od razu się otwiera i jakie musza być spełnione warunki do otwarcia klapy ?
  7. Mam problem z klapa w wydechu końcowym jest cały czas zamknięta wymieniłem elektrozawór który jest przy lampie e61 dalej się nie otwiera gdy podłączę dwa przewody podciśnieniowe ze sobą wtedy klapa się od razu otwiera
  8. Wtryski raz dałem do sprawdzenia i gość powiedział ze jest okej lecz nie dawało mi sto spokoju zrobiłem test przelewowy i 2 wtryski lały ponownie oddałem wszystkie 6 sztuk do innego gościa który powiedział ze 4 są okej 2 zrobił auto odpala o wiele inaczej będę miał jak to podeśle zdjęcia z komputera
  9. Zrobiłem test przelewowy wtrysków i 2 wtryski leja bardzo mocno zostały zrobione dziś złożyłem auto i dalej występują takie same objawy, czy może być to regulator ciśnienia na listwie wtryskowej ? Nie mam aktualnie dojścia do komputera żeby sprawdzić znajomy będzie miał chwile to podjadę i wrzucę wszystkie zdjęcia.
  10. Siemka ;) Mam problem którego nikt nie da rady rozwiązać, a mianowicie chodzi o rzucanie silnikiem jakby wypadał któryś cylinder. Dzieje się to tylko na ciepłym silniku ,a dokładnie jak dostanie silnik obciążenia , jak włączę klimatyzacje lub skręcę na Maxa kierownicą. Wtryski były sprawdzane są okej, pompa w baku zmieniona na nowa bo padła, filtr paliwa nowy, na komputerze żadnych błędów nie ma. Korekty wtrysków okej , ale gdy zacznie rzucać silnikiem na boki korekty wtrysków wszystkie się rozjeżdżają, gdy rzuca silnikiem dodaje lekko gazu i wszystko wraca do normy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.