Mało prawdopodobne, o ile przy skręcaniu jeszcze może mieć związek, o tyle krzyżak nie ma nic wspólnego z jazdą po nierównościach. @Dominiq27 weź smar, najlepiej taki w sprayu, bo potrzebna jest cienka końcówka(ale nie miedziany, czy silikonowy) i wal na maksa w tuleję kolumny kierowniczej na grodzi. Od wnętrza nad pedałami, chyba zielona jest, o ile dobrze pamiętam. Weź podnieś cały przód, oba koła w górze, chwyć koło oburącz od dołu pociągnaj energicznie w górę i puszczaj i sprawdź czy będzie coś słychać. Założyciel tematu @Terier555 ma jak na moje ucho problem z zapieczonym górnym łożyskiem amortyzatora, rezonans na karoserię idzie i wzmacnia dźwięk, oprócz stkuów wyraźnie coś chrobocze. Uszkodzone łożysko koła stukało by tak wyraźnie już na chwilę przed "śmiercią", ale wcześniej bez dyskusyjnie słychać by było bardzo głośne wycie. To pierwszy objaw uszkodzenia.