Skocz do zawartości

jarekf

Zarejestrowani
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana jarekf w dniu 16 Lutego

Użytkownicy przyznają jarekf punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F25 X3 xDrive30d

Ostatnie wizyty

279 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jarekf

  1. jarekf

    Układ kierowniczy

    Jak cos będziesz więcej wiedział to napisz, w PL taka akcja chyba nie istnieje..
  2. jarekf

    Układ kierowniczy

    U mnie przedlift i brak akcji. Widzisz tez ta akcje na stronie BMW czy tylko list przyszedł ?
  3. jarekf

    Układ kierowniczy

    Jaki rocznik , wersja itp ?
  4. No dziwne... To co nowego trzeba szukać?
  5. Auto stało w garażu zamknięte ze złożonymi lusterkami, nikt się do niego nie dotykał. Rano jak odblokowałem to się po prostu nie rozłożyło to lewe, do tej pory działały bez zarzutu.
  6. Hej, taka to sytuacja dzisiaj mnie spotkała. Lusterka były złożone, otwieram auto prawe lusterko się rozłożyło, lewe pozostało w pozycji złożonej. Wyświetla błąd 800FB2 (Folding drive in, left mirror defective). ROzkłądanie i skłądanie nie działa na lewe lusterko. Dodatkowo inaczej niż prawe blokuje się/strzela w pozycjach skrajnych (ma nax rozłożone i złożone) a nie tak jak powinno być w pozycji normalnego rozłożenia. W pozycji normlanej do jazdy luźno lata. Rozebrałem, psiknąłem siuwaksem, popatrzyłem ale nie wiem co tam się wydarzyło... Jakieś pomysły co podziałać? Czy wymiana lusterka ? Tak to wygląda
  7. Przez blisko rok nic nie znalazłeś...? 😲 I to jeszcze przy takim rozrzucie, diesel 2.0 lub 3.0 benzyna 😉
  8. U mnie w N57 8hp skrzynia zmienia biegi przy ultra zamulaniu przy ok 1,4-1,5 tys obr/min, ale to dosłownie przy głaskaniu gazu. Przy dodaniu gazu od razu zrzuca jeden/dwa biegi. W ogóle nie występuję taki efekt, żeby ciągnął na 8 biegu od 1,2 tys obr/min przy przyśpieszaniu.
  9. Appka pokazuję sadze na podstawie różnicy ciśnień i ten poziom może się wahać podczas jazdy. Te wartości pewnie się jeszcze u Ciebie trochę zmienią jak się czujnik w pełni zaadoptuje po kilku wł/wył. silnika i przejechanych km. Te 20hPa to było na jałowym? Powinno być >10hPa. U mnie po wymianie na jałowym jest ok 5-6hPa. A ostania regeneracja uruchomiła się po 750km jazdy mieszanej miasto-obwodnica. Teraz już mam 550 km od regeneracji i sadza ok 11g.
  10. Pojeździj trochę, wyłączysz/włączysz kilka razy silnik i będzie ok. Ten czujnik potrzebuje chwili na adaptację pomimo, że go zresetowałeś. Na wyłączonym zapłonie powinno być w zakresie od -1hPa do +1 hPa. Sprawdź za parę dni.
  11. Nic takiego nie występuję, u mnie bez problemu poszło i mapa już w samochodzie
  12. No i gitara ! Wielkie dzięki za wszystkie wskazówki !
  13. Offset ciśn. wstecznego DPF pokazuje 8hPa Właśnie miałem zapytać czy on potrzebuje czasu/przejechanych km żeby się jakoś zaadoptować. Wczoraj miałem na wyłączonym silniku po rozgrzaniu najpierw 12hPa, później zeszło do 6hPa, dzisiaj pojechałem na stację i po wyłączeniu silnika było 3hPa a po powrocie do domu już pokazuje 1hPa. Zrobiłem jeszcze pomiary ciśnienia wstecznego przy obrotach i one też zmniejszyły się prawie o połowę vs to co wczoraj od razu po wymianie. Wygląda, że wszystko chyba jest OK?
  14. Czujnik nówka sztuka oryginał z ASO
  15. Założony nowy oryginalny czujnik z ASO. Wskazania zmieniły się diametralnie. Wyrównały się zarówno odczyty z 4 czujników: Wartości ciśnienia wstecznego też są już w normach: Przejechałem ok 100 km od wymiany i poziom sadzy spadł z ok 40g przed wymianą do ok 28g po wymianie czujnika i teraz przyrasta w normalnym wolnym tempie. Zobaczymy kiedy się będzie wypalał i potem jak będzie rosło. Ale wydaje mi się, że problem chyba jest rozwiązany. Jedyna rzecz to wskazania ciśnienia wstecznego na wyłączonym silniku. U mnie teraz po wymianie pokazuje 6hPa ( przed było 35hpa) a widziałem wpisy, ze powinno być 0. Czy to oznacza, ze jest jeszcze jakiś problem czy nie przejmować się tym skoro pozostałe parametry są w normie? W IŚCIE jest info, żeby po wymianie czujnika zresetować adaptację co też zrobiłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.