Skocz do zawartości

Danek24

Zarejestrowani
  • Postów

    1 387
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zambrów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Danek24

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. zdziałasz egr off i po temacie na zawsze
  2. zależnie kto robi i od regionu, ja biorę 400-600 a ogólnie nawet do 1000 potrafią śpiewać
  3. Zużycie tłoczków to głównie brak płynności zmian biegów, szarpnięcia, dobicia przy zatrzymywaniu, przy wkładaniu pierwszego biegu. Uślizgi wycia itp objawy raczej nie mają nic z tym wspólnego. Panowie skrzynia to nie tylko tłoczki i płyta. Niestety tłoczki to nie lekarstwo na wszystkie dolegliwości ASB :D Do autora jakie to wycie bo nie kumam co przez to rozumiesz.
  4. Na szybko to nie wiele będę mógł zerknąć ale jak coś to dzwoń 505 200 801
  5. Podając zasilania na zawory nie ocenisz ich poprawności pracy, to wszystko odbywa się ciśnieniem oleju plus sterowanie elektryczne, a kasowałeś tylko adaptację czy na nowo uczyłeś pracy mechatronik kasując adaptacje? Myć najlepiej zmywaczem specjalnym coś jak do hamulców, plus przedmuchanie powietrzem pod ciśnieniem. Kupując używkę pamiętaj, że możesz trafić kulą w płot, aczkolwiek cena nowego sterownika mechatroniki powala :duh:
  6. płyta separacyjna może już się ponownie nie nadawać z powodu odstania od niej warstwy uszczelniacza. Trzeba jeszcze raz rozebrać i obejrzeć wszystko sumiennie i na spokojnie. Jeśli wszystko złożyłeś poprawnie to wina będzie raczej po stronie zaworów sterujących ciśnieniem oleju. Musisz je wyjąć z obudowy poczyścić umyć i obejrzeć jak wyglądają. Są na nich siatki filtrujące, będziesz widział czy są brudne i co ewentualnie w nich jest. Możliwe, że niestety mechatronikę trzeba będzie zmienić na inną.
  7. nie ma to znaczenia o ile uszczelka siedzi na miejscu, coś mi śmierdzi, że w mechatronice masz albo zabrudzone zawory albo uszkodzona jest płyta separująca.
  8. na początek skasuj adaptacje mechatroniki skrzyni biegów np dis i przeprowadz jazdę żeby skrzynia na nowo nauczyła się zmian biegów. Jak to nie pomoże to można sie pokusić o wrzucenie nowszej wersji softu, ale czy to pomoże nie wiem. W zasadzie jak ze skrzynią masz wszystko ok to po wymianie zaworków powinna od razu jeżdzić płynniej.
  9. mechatronic wystarczy zrobić i powinno grać.
  10. kiedy masz tego kangura? Bo kangur może też występować od konwertera, a wtedy zaworki nie wystarczą.
  11. Wszystkie 6HP lubią dać od czasu do czasu kopa w d..ę lub się zamotać w dostosowaniu odpowiedniego biegu. Lubią też zrobić tzw dzień dobry przy zmianie biegów. Ten typ już tak ma. Odnośnie najnowszego softu u niego skrzynia wkładała po zarzuceniu najnowszej wersji softu pierwszy bieg jak auto jeszcze się toczyło. Twoja skrzynka naprawdę śmiga ładnie. Nie jedną X5 latałem i szczerze Ci mówię jest gicio. Zapraszam teraz na programik silnika, zobaczysz co można z tego zrobić :P i to nie obciążając zbytnio auta. Mam na myśli oczywiście wszystko w granicy rozsądku. Cieszę sie, że jesteś zadowolony. Polecam sie na przyszłość i pozdrawiam.
  12. Nie ma problema jak coś to pisz i będziemy się ustawiać na termin. Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.