Skocz do zawartości

MechanikAmator

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MechanikAmator

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Źle zapięty wieloklin na przekładni, generalnie jest to totalnie nie przemyslane, plastikowy "naprowadzacz" który jest luźny i moze zmienic swoje polozenie. Jezeli kąty Ci sie zgodzą, bodajżę w 2 stopniach to błędu nie będzie wywalać, po zrobieniu kalibracji. Także Ista i zrobić kalibracje czujnika kąta skrętu.
  2. Cześć Od jakiegoś czasu mam problem z w sumie nie wiem czym. Na dwóch kluczykach jest to samo, wymieniłem baterie, wymieniłem antene która jest pod tunelem przy capholderach. F30 z 2014 r, USA, dostęp bezkluczykowy. Wchodze do auta, raz na 5 odpaleń wyskakuje błąd "Kluczyk/Pilot brak lub uszkodzony pilot zdalnego sterowania" Problem występuje również kiedy jade samochodem, wysadzam pasażera, pasazer wysiada zamyka drzwi, kluczyk jest u mnie w kieszeni, i nawet wtedy ten błąd wyskakuje. Chwila moment i ten błąd znika. Błędów w pamięci nie ma żadnych. Nie sądze aby 2 kluczyki były w jakikolwiek sposób uszkodzone, baterie tak jak pisałem wymieniałem, dodatkowo antene od tego bezkluczykowego odpalania. Ktoś coś doradzi?
  3. Cześć, gdzie dokładnie można sprawdzić kąt położenia kierownicy w iście?
  4. Może mi ktoś powiedzieć gdzie w BimmerCode szukać wyłączenia obrysówek? Nie moge zlokalizować 😞
  5. Cześć Posiadam f30 z 2013 roku, oraz drugą z 2013 roku po wypadku. W jednej powypadkowej jest uszkodzona przekładnia kierownicza ( samochód na coś wskoczył ) Musiałem samochód przestawić, więc zdemontowałem od swojej sprawnej przekładnie i przełożyłem do powypadkowej. Generalnie auto ruszyło bez błędów kierownicy, przestawiłem na warsztat po czym zdemontowałem przekładnie i wsadziłem z powrotem do swojego sprawne f30. Niestety chyba coś zepsułem 😞 Po odpaleniu wspomaganie pracuje jak trzeba, lecz po przejechaniu z 2 km, jakby słabnie, strasznie ciężko kręci się kierownicą. Wcześniej tego nie było. Gdy zatrzymam się jest okej, wygląda to tak jakby wspomaganie odłączało się przy około 20 km/h. Czasem przy szybszym kręceniu kierownicą lub dokręcaniu na max w lewo lub prawo wyskakuje błąd odnośnie stabilizacji toru jazdy. Wykonywałem wszystkie możliwe opcje uczenia czujników poprzez ISTE, niestety jest to bezskuteczne, błąd co chwile powraca. Nie sądze abym zepsuł w jakikolwiek sposób przekładnie. Błędy są następujące : 482394 D01B2A D35A53 D35A62 Jeżeli ktoś miał podobny problem lub wie jak go rozwiązać i od czego dokładnie zacząć, będę bardzo wdzięczny, i z oczywiście sie odwdzęczę. Kilka warsztatów specjalizujących się w BMW niestety nie wie od czego zacząć 😕
  6. Cześć Jestem po wymianie przekładni w powypadkowym F30 z 2014 roku. Po montażu wyskakują błędy, czasem znikają, czasem świecą się cały czas i auto głupieje. Błędy: 480128 480A02 480AB8 482394 Chciałbym się dowiedzieć jak wykonać adaptacja czy kalibracje czujnika kąta skrętu. Istą niestety nie moge tego przeprowadzić, ponieważ nic nie ma po kliknieciu czujnik kąta skrętu.
  7. Cześć Jestem szczęśliwym użytkownikiem n26, mam obecnie przebieg 216k. Sprawdzałem sobie ostatnio korekty wtryskiwaczy, generalnie nie wychodzą poza -0.20 i +0.30 takżę uważam, żę jest okej, mimo wszystko z racji faktu, że jest to USA i nie posiada wymiennego filtra paliwa pod samochodem, tylko wbudowany z pompą paliwa w zbiorniku, chciałem wlać jakiś dodatek czyszczący do paliwa. Wcześniej jeździłem tylko Dieslami, raz na jakiś czas wlewałem Diesel Spulung, i efekt tego środka zawsze jakiś był, napewno nie zaszkodził 🙂 Chciałbym się dowiedzieć czy w przypadku tego typu wtryskiwaczy benzynowych bezpośrednich jest jakiś podobny środek czyszczący jak właśnie Diesel Spulung, nie interesują mnie marketowe produkty.
  8. Sprężarka klimatyzacji sie kończy, nie serwisując ( już nie chodzi o czynnik r134a tylko o olej który doklada się do układu wraz z serwisem ) takie rzeczy dzieją się właśnie przy przebiegach już 200 k km. U siebie mam podobnie, możę troche ciszej, przebieg 211 🙂 w wielu autach wcześniej sytuacja była identyczna.
  9. Cześć Miał ktoś przypadek gwizdającej ( jakby się woda gotowała ) uszczelki do szyberdachu? Odrazu powiem, że jest szczelnie, po prostu przekraczając 120 km/h zaczyna gwizdać, i słychać to raczej centralnie więc uszczelki drzwi odpadają. kolejna sprawa czy ktoś tą uszczelke wymieniał? W 5 wiem, ze uszczelka jest na karoserii, natomiast w 3 jest na szybie.
  10. BMW F30 328I N26 USA 246km RWD -Trasa ( przepisowo 120 - 140 ) 6.2l -Trasa ( jeżdżąc normalnie okolice 160-170 ) 9 l -Trasa ( 90 za tirem ) 5.5l -Miasto ( jazda dynamiczna ) 10l -Miasto ( jazda jak emeryt ) 7.5l -Trasa Częstochowa - Split 6.6l -Zabawy w trybie SPORT po mieście 13l w góre 🙂
  11. Dziękuję za odpowiedzi, ale temat dotyczy napędu RWD, nie posiadam xdrive. W jaki sposób skaskować aktualne dane adaptacyjne? Chodzi o to z wciśniętym pedałem gazu przez 40 sek, na zapłonie? Robiłem to i jakaś poprawa jest, aczykolwiek nie jest to idealne. Generalnie po zagrzaniu jest trochę lepiej, przy przyspieszaniu nie widzę tutaj większego problemu, skrzynia działa płynnie, aczykolwiek przy zrzucaniu biegów w sumie w prędkościach 50-0 jest to odczuwalne co mnie wkurza. Pewnie skończy się na wymianie tarczek 😕
  12. Cześć Zakupiłem swoje pierwsze bmw jest to f30 328i silnik n26. Samochodem planuje troche pojeździć więc zainwestowałem w serwis m.in hamulce, rozrząd, oleje, filtry, olej w dyfrze, oraz olej + filtr oleju w skrzyni ( oryginał zf ). Skrzynia generalnie nie posiada żadnego błędu w pamięci, pracuje również na wszystkich biegach, nie posiada żadnych problemów przy zmianie biegów P N R D, podobnie z ruszaniem, 0 problemów, olej w skrzyni był przepracowany, lecz nie był brudny, czy z dodatkami jakiś metali. Problem ze skrzynią mam następujący, przy przyspieszaniu w obrotach 2-3k wszystko jest okej, żadnego szarpnięcia czy odczuwalnego przeskoku między biegami, natomiast przy niższych obrotach 1100-1800 jednak te przeskoki są naprawde odczuwalne, może nie jest to nawet szarpnięcie, co dłuższe myślenie przy zmianie biegu. Dodatkowo i chyba to mnie najbardziej wkurza, przy hamowaniu, czuć, że skrzynia zrzuca te biegi, więc nie ma możliwości płynnego dojechania do świateł, po prostu auto mimo tak samo wciśniętego pedału hamulca raz hamuje bardziej raz mniej, efekt troche jakby bicia tarczy tylko ma miejsce właśnie przy zrzucaniu biegów. Generalnie problem nie występuje na wyższych biegach, np, podczas jazdy na autostradzie czy prędkościach +100, działa to jakby dużo płynniej. Objawów zużytego konwentera też nie zauważyłem, 0 falowania obrotów. Chciałbym się dowiedzieć czy u was ten objaw również tak występuje? Ewentualnie czy jest jakaś procedura adaptacji skrzyni czy resetowania jej wartości wyuczonych?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.