Skocz do zawartości

Kwasek009

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e60 3.0i 2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kwasek009

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cisnienie paliwa wedlug ista Niskie cisnienie 5bar Wysokie cisnienie waha sie miedzy 180bar a 204bary
  2. Cześć Mam kolejny problem z tym silnikiem Zostaly zmienione wtryski i auto hulalo nie bylo z nim żadnego problemu aż do teraz Zimny silnik chodzi bardzo dobrze, a po rozgrzaniu przerywa w okolicach dwóch tysiecy obortow (nie jest to szarpanie autem tylko mocne wybracje) po przekroczeniu tych parti obrotów jest wszystko dobrze Bledy jakie pokazuje ista to 002AAE (pompa paliwowa) 002AAF (pompa paliwowa wiarygodnosc) Pompa wysokiego cisnienia sie skończła? Czemu przerywa tylko tej parti obrotów? Dodam jeszcze ze od czasu do czasu wydobywa sie z okolic kolektora dziwny dziwek jakby chrabotanie lub cos rzęzi i wzrososło spalanie
  3. Dodam jeszcze że jak usunę błędy od razu się pojawiają jakby przepływomierz był odłączony, a nie jest Z grubsza przejrzałem wiązkę nie wydaje się być uszkodzona Będzie to padnięty przepływomierz czy może jakaś nieszczelność ?
  4. Zmieniłem filtr 3 wtryskiwacze i było pięknie, ale już nie jest 😞 Teraz mam błąd przepływomierz, a nawet dwa Wraz z pojawieniem się błędów skrzynia biegów zaczęła dziwnie pracować, bardzo wysoko trzyma obroty jakbym cały czas na "S" Jechał
  5. W lewej komorze zbiornika https://www.fotosik.pl/zdjecie/a02ce22118eb35e2
  6. Zbiornik jest czysciutki, ale filtr to dramat Chyba filtr ten syf już puszcza
  7. W BMW były to wtryski, ale przed ich założeniem chciałem zobaczyć czy pompa nie opilkuje Podłączyłem wężyk pod przewód zasilający listwę i do buteleczki, a tu takie zdziwienie https://www.fotosik.pl/zdjecie/7ac1feae1982e84a Jakby olej zmieszany z benzyną Pompa wysokiego ciśnienia do wymiany czy wystarczy zmienić oring? Dodam że po przepomowaniu z 0.5l leci już czyste paliwo
  8. Zamieniłem wtryski bankami I błędy przenosiły się na przód silnika Ja je wysylalem wcześniej do regeneracji (wiem że to był wielki błąd) Jutro wyśle je na reklamację żeby dowiedzieć się co jest przyczyną ich uszkodzenia
  9. Zamienię wtryski bankami Jak po zamianie będzie wypadanie zapłonu na pierwszym to wlecą trzy nowe
  10. Zauważyłem dzisiaj dziwny grzechot w okolicach 2k/obr To będzie disa czy coś gorszego?
  11. Zapomniałem dopisać :duh: Świece zmienione :wink: Po zmianie właśnie była przejażdżka :mrgreen: Termostat postaram się zmienić jutro
  12. Ręce już opadają Zamienię jeszcze wtryski miejscami ale czy wtrysk mógł paść po restarcie adaptacji Raczej wątpię Macie jeszcze jakieś pomysły czy zostają wtryski i nox?
  13. Po wymianie świec było dobrze Zrobiłem 20km bez żadnych problemów Wjechalem do domu postała 5min i mialem wrażenie że zaczyna drgać auto dałem jej gazu do 3k obrotów i check Błędy z inpy https://www.fotosik.pl/zdjecie/c0b9c9b7b30e5262
  14. Dzisiaj postaram się zrobić zdjęcie co pokazuje inpa
  15. Świece zmieniał znajomy Jest na nich napisane tylko Bosch r6 (na tych świecach przejechała z 8kkm bez żadnych problemów) Zatankowałem paliwa i zimna chodzi bardzo dobrze, ale po rozgrzaniu zaczyna nie równo pracować i te błędy https://www.fotosik.pl/zdjecie/b3e6780242fe4737 Zamienialem miejscami cewki jak i świecę, ale nie przynosi to żadnych efektów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.