Skocz do zawartości

JoshBackster

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 2001

Osiągnięcia JoshBackster

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Aktualizacja mojego przypadku - po wizycie u Mańka (którego zdecydowanie polecam, ma bardzo duża wiedzę i doświadczenie, dzięki) okazało się, że winny był przetwornik ciśnienia turbo. Auto ożyło, do zrobienia w tym temacie jeszcze pompa progowa, której niskie ciśnienie jest odczuwalne podczas przyspieszania w wyższej partii obrotów.
  2. Cześć, mam podobny problem. INPA pokazuje mi następujące błędy: 97 Buckle Passenger 96 Buckle Driver 5 Ignition circuit ZK4 / Side Airbag front left 4 Ignition circuit ZK3 / Airbag Passenger Stage 1 1 Ignition circuit ZK0 / Airbag Driver Stage 1 134 MRSA front right 132 MRSA front right 131 MRSA front left 129 MRSA front left 240 Internal error Jesteście w stanie Panowie cokolwiek podpowiedzieć? Wymiana sterownika i kodowanie czy jednak jakiś grubszy problem? Dzięki Edit. Dodam jeszcze, że nie da się usunąć powyższych błędów, wyskakuje jakiś błąd przy próbie clear error
  3. W porządku, dzisiaj już nie dam rady ale jutro zrobię pomiar tak jak mówisz. Dziękuję
  4. Witam ponownie, miałem dzisiaj chwile więc zrobiłem dwa pomiary na 3cim biegu, od około 1000 do 4000 obrotów. Obydwa w przypadku kiedy samochód ma problem z mocą ponieważ nie mogłem coś dzisiaj trafić na moment kiedy poprawnie przyspiesza. Co o tym sądzicie?
  5. W porządku, dziękuję za porady Panowie. W weekend zrobię pomiary tak jak opisał to Maniek a tak czy inaczej po Matki Boskiej Pieniężnej zajmę się tematem progówki i zobaczymy co dalej. Tym błędem świec w związku z brakiem jakichkolwiek problemów z odpalaniem się przejmować czy na razie nie zwracać uwagi?
  6. A w związku z tym, że wcześniej mówiłeś o pompie progowej jako przyczynie braku mocy w górnych partiach obrotów jak to się może mieć do mojego problemu zwykle wkręcającej się turbiny powyżej 2300?
  7. https://zapodaj.net/f2c17880a26a8.png.html https://zapodaj.net/aecc1f628e049.png.html https://zapodaj.net/6e58d7d51fea6.png.html https://zapodaj.net/b5e21487d0baa.png.html https://zapodaj.net/54f9aeae937bf.png.html Powyżej screeny danych z INPY na postoju na niedogrzanym silniku. Czy na tej podstawie byłbyś w stanie coś powiedzieć Fuser? Jeżeli powiesz mi w jaki sposób to będę wdzięczny i chętnie porobię więcej pomiarów w dowolny sposób aby było to jakkolwiek miarodajne. Dzięki za pomoc :) Edit. Dzień temu usuwałem też błędy i dzisiaj pokazało jeszcze coś takiego: https://zapodaj.net/151cdc61e9821.jpg.html Gdzieś wyczytałem, że mogą to być świece lub sterownik, jak sądzicie?
  8. Zapytam jeszcze dla pewności, Twoim zdaniem taki kabel wystarczy czy inwestować w coś droższego? https://allegro.pl/oferta/interfejs-bmw-inpa-pl-e46-e39-e60-e90-e53-dvd-3gb-7876419980?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=ps&utm_content=lvsku&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_narzedzia_pla_pmax_catch_all&ev_campaign_id=17997665203&gbraid=0AAAAAD24kbMfgf26aVv6KbSY2TEru39LZ&gclid=CjwKCAjw-L-ZBhB4EiwA76YzOeRWwLTio7UZixenL4xBhpgRx_Ze-CxvTm5h9hSArCqL71MYIRDYvxoC8kEQAvD_BwE
  9. Kabel zorganizuję, wtedy podam wszystkie parametry po pomiarach. Film mam od poprzedniego właściciela ale on sam nie potrafił dobrze określić co tutaj było mierzone, wspominał coś o zepsutym manometrze aczkolwiek ciężko było się z nim dogadać w logiczny sposób.
  10. Tutaj mam film z pomiaru ciśnienia: https://files.fm/u/wkj8k7afa Jeżeli wtyczka będzie w porządku, myślisz, żeby oddać turbo do sprawdzenia? Poprzedni właściciel nie wzbudził mojego zaufania i mam wątpliwości co do rzetelności wykonywanych przez niego napraw. Sam nie jestem jakimś specem stąd też moje pytania tutaj. Dzięki za pomoc Edit. Czasami zdarza się jeszcze tak, że jak podczas jazdy zgaszę motor i odpalę jeszcze raz to nagle łapie prawidłową moc w książkowym przedziale obrotów
  11. Z tego co powiedział poprzedni właściciel turbo przeładowuje o około 0,3 bara przez co komputer wszystko dusi, żeby czegoś nie rozniosło. Niby wymieniany był kolektor właśnie z tego powodu, że go rozsadziło. Sprawdzę tą wtyczkę, gdyby to nie był powód miałbyś jeszcze jakiś pomysł?
  12. Cześć, podepnę się pod temat. Mam u siebie podobny problem w M57D30. Normalnie auto powinno książkowo wstawać w okolicach 1750 obrotów a u mnie zaczyna się porządnie zbierać dopiero około 2500. Klapy wyrzucone, turbo po regeneracji, przewody podciśnienia nowe. Mój przypadek jest o tyle ciekawy, że zdarza się, że po wstrząsach na jakichś wybojach auto zaczyna jechać normalnie i rwie do przodu jak głupie z książkowego 1700obr. Ogarniam wtyczkę do OBD i sprawdzę parametry progówki o której tutaj pisaliście Panowie jednakże postanowiłem już teraz zasięgnąć porady w związku z tym, że na dobrą sprawę zdarza się, że auto jedzie normalnie. Jakieś pomysły co sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.