Skocz do zawartości

azp

Zarejestrowani
  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    335d
  • Lokalizacja
    Bielsko

Osiągnięcia azp

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Tez bym w ciemno obstawiał wał. Czy po wyciagnięciu został wywarzony czy oglądnięty na oko? Łącznik elastyczny wału napędowego nie ma jakichś drobnych pęknięć? To mój drugi typ. Auto pare lat już ma więc nawet bez pałowania może być zmęczenie materiału. Miałem podobny problem przy +- 140km/h i wywarzenie wału załatwiło sprawę, sama wymiana elastycznego łącznika wału nie pomogła.
  2. Ktoś ma doświadczenie z bagażnikiem Interpacka Virgo IR ? Jest to jedna z niewielu sensownych opcji, która teoretycznie ma pasować do F31. https://www.interpack.eu/product-pol-10033-Bagaznik-dachowy-Inter-Pack-Virgo-IR-na-relingi-zintegrowane.html
  3. Tarcze Ate Powerdisk + klocki Ferodo DS performance. Masz zauważalnie lepsze hamowanie niz seria i nie ma problemu z gieciem sie tarcz i piszczeniem klockow. Jezdze na tym komplecie z 15 lat w roznych autach :)
  4. Frigo HP2, to bardzo dobra zimówka. Miałem przez dwie zimy, z wypadami w góry, na Peugeot 508 w rozmiarze 215/55R17, ja je zawsze polecę. Do powolnej jazdy faktycznie dobra zimowka, swietnie sobie radzi na sniegu, za te pieniadze jak za darmo. Ale opona ma bardzo miekkie boki, przy szybszej jezdzie na dwupasie jest efekt plywania, dopompowanie na 3 bary niewiele pomaga. Ja nie kupie nigdy wiecej i ciesze sie ze jezdzilem tylko 1 sezon na nich.
  5. Hm w E46 za kazdym razem jak wymienialem przednia szybe musialem robic kalibracje sensora w ASO bo tryb auto wlasnie tak wariowal jak mowisz... W E90 nie musialem tego robic, moze szyba miala takie parametry jak oryginal
  6. B47 to niesmiertelny silnik, ja bym sie wogle nie przejmowal tymi korektami. Jak poczytasz niemieckie fora to z tymi silnikami nic sie nie dzieje, zrobisz 300-400tys i moze turbine wymienisz. Nie daj sie naciac ASO... Na przyszlosc rozwaz zakup auta z niemieckiego ASO, mnie zawsze wychodzilo wychodzi taniej i na wiekszym wypasie. W sumie to moze zle zrozumialem, auto kupiles w polskim salonie czy 1szy wlasciciel kupil w salonie, zrobil nim X niesprawdzalnych kilometrow i sprzedal? :D
  7. Tak po tygodniu od spryskania WD40 problem sie odwrocil. To sa najlzej chodzace drzwi w aucie, trzeba mega uwazac przy otwieraniu zeby nie walnac w murek czy auto obok :)
  8. Domykanie to nie problem, drzwi chodza ciezka w calym zakresie. Spryskalem ten czarny element WD40 i wyraznie lzej, tylko nie bardzo widze, zeby ten element mozna bylo regulowac.
  9. Od niedawna drzwi kierowcy w E91 wymagaja duzej sily zeby je otworzyc lub zamknac. W calym zakresie otwierania sie drzwi. Zamek zamyka perfekcyjnie, z zewnatrz nie widac tez zeby gdzies cos osiadlo. Tu fota http://imgur.com/a/C9ahJ Ten czarny element wyglada jakby ocieral o drzwi, sa tam dwie sruby ale raczej do mocowania niz regulacji Wdg rysunku to element nr 7: http://bmwfans.info/parts-catalog/E91/Europe/335d-M57N2/L-N/2008/browse/bodywork/front_door_hinge_door_brake/#7259243_7 Ktos w praktyce spotkal sie z tym problemem? To kwestia regulacji czy wymiany tego elementu ?
  10. azp

    siłowniki

    ja mam te z krosna w kombi juz rok, troche slabiej chodza niz na poczatku, mysle ze tak 2 lata jeszcze i do wymiany
  11. jak seria czyli slabo. To co bylo by lepsze niz seria ? Nie mowie o jakims sportowym zestawie za 2 tys. Polecano mi te klocki GALFER lub HAWKS 5.0. Kazdy chwali swoje wiec sprzedawcy twierdzili ze duzo lepiej niz seria to bedzie hamowac. Ferodo DS Performance, hamuja duzo lepiej niz seria i wszystkie zwykle zamienniki, nie sa bardzo agresywne dla tarczy, uzywam od lat i jestem na tyle zadowolony, ze stracilem ochote do eksperymentowania z innymi. Do 330 jakies 400zl na przod, tyl ciut drozszy. W hamulce.net jak napiszesz bezposrednio daja spoko cene. Dokup do tego tarcze ATE Powerdisk i bedzie dobrze hamowac a tarcze nie beda bily, mialem taki zestaw wiele razy a nie jezdze jak taksowkarz.
  12. U mnie po wymianie wszystkich 3 elektrozaworow pomoglo. DPF to nie bylo to, ale po wywaleniu spalanie spadlo o 1, 1,5 litra zaleznie czy miasto czy trasa.
  13. Polosie wymienione, na razie razie spokoj. Jakies regenerowane za 600zl komplet, nowki 2000+ sztuka :)
  14. Mam jakis rok silowki z Krosna do tylniej klapy, chodza troche gorzej niz na poczatku oceniam ze jakies 2 lata posmigaja. Za ta cene warto.
  15. Od dluzszego czasu mam problem ze stukami w prawym tylnim kole. Metaliczny dzwiek, CYK CYK CYK zwiazany z predkoscia abrotowa kola, slyszalny glownie przy skrecaniu w lewo, czasem przy jezdzie na wprost. Lekkie dodanie gazu nasila problem. Przy wolnej jezdzie slychac bardziej. Wizyta na podnosniku powoduje, ze problem znika na dobe lub tydzien. W pierwszej kolejnosci wymienilem gumy na tylnim wachaczu, po tym byl spokoj na tydzien. Teraz po kolejnej wizycie i nie zrobienu niczego objawy przeszely na dobe. Podejrzenie pada na polos. Auto ma 140k km. Lozysko wymienione 50k. km temu. Macie jakies sugestie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.