Skocz do zawartości

jarekf

Zarejestrowani
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana jarekf w dniu 16 Lutego

Użytkownicy przyznają jarekf punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F25 X3 xDrive30d

Ostatnie wizyty

296 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jarekf

  1. Super, czekam z niecierpliwością na torrenty 🙂
  2. Czym się różnią funkcje serwisowe dotyczące skrzynki rozdzielczej LMV - kalibracja i reset adaptacji ?
  3. To od razu zapytam czy wymienia się sam ten moduł/nastawnik jeśli nie ma żadnych innych problrmów ze strony napędu? Czy to trzeba robić całościowo, czyli jakaś regeneracja/rozebranie VTG i do tego wymiana nastawnika? Sama wymiana modułu wydaje się dość prosta, wtyczka i dwie śrubki. Chociażby na podmianę żeby sprawdzić czy to faktycznie tu jest problem.
  4. Samochód był na podnośniku, dźwięk wydobywa z nastawnika/silniczka skrzynki rozdzielczej VTG. I teraz co z tym fantem ? Auto jeździ normalnie, nie ma żadnych szarpnięć, przeskakiwania przy manewrach, kompletnie nic. Powiedziałbym, ze cały napęd działa wręcz bardzo płynnie. Oczywiście żadnych błędów nie ma.
  5. Mam pytanie o VTG, a konkretnie o to jaka wartość powinna być po przeprowadzonej kalibracji. W zeszłym roku przeprowadziłem kalibrację ISTA+, procedura przeszła pomyślnie, wartość po kalibracji wynosiła 0, różnica vs poprzednia wartość ok -24. Po odpaleniu pojawiły się błędy napędu, DSC, skasowane i wszystko OK. Aktualnie wykonałem ponownie kalibrację i procedura wydaje mi się tez przechodzi pomyślnie ale wartość po kalibracji wynosi ok 24, różnica vs poprzednia wartość to -1. Teraz nie pojawiają się pod odpalniu żadne błędy od napędu czy DSC które trzeba skasować, tak jak poprzednio. Tak jakby procedura nie przeszła pomimo, ze ISTA informuje, ze jest OK. Jak to powinno być?
  6. Przy hamowaniu/zatrzymaniu się podczas toczenia się na N nie ma tego dźwięku, jest cisza. Co wydaje mi się, że wyklucza kwestię hamulców. Dźwięk występuje gdy jest zapięty napęd, jedynie na D i R
  7. Cześć, dziwny dźwięk odkryłem przez przypadek w garażu przy otwartym oknie i ściszonej muzyce. Manewrując na żeby zaparkować na D oraz R tak jak samochód się toczy i wciśnieciu hamulca żeby całkowicie auto zatrzymać spod auta wydobywa się dźwięk trzeszczenia skrzypienia który trwa ok sekundy w momencie jak auto staje. Dzieje się to zarówno na D jak i R. Jak auto jest w N i się powoli stacza z górki i wcisnę hamulec żeby się zatrzymać dźwięk trzeszczenia nie występuję, wszystko jest cichutko. Zakładam, że jeszcze z tym już pewnie od dawna tylko zawsze mam zamknięte okno i muzykę i tego nie słychać było, dopiero przy otwartym oknie i jadąc przy ścianie. Poniżej film:
  8. jarekf

    Układ kierowniczy

    Jak cos będziesz więcej wiedział to napisz, w PL taka akcja chyba nie istnieje..
  9. jarekf

    Układ kierowniczy

    U mnie przedlift i brak akcji. Widzisz tez ta akcje na stronie BMW czy tylko list przyszedł ?
  10. jarekf

    Układ kierowniczy

    Jaki rocznik , wersja itp ?
  11. No dziwne... To co nowego trzeba szukać?
  12. Auto stało w garażu zamknięte ze złożonymi lusterkami, nikt się do niego nie dotykał. Rano jak odblokowałem to się po prostu nie rozłożyło to lewe, do tej pory działały bez zarzutu.
  13. Hej, taka to sytuacja dzisiaj mnie spotkała. Lusterka były złożone, otwieram auto prawe lusterko się rozłożyło, lewe pozostało w pozycji złożonej. Wyświetla błąd 800FB2 (Folding drive in, left mirror defective). ROzkłądanie i skłądanie nie działa na lewe lusterko. Dodatkowo inaczej niż prawe blokuje się/strzela w pozycjach skrajnych (ma nax rozłożone i złożone) a nie tak jak powinno być w pozycji normalnego rozłożenia. W pozycji normlanej do jazdy luźno lata. Rozebrałem, psiknąłem siuwaksem, popatrzyłem ale nie wiem co tam się wydarzyło... Jakieś pomysły co podziałać? Czy wymiana lusterka ? Tak to wygląda
  14. Przez blisko rok nic nie znalazłeś...? 😲 I to jeszcze przy takim rozrzucie, diesel 2.0 lub 3.0 benzyna 😉
  15. U mnie w N57 8hp skrzynia zmienia biegi przy ultra zamulaniu przy ok 1,4-1,5 tys obr/min, ale to dosłownie przy głaskaniu gazu. Przy dodaniu gazu od razu zrzuca jeden/dwa biegi. W ogóle nie występuję taki efekt, żeby ciągnął na 8 biegu od 1,2 tys obr/min przy przyśpieszaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.