Skocz do zawartości

michul

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana michul w dniu 20 Stycznia

Użytkownicy przyznają michul punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 e83 3.0sd LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michul

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. A możesz napisać co było problemem?
  2. Najlepiej przez świeczki bo i tak później wydmuchujesz to na kręceniu silnikiem oglądnij filmy na YouTube. Nie do końca rozumiem. przy okazji wyszoruj EGR w e83 nie ma opcji na ciśnieniu oleju z czujników, potrzebny manometr. Może spływy i zasilanie turbo są przytkane.
  3. No i jeszcze może warto sprawdzić ciśnienie oleju może któreś kanały olejowe są przytkane i jest zbyt duże ciśnienie
  4. Nie ma dramatu, zostaje jeszcze strona zimna. Jesli tam bedzie dobrze zostaje płukanie silnika/ czyszczenie komory spalania i jeśli to pomoże na pobór oleju to zostaje ew. Pranie DPF. Klapki masz czy wywalone?
  5. Mi przez większość czasubwypala przy ok 170-200km i nie mam ubytków oleju.
  6. Jak dla mnie to tam jest niezły syf u mnie EGR i kolektor po 30k miały lekka mgiełkę sadzy i nie było tłusto, zobacz jeszcze przy turbo i IC. olej zalej z normą LL04 najlepiej np. Orlen co do uszczelniaczy zaworowych to możesz odpiąć wydech i zobaczyć czy po nocy jest niebieski dym albo postoju na jałowych
  7. A co do chemi najlepiej: płukanie i czyszczenie komory spalania potem zalewasz jakimś tanim olejem którego nie jest szkoda - robisz tak 300km i zalewasz świeży. patrzyles czy kolektor i klapa gaszącą, EGR i chłodnica nie są obsmarkane oleje i sadzą?
  8. Nie wiem jak dokładnie jest u ciebie więc nie doradzę, najlepiej zobacz na realoem.com na schemacie. Sprawdź zimną i ciepłą stronę. Ja regenerowałem MAŁE turbo u swojego mechanika który ma swojego poddostawcę w 3.0sd która jest w miarę na wierzchu i z robocizną zapłaciłem z oddaniem starej 2750zl 4 lata temu więc wydaje się mało jak za regenerację zrobiłem, już na niej 30kk+ i na razie jest gicior. A słyszało się nie raz, że turbo po regeneracji to śmietnik. jak turbo będzie OK to zrób test z odma i butelka jeszcze.
  9. Inaczej się nie dowiesz czy turbo nie puszcza oleju. Płukanka Oilsyn ReleaseTech Power Flush komora spalania XADO ANTICARBON tego możesz użyć więcej niż tam jest na opakowaniu - tzn powtórzyć cykl.
  10. Odmę może łatwo sprawdzić odłączając wąż i wkładając go do plastikowej butelki - przejedź miasto - skontroluj butelkę, potem na drogę szybkiego ruchu i ogień. Turbo też łatwo sprawdzisz ściągając rury z zimnej i ciepłej strony zobaczysz czy tam jest olej. Robiłeś płukanie Komory spalania i silnika? Masz kompresje ok ale porównując do mojej 28.5 to masz raczej dolną granicę która wynosi 24.5 ok z tego co piszą w TISIE może pierścienie zapieczone. Ja jak kupiłem auto i robiłem test kompresji to miałem rozstrzał 27.5-25.5 a po płukaniu silnika i 2 latach na krótkich interwałach oleju wszystko wróciło na 28/28.5 ale co prawda nie miałem problemu z konsumpcją oleju. Wywaliłem też wtryski i jeden był totalnym śmietnikiem i na nim też kompresja była najniższa. Sprobuj wypłukać silnik i jak możesz kamerka endoskopowa sprawdź komorę spalania czy nie ma tam oleju i czy jest tam syf.
  11. Ale poczekaj bo widzę że patrzysz na wartości poziomu oleju w bimmertoolu przez pomiar krótko i długotrwały - to nie jest miarodajny test musisz sprawdzać przez bagnet u mnie ta wartość też skacze między 51 i 60~ w zależności czy jadę autostradą czy w mieście. Sprawdzałeś turbo od strony zimnej i cieplej? olej sprawdzamy na gorącym silniku po 5/10 minutach postoju. Ile realnie szacujesz poboru oleju na 10k? przede wszystkim masz wysokie ciśnienie po wypalaniu DPF to że jest wyższe na zimnym to jest ok bo EGR jest w mniejszym stopniu otwarty niż na ciepłym ale mimo wszystko ja tuż po wypaleniu na ciepłym mam 4.9/5.9 a po odpaleniu po nocy mam 7.9/8.9. Wartości które ty masz mam tuż przed wypaleniem miasto 170 trasa 300. U mnie interwał jest niski, podejrzewam pękniętą chłodnicę EGR po mi trochę płynu ucieka co 2/3k gdzie muszę dolać 100ml
  12. Hej Kolego odpowiem ci po weekendzie ale na pierwszy rzut oka masz problem z czujnikiem temp w dolocie wskazania skrajnie mogą się jeszcze bardziej rozjechać sprawdź jak pokazuje podczas jazdy wobec innych podobnych + tuż po wypaleniu masz wysokie ciśnienie u mnie przy 12-17 zaczyna wypalać a tuż po wypaleniu w zimie mam 4.9-5.9 ciśnienia różnicowego
  13. zbyt zapchany DPF i takie specyfiki jak k2 mogły tam zrobić beton. Na początek musisz porównać czy czujniki dobrze działają. na zapłonie i zgaszonym silniku na zimnym sprawdź: 1. temp doładowania, otoczenia, w dolocie, temp przed katalizatorem, temp przed dpf 2. Ciśnienie otoczenia, ciśnienie doładowania, ciśnienie wsteczne, temperaturę powietrza 3. pokaz ciśnienie wsteczne tuż po wypaleniu jak się schłodzi kąt i dpf do 220stopni 4. sprawdź ciśnienie wsteczne tuż przed wypaleniem 5. Zrób logi dynamiczne i statyczne na zimnym i rozgrzanym 6. sprawdz korekty wtrysków tuż po odpaleniu po nocy i na full rozgrzanym, najlepiej wtryski na stol probierczy 7. jak wygląda kolektor? Był czyszczony? Jeśli wywaliłeś klapki to musisz je przywrócić mają kluczową rolę przybwupalaniu dpf 8. czyściłem EGR i chłodnicę spalin? 9. świece kiedy zmieniałeś? Przy tak częstym wypalenia dostają po dupie obejrzyj film na kanale R2D tam bym podobny przypadek możesz zobaczyć co facet zrobił żeby zwiększyć interwał wypalen z 80 do 300km Jak podasz wszystkie wyniki będziemy dalej myśleć
  14. Zobacz korekty wtrysków dynamicznie. 3/4 bieg i dynamicznie się się rozpędzasz sprawdź czy się nie rozjeżdżają.
  15. Kompresja sprawdzona?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.