Skocz do zawartości

Kubib

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    w trakcie zakupu ;)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kubib

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć, wiecie może jak wygląda sytuacja z demówkami 3/4gc z silnikami 30i/40i w okolicach Warszawy?
  2. Sam się pytam o radę, ale wrzucę swoje trzy grosze. Z tą elektroniką to naprawdę loteria - w rodzinie kilka Alf Romeo z poprzedniej dekady, kupionych po poprzednich prosto z salonu - wszystkie jeżdżą do dziś, absolutnie bez żadnych "nagłych" przygód (przebiegi rzędu 200k-250kkm). Mój ojciec miał też Lagunę II z 2005, zakończyła swój żywot po dzwonie, a na jej miejsce kupił Lagunę II z 2006 (cała akcja miała miejsce w 2015 roku) - po 2 tygodniach padła mu karta dostępu (?) i musiał na lawecie wracać do Polski z Francji... To naprawdę jest loteria, nawet w autach powszechnie uważanych za te ze spaczoną elektroniką. Natomiast w moim Saabie co chwile sypie różnymi wesołymi błędami na SIDzie - najczęściej Front Light Failure - oczywiście w istocie żadnego problemu nie ma.
  3. Chyba trzeba będzie rozstrzygnąć to w ten sposób 😉 Czyli - diesel przy takiej jeździe może mieć problemy związane z ekologią. Czy mamy tu jakiegoś forumowicza, który przejechał te 200kkm z motorem B57? Swoją drogą, są już pierwsze zagazowane G20 😮
  4. Panowie po ogarnięciu swojego "zabydku" (Saab 9-5 Aero 2000) wraca temat czegoś do jazdy na codzień. W grze jest 30d, 40d, i 40i i M3C (te z przebiegiem koło 6kkm). Jak z awaryjnością/trwałością tych silników - przy kulturalnej eksploatacji (delikatna jazda na zimnym, zmiany oleju co 8-10k)? Wiem, że auto ze mną zostanie na dłużej. Jeżdzę w przedziale 1-5k km miesięcznie, głównie w mieście (aczkolwiek nie w korkach). Skłaniam się najbardziej ku 30d - nie zależy mi na niewiadomo jakich wynikach powyżej 100 - zwyczajnie uważam, że jazda powyżej 160km/h to już hazard - też mnie dziwi to m3 w rozważaniach, ale to ze względu na wyposażenie (wentylowane fotele, lasery). Jak z układem kierowniczym, czy problemy z pierwszych lat produkcji występują dalej? Zastanawia mnie to czy rzeczywiście tak źle te diesle są wykonane i czy takim problemem jest wypalanie DPF No i jak ze spalaniem? Czy przy oszczędnej jeździe da się zejść w mieście do okolic 10-11l w m3 i m340i i 8-9l w 30d i 40d? Mam już trochę dość spalania 18l/100km (przy agresywnej jeździe) i "oszczędnej" 13l/100km w mojej 9-5. Od którego roku/miesiąca auto drze się po przekroczeniu prędkości? Suma sumarum skłaniam się ku 30d ze względu na ten moment od dołu, spalanie i sensowne wyposażenie w tym egzemplarzu. Następne w kolejce jest m3c - ale absolutnie nie z powodu bycia Mką (co wiadomo jest zaletą), ale przez pryzmat tych wentyli (skóra merino) i reflektorów laserowych. Czy wie ktoś przy okazji gdzie (w okolicach Warszawy + 100km) mają te wersje jako demo?
  5. Załączam potwierdzenie: https://bimmer.work/vin/f9bd7bd46c4419a5d870d774f011409b8/
  6. Gdzie w końcu produkowane jest G20? Zaliczkowałem 330d (w obawie, że G26 nie wyprodukuje się przed LCI - nomen omen ciągle wisi na 111) na początku kwietnia podobno była w produkcji - a teraz już w Niemczech 😮 Handlowiec też w szoku - byliśmy przekonani, że to Meksyk... Aczkolwiek w konfigu VIN WBA - chociaż nie widziałem też konfigu z innym VINem
  7. Leasing nieokreślony - byle po stronie dealera. Czyli Santander/EFL/PKO BP
  8. Tylko, że zostanę z ręką w nocniku jak ta G26 m440i się nie wyprodukuję - LCi niestety odpada.
  9. Ktoś to ładował do auta? https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/konfigurator-akcesoriow.odtwarzacz-bmw-cd.html Podobno modele z samego początku produkcji mają okablowanie do tego.
  10. Hm, moim zdaniem przy wypadku to świetna opcja. Widać co się działo z każdej strony. Jakość rzeczywiście tragiczna - ale zastanówmy się na czym nam tak naprawdę zależy... Do rikord widjo wystarczy zwykły rejestrator, ale w przypadku jakiejś poważniejszej kolizji myślę, że BMW Drive Recorder byłby lepszym wyborem.
  11. 330d xDrive to trochę taki "złoty środek". To już B57 - czyli R6 3.0. Jako, że stoję przed wyborem G26 m440i vs G20 330d - czy miał ktoś już jakieś przygody z B57? Naprawdę nie wiem w którą stronę iść - niby B58 wypada znacznie lepiej od B57, ale m440i ma dopiero status 111, a 330dx 150 - więc wyprodukuje się na pewno. Sercem przy G26 m440i (szczególnie, że tylko 20k brutto drożej), ale rozsądek podpowiada by iść w 330d - G20 przypłynie do mnie na pewno, a G26 to trochę bukmacherka (szczególnie przy zmianie wyposażenia).
  12. Mi finalnie udało się wyłapać ok. 15% na G20 330dx - bez leasingu BMW FS, ale po stronie dealera. Jeśli uda się załapać na Business Edition można myśleć o 18%-19% na samochód - aczkolwiek auto musi już mieć nadany VIN.
  13. Zależy jakiej postury jesteś. Ja w 4GC z fotelami sportowymi M (strasznie zabudowane z tyłu) z tyłu mam naprawdę dużo miejsca - fotel przedni ustawiony na maxa w tył. Mam 177cm wzrostu. Za kierownicą też nie narzekam na brak miejsca. Myślę, że w G21 nie będzie za ciasno.
  14. Kubib

    430 facelifting

    Też zdecydowanie zależy mi na preLCi - reflektory laserowe... Stoję w rozkroku między tym M440i, a G20 330d z kodem 150...
  15. Kubib

    430 facelifting

    Dziś handlowiec z M-Cars powiedział mi, że żadna G26 która nie ma statusu 150 (ma VIN) nie zostanie wyprodukowana przed liftem. Handlowiec, od którego planuje taką G26 na statusie 111 kupić twierdzi, że zostanie wyprodukowana (planowana produkcja: maj). Czy ktoś wie jak to obecnie wygląda ? Status 111 się jeszcze zdąży wyprodukować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.