Skocz do zawartości

mecenass

Zarejestrowani
  • Postów

    404
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E39 525D '02
    Było E36 320i Coupe '92
    E61 525D '06
  • Lokalizacja
    opolskie

Osiągnięcia mecenass

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Macie tzw. "kaczora" elektrozawór setrowania EGR się kończy. Kolego @diger79, czym zrobiłeś taki log?
  2. https://webcat.zf.com/ wybierz typ i zespół części z katalogu i oglądaj.
  3. Pierwszy link nie działa. Błędu nie ma w DDE?
  4. Z tematu, który odgrzebałeś zbrobiła się sieczka. Sam autor chciał zabłysąć i nie wiedząć co to DSC, DME itp. wziął się za szukanie nie tam gdzie trzeba. Błąd ze zrzutu ekranowego dotyczył potencjometru pedału gazu, a wszyscy w koło zajmowali się DSC i ABSami. Stąd temat umarł. Problemem jest niewłaściwa pozycja pedału gazu do prędkości pojazdu. Możliwe nawet, że to od zawilgocenia sterownika DDE.
  5. Zaślep przed odpaleniem wężyk podicśnienia od EGR i posłuchaj czy coś się zmieniło, to może być początek końca przetwornika podicśnienia. Do sprawdzenia ewentualnie jeszcze napinacz paska klinowego.
  6. Potwierdzam wersję przedmówców. Jeździłem bez klapek trochę ponad rok, miałem wrażenie że jest coraz gorzej. Ciężko było płynnie przyspieszyć, do jak piszesz 2000 muł, a potem szarpnięcie. Szczególnie przeszkadza na autostradzie gdy się jedzie w tzw. "sznurku", zwalniasz, przyspieszasz i tak w koło macieja 80-120. Wtedy sie wkurzyłem i kupiłem regenerowany, różnica kolosalna, a po usunięciu klap miałem wrażenie, że nie ma żadnej.
  7. EGR
  8. Na realoem nie ma, bo one są tylko w komplecie z wężami. Zmieniałem daaaawno temu, ciężko dostać bo jeden miał 3,5mm grubości fi bodajże 32. Ale od której strony to było, nie pamiętam. Jeden z węży wymieniłem w całości.
  9. Mówisz o przewodzie metalowym? Jeśli tak, nie ma tam żadnych rozdzielaczy (sterownik ABS rozdziela). Przewody są połączone złączkami na wysokości nóg pasażera kanapy za kierowcą. Dalej jest już tylko katastrofa. Mi przegniło nad wydechem i nie było widać, że kapie a płynu ubywało w zastraszającym tempie. Koszt oryginalnych przewodów metalowych nie jest wysoki ok 120 PLN za sztukę - są 2. Za to, ile z tym jest roboty :duh:. Totalnie wszystko, łącznie z bakiem do zdjęcia. Robiłem w maju ubiegłego roku koszt 700 PLN po znajomości!
  10. Wrzuć live data, wygląda na to że przeładowuje turbina.
  11. Ludzie wszędzie piszą, że tylko Corteco. Takie kupiłem, ale pomimo, że nówka to czasami widać jak nim nosi właśnie promieniowo czyli po obwodzie.
  12. Ja miałem możliwość zapiąć koło w tokarkę. Biło mocno, promieniowo, przy czym pasek "leciał" spkojnie bez podskoków. Gdy już widać bicie osiowe, czyli gdy da się bez użycia dużej siły wyginać koło rękami to jest ostatni moment na wymianę.
  13. Mało prawdopodobne, o ile przy skręcaniu jeszcze może mieć związek, o tyle krzyżak nie ma nic wspólnego z jazdą po nierównościach. @Dominiq27 weź smar, najlepiej taki w sprayu, bo potrzebna jest cienka końcówka(ale nie miedziany, czy silikonowy) i wal na maksa w tuleję kolumny kierowniczej na grodzi. Od wnętrza nad pedałami, chyba zielona jest, o ile dobrze pamiętam. Weź podnieś cały przód, oba koła w górze, chwyć koło oburącz od dołu pociągnaj energicznie w górę i puszczaj i sprawdź czy będzie coś słychać. Założyciel tematu @Terier555 ma jak na moje ucho problem z zapieczonym górnym łożyskiem amortyzatora, rezonans na karoserię idzie i wzmacnia dźwięk, oprócz stkuów wyraźnie coś chrobocze. Uszkodzone łożysko koła stukało by tak wyraźnie już na chwilę przed "śmiercią", ale wcześniej bez dyskusyjnie słychać by było bardzo głośne wycie. To pierwszy objaw uszkodzenia.
  14. Na postoju jak kręcisz sterem też stuka?
  15. https://zapodaj.net/95d585a928db8.jpg.html Panowie przepraszam za opóźnienie, ale robiłem na występach gościnnych, a koło leży na warsztacie. Smar jest w tym miejscu gdzie podważyłem rozcięcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.