Skocz do zawartości

dario3103

Zarejestrowani
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było e39 530d...
    i wiele innych....
    jest 330xd LCI czarne w beżu na
    M-paku
  • Lokalizacja
    Nie PL...

Osiągnięcia dario3103

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Trakcja bez roznicy czy diesel czy benzyna ale spalanie juz tak.Na znaczna niekorzysc benzyny.Zarowno w miescie jak i predkosciach w okolicy 200km/h i powyzej benzyna cie pozera.Ja sypalem 650km trase i srednia predkosci byla naprawde wysoka a spalanie ponizej 10L. No i momen obrotowy w dieslu lamie kregoslup...Ale sa zwolennicy benzyny i diesla jak i przeciwnicy.Ja mam od lat tylko diesle. Jak mialem benzyne to tankowalem co 470km-cykl miasto.Zaraz to sprzedalem i znowu byl diesel.Oczywiscie koszty eksploatacyjne diesla sa znacznie wyzsze ale bez przesady.Na13 aut diesla w zadnym nie wymienilem turba bo dbam o to.Swiece wymieniam i jezdze.Mysle ze wtryski i pompa to kwestia paliwa.Ja musialem dwa wymienic ale to byla wina producenta wiec poszlo w kulanz.Poza tym i tak Fun i Power przy tak niskim spalaniu rekompensuje takie wydatki.Jedynie czego mi brakuje i bez bicia sie przyznam to ryku szescio zylindrowej benzyny...tego warkotu. Diesel nie brzmi zle w 3.0d ale to nie to samo....
  2. Moze odkopie nieco temat. To moja druga e9x w X. Pierwsza miala 231ps obecna ma 245. Obydwa diesle. Co tu wiele gadac. Trakcja w X to bajka. Nie musi byc zimy zeby sie o tym przekonac. Wystarczy autostrada i konkretna ulewa. Po drugie bylem na rybach po deszczu...e46 ugrzezla w blocie a ja sobie poradzilem bez wiekszego halo. Oczywiscie i e46 dala by rade ale tylko z rozpedu wiec zostala by bez zdrzaka z przodu...a ja powoli powoli i do przodu...to tyle. Spalanie? Z 8576km mam srednie spalanie 8.7 jezdze duzo po miescie (duzo swiatel). Na trasie dane z BC srednia predkosci 169km/h spalanie 9.8. Zrobilem 450km w niecale 3 godziny. Nikt mnie nie wyprzedzil.To byl ogien.Skrzynia automat. Przy normalnym bujaniu tempomat 140-150 km/h spalanie 7.8. Jadac do 130 pali 6.5....wiec nie narzekam...nastepne beda tez w X.....
  3. Dlatego wlasnie powinno sie walczyc z takimi koncernami i przypadkami.Sprzedaja towar Premium za niemale pieniadze a jak przychodzi klient spowrotem z problemem to sie okazuje, ze super to bylo ale tylko w dniu sprzedazy auta...obiecanki cacanki...Dlatego Kia daje 7 lat gwarancji,Opel 5 na wszystko i nie interesuje Cie nic.Dlatego tyle tego jezdzi po drogach.Ludzie powoli dochodza do wniosku-kupic nowe,miec gwarancje i swiety spokuj.Tak czy siak mysle, ze w Niemczech jest z tym inaczej bo ja mam np. do Monachium gdzie rozpatrywane sa takie przypadki,rzut beretem...a klient z dala zostaje nieco olany...Pozdrawiam kolegow, zycze bezawaryjnosci,przyczepnosci i szerokosci....zaczyna sie sezon urlopowy badzmy w tym czasie wszyscy rozwazni i odpowiedzialni we wszystkim co bedziemy w tym okresie robili -- abysmy powrocili z urlopow wszyscy Cali i zdrowi z rodzinami do szarosci zycia codziennego ale wypoczeci....
  4. Po pierwsze to nie moj pierwszy diesel i wiem jak sie diesla eksploatuje i co kiedy wolno a czego nie. Po drugie auto tankowane od lat tylko na najlepszych sprawdzonych cpn. Auto jezdzi na niemieckim paliwie-tylko. Po trzecie kolektor zostal wymieniony bo byla akcja serwisowa w bmw w niemczech-auta z problemem nierownej pracy silnika po zimnym starcie mialy to wymieniane od reki. Przy czwarte przy okazji okazalo sie ze wtryski na 1 i 5 cylindrze byly poza normami. Jak sie dowiedzialem to tez blad bmw badz firmy ktora robi wtryski dla bmw sadze ze bosch. Juz na pierwszy montaz poszly wtryski ktore miale znaczne odchylki od normy co spowodowane bylo tym ze auta juz przy malych przebiegach zaczynaly kulec z tego powodu. Po piate amory w klapie zardzewialy.....w aucie 2010 ....to tyle na temat niewlasciwego uzytkowania auta. Dobrze ze dotknelo mnie to z serwisem w Niemczech i place tylko za nowe swiece a reszte pokrywa kulanz bmw....czyli jakies ponad 3.000 euro....pozdrawiam
  5. 117.000 tys.....auto serwisowane tylko w bmw, wymiany robione systematycznie a mimo wszystko takie cos... :cry2:
  6. Chwilowo porzuciłem szukanie wibracji...padły wtryski, kolektor dolotowy i zawòr egr/agr....przy okazji wjadà nowe swiece na poklad...i amorki do tylniej klapy...przy takim przebiegu....nowe auta to padaczki
  7. Witam....no to zabłysnàłem z tym tłumikiem drgań :lol: Ale przyszło mi to do głowy bo w tdi takie drgania powstajà własnie poprzez umierajácy łacznik elastyczny (plecionka) na tłumiku ktòry nie przenosi i nie odprowadza drgań i drży cała buda...dzisiaj jeździłem autem i wibracje raz sá raz nie...ale jak sá to mi sie zaczyna ciśnienie podnosić.Ale siè tak zastanawiam...jeśli siè tak dzieje tylko w pozycji D i przy wciśniètym hamulcu to na logike coś dostaje naprèżeń bo automat ciśnie go do przodu my go blokujemy hamulcem...może to podpora wału.Wiem ona sie nie krèci ale może przenosić wibracje z silnika na karoserie. Ciekawa sprawa.....szukamy dalej.Jak coś znajde zaraz dam znać bo widze nie jestem sam.Moze przewody paliwowe? Ktoś miał takie coś w 320d i to było powodem. Gdzieś mocowanie sie obluzowało i terkotały przewody o auto pod podwoziem....
  8. Najwiekszy problem z tym ustrojstwem to to że strasznie cièżko to namierzyć. W pewnym momencie sie wkurzyłem i poprosilem żone o pomoc.Trzymala auto na hamulcu a ja szybko szukalem. Wydaje mi sie że słychać to bardziej z lewej strony silnika albo pod pokrywà zaworòw stojàc do auta twarzà.Ale luźnego nic nie znalazłem. Myślałem że to może łańcuch rozrzàdu wiec odkrèciłem korek oleju a tam tylko praca silnika zero stukania. Może faktycznie to od tlumika drgań. Ale z drugiej strony jak mi to buczalo to szarpalem za tłumik z tyłu auta i nic. Widze że bedziemy mieli niezła zagwòzdkè z tymi wibracjami. Ja obstawiałem poduszki ale jak wymieniłeś i nic to pozostaje tylko plecionka albo coś jest faktycznie luźne i wibruje na wolnych obrotach jakieś wygłuszenie, blacha albo osłona. Ale chyba bèdzie cièżko to znaleźć....Jak znajde to napewno sie odezwe bo troche to wpienia.Bez tego buczenia auto cyka jak malyna ale to buczenie mnie wkurza.
  9. Witam! Mam pytanie. Niby nic strasznego sie nie dzieje ale spytac muszé bo nic podobnego w internecie nie znalazłem. Auto e91 330xd 245ps 2010rok przebieg 114.000km automatik. Od niedawna mam taki problem że jak auto sié zagrzeje i dojeżdżam do skrzyżowania i hamuje i auto sie zatrzyma to odczuwam wibracje w aucie ale tylko na wciśniétym hamulcu. Gdy puszcze hamulec i auto sie toczy powoli to już tego nie ma i problem nie powraca do następnego hamowania.Gdy auto wibruje wystarczy że z D wrzuce N,R albo P i nagle wibracje sié tracà i nawet jak znowu wrzuce D to jest spokòj. Ale gdy tylko wrzuce D i lekko puszcze hamulec że auto podjedzie kawałeczek i znowu auto zatrzymam do zera to zaś wibracje powracajá.Jak zjeżdżam autem do garażu a jest stromo w dòł i stane przodem mocno w dòł to też wibruje.Takie to troche denerwujàce bo tak wszystko jest ok ale jak wibruje to dostaje powoli furii w aucie. To taki jak by rezonans.Zastanawiam sié czy to może być poduszka pod silnikiem albo skrzynià. Miał ktoś już może coś takiego?Niestety szukałem przy silniku czy coś nie jest luźne i przenosi wibracji ale nic nie znalazłem.Problem w tym że szukać można tylko we dwòch....ktoś musi trzymać auto na D i wciśniètym hamulcu.Béde wdzièczny za kożdà pomoc
  10. Witam! Dołácze sie do tematu. W ktòrym miejscu w e91 330xd jest ta odma? Mam cos takiego dziwnego zaraz za wlewem oleju ale jakoś wygláda to inaczej jak na podanych wyzej zdjèciach....auto mam 2010 rok. Dziékuje za odpowiedź
  11. Dziekuje za szybka odpowiedz....jeszcze dzisiaj przesledze podana strone przez Ciebie. Raz jeszcze dziekuje.
  12. Witam Panowie. Tak jak w temacie. Jestem zainteresowany kupnem kabelka i oprogramowania do mojej e91 330xd z 2010 roku. Mozecie i cos polecic zebym sie nie musia wkurzac, ze cos nie dziala i nie zrovbil krzywdy sobie ani betce :mrgreen: Potrzebuje czegos do siebie do sprawdzenia podstawowych rzeczy w aucie bledy, testy, inspekcja i takie tam :D . Bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc...
  13. Witam! I co uporałeś siè jakoś z tym problemem? Mam dokładnie to samo, wszystko świeci a pokazuje bład świateł lewy tył...nie wiem o co mu kaman...... Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
  14. Mam pytanie. W mojej e90 mam sensor swiatel. Lampy Bi xenon skretny (Dyamic...). Cos mi z lampami nie pasuje. Jak wlacznik jest na 0 to nic nie swieci. W pozycji 1 postoje ringi. W pozycji 2 xenony. A jak dam automatic to wlancza ringi i xenon tak jak w pozycji 2 tyle ze automatycznie po wlaczeniu zaplonu. Ale jak wyjade z garazu to dalej swieca ringi i xenony....to gdzie te swiatla do jazdy dziennej no i swieci sie ta zielona dioda obok wlacznika swiatel w poz.3. Znajomy ma tak jak ma na auto jak wjezdza w tunel zapala sie xenon wyjezdza sam sie wylancza.....u mnie tak nie ma tak czy tak swieci caly czas. Pomoze ktos bo nie ogarniam tego powoli. Jak jest u Was koledzy? Albo ktos u mnie cos przekodowal...Dodam ze mam w ustawieniach zaznaczone swiatla dzienne ..... :(
  15. Mody....ok jak kto lubi..nie prosciej bylo kupic auto juz z takim wyposazeniem....? Jak policzysz ile wpakowales to wiele nie zaoszczedziles. Jak dla mnie przesada....ale to moje zdanie....bez relingòw kaszana...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.