Skocz do zawartości

Horizon

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F40 118i '22 + F48 18i '21

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Horizon

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Horizon

    Tryb jazdy w 118i

    Tak, to prawda. Pod koniec zeszłego roku one (118i msport) były tańsze od Golfa 1,5. Dopłata do 120i była rzędu chyba 20 tys, więc procentowo licząc dosyć sporo.
  2. Dlatego wziąłem +2 lata, cena jeszcze ok, ale na +3 już podziękowałem bo trochę przegięcie z tą ceną.
  3. Horizon

    powiadomienia nawigacji

    Dzięki Ci dobry człowieku. Też mnie to irytowało, ale nie tak, żeby szukać jak kolega wyżej haha
  4. Po aktualizacji miałem spory problem z carplay i ogólnie podłączeniem telefony. Po 15 minutach jazdy ten sam objaw, najpierw wywalało carplay a po chwili odłączało telefon. Łączyło z powrotem dopiero po zgaszeni i odpaleniu. Za każdym razem to samo. Problem zniknął po wizycie w serwisie, zaktualizowali po prostu u siebie. Wszystko działa, ale 5 godzin zmarnowałem pijąc kawę w poczekalni :duh:
  5. Eee każdy samochód ma mechanizm różnicowy. Nie, ja nic u siebie nie słyszałem.
  6. Horizon

    Tryb jazdy w 118i

    To oczywiste, że nie będzie żadnych drgań skoro sam ustawiasz obroty :roll: Spróbuj wrzucić 4 albo 5 bieg przy 50 zeby miec 1200 rpm i wtedy zobacz.
  7. Horizon

    Tryb jazdy w 118i

    Niestety ten typ tak ma i bez zmiany softu nic nie zrobisz. To jest dla mnie skandal, że tak nisko ustawiają się obroty. W F48 z tym samym silnikiem i skrzynia utrzymuje obroty w okolicy 1500-1600 i drgania nie są tak odczuwalne. Ja już się po prostu do tego przyzwyczaiłem. Jeżdżenie na opcji sport (klawisz) jest średnie bo szarpie i zbyt agresywnie przyspiesza + spalanie większe. Jeśli jadę po bardzo prostej drodze to nie odczuwam tego tak, ale jeśli jest ultra delikatne wzniesienie i wiem, że będzie drganie to wrzucam skrzynie na sport i tyle. Ze skrzynią na sport nie powinien palić więcej bo obciążenie ma takie samo, a wyższe obroty nic nie robią.
  8. Spoko :cool2:
  9. Horizon

    Akcesoria F40

    Wow super filmik. Szkoda, że go nie znalazlem wcześniej. Auto oddalem do znajomego mechanika bo wiedzialem ze sam niestety bym tego dobrze nie ogarnal a pewnie skonczylo by sie na uszkodzonym zderzaku :lol:
  10. Horizon

    Akcesoria F40

    Ta da da dam! W końcu obiecane mody. 20 tys pykło więc szybka zmiana oleju u mechanika między interwałami ASO. 1. Wymiana grilla. Imo różnica kolosalna, ten srebrny fajans może się schować. Polecam tego allegrowicza. 2. Chlapacze - całkiem spoko wyglądają. Do tego już mi tak nie walli błoto po całym boku samochodu w błocie. Inna sprawa której nie przemyślałem to ciekawe jak szybko je urwę na jakimś krawężniku :lol:
  11. Horizon

    Przyciemniane lampy

    Super efekt, jak go uzyskałeś? Co to za dokładki na progi? Aftermarket, sam dokładałeś?
  12. Gdyby nie napęd na przód to bym jedynki i X1 nie kupił tylko np Golfa i Atece. Na pewno bym w zimę żony nie wsadził w auto z napędem na tył. Mój znajomy ma F10 w fajnej wersji i gdyby miał xdrive (albo przód napęd chociaż) to by nie myślał o zmianie. Skarży się, że w zimę RWD to nic fajnego do normalnego użytkowania. Co do ręcznego to jedynka ma ten elektryczny ręczny chyba zaciskany na wszystkie koła. Chciałem się tym pobawić to przód mi zanurkował. Z kolei elektryczny ręczny w X1 z tego co się bawiłem rok temu to blokuje tylko tylne i szło polecieć lekko bokiem :shock:
  13. Hehe no niestety natura 3 cylindrowca. Jak jest zimny to w ogóle dziwnie to brzmi. I tak dobrze, że przy jeździe dźwięk już jest naprawdę spoko, a wolnych w kabinie w ogóle nie słychać. Ibiza mojego pracownika która wcześniej sam ujeżdżałem ma z kolei odwrotnie. 1.0 TSI na wolnych obrotach spoko, ale każde dodanie gazu zdradza jego budowę :lol:
  14. W sensie które lepiej bo nie wiem :lol: Moja F48 18i prowadzi się w porównaniu do F40 118i jak ponton i to dosłownie. Ale żona jest zadowolona bo jest miękko i nie trzeba uważać na krawężnikach.
  15. Może jakaś promka na wymiane oleju. Jednak wymiana tarcz i klockow za 1600 wydaje się lepsza ceną niż same klocki za 1500 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.