zbyt zapchany DPF i takie specyfiki jak k2 mogły tam zrobić beton.
Na początek musisz porównać czy czujniki dobrze działają.
na zapłonie i zgaszonym silniku na zimnym sprawdź:
1. temp doładowania, otoczenia, w dolocie, temp przed katalizatorem, temp przed dpf
2. Ciśnienie otoczenia, ciśnienie doładowania, ciśnienie wsteczne, temperaturę powietrza
3. pokaz ciśnienie wsteczne tuż po wypaleniu jak się schłodzi kąt i dpf do 220stopni
4. sprawdź ciśnienie wsteczne tuż przed wypaleniem
5. Zrób logi dynamiczne i statyczne na zimnym i rozgrzanym
6. sprawdz korekty wtrysków tuż po odpaleniu po nocy i na full rozgrzanym, najlepiej wtryski na stol probierczy
7. jak wygląda kolektor? Był czyszczony? Jeśli wywaliłeś klapki to musisz je przywrócić mają kluczową rolę przybwupalaniu dpf
8. czyściłem EGR i chłodnicę spalin?
9. świece kiedy zmieniałeś? Przy tak częstym wypalenia dostają po dupie
obejrzyj film na kanale R2D tam bym podobny przypadek możesz zobaczyć co facet zrobił żeby zwiększyć interwał wypalen z 80 do 300km
Jak podasz wszystkie wyniki będziemy dalej myśleć