Skocz do zawartości

Użytkownik525xd

Zarejestrowani
  • Postów

    416
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Użytkownik525xd w dniu 11 Stycznia

Użytkownicy przyznają Użytkownik525xd punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 LCI 525d N47S1 bi-turbo xdrive Individual

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Użytkownik525xd

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

25

Reputacja

  1. A spod korka oleju, na zapłonie, też bucha tak ostro dym? Jeśli to jest nie rażący w oczy i duszacy opar adblue (zeby jakims cudem wtrysk zaczal puszczac) to będzie to woda/olej , raczej nie czujnik...
  2. Powinieneś mieć info w appce . Dodaje w załączeniu.
  3. Prawie każdy moduł OBD na kablu z wbudowqnym systemem diqgnostycznym, a typowo do BMW np ISTA. Appki po OBD bluetooth nie znam takiej która to wyświetla,
  4. Na własną rękę możesz podpiąć komputer i sprawdzić korekty na sprzęgłach czy nie odstają od normy
  5. System wycina pasma częstotliwośći na kanały które są w stanie daną częstotliwość obsłużyć. Wiec nie usłyszysz niskich tonów w tweeterach, w sredniotonowym może prędzej chodź one też służą do wyższego zakresu dźwięku. Zaglądałeś do subwoofera? Nie ma tam śniedzi? @luk_byd może być najbliżej racji. Głośniki są pod dywanikami , jak nie zmieniane na gumowe na zimę to może być własnie wilgoc w głośnikach i zwarcie
  6. Może to być jakaś tuleja wybita , ja tak miałem podczas hamowania buda oderwana od napędu, niech ktoś patrzy jak hamujesz czy Ci się osie koła nie ruszają przód-tył
  7. Jakbyś Panie Ursusa odpalił, nie masz żadnych błędów? Mógł napinacz sie rozlecieć, dopóki ciśnienie oleju go nie dopompuje to lata łańcuch luźno. Chociaż dźwięk jak z dolotu
  8. Kurde w F10 to nie wiem, w kombi jest na fotelach normalnie, jeśli nie masz to faktycznie zostaje doprowadzenie prądu z zewnątrz, ale to chyba nie problem jak nie masz prostownika to dzwoń do ubezpieczyciela i Ci laweciarz odpali 🙂
  9. Szukac nalezy w bagażniku. Chodzi o to że wszystkie auta z USA powinny mieć cięgno awaryjnego otwarcia bagażnika ze środka w razie próby uprowadzenia człowieka w bagażniku. 🙂 zazwyczaj to wajcha z narysowanym ludzikiem
  10. Przycisk autohold znajduje się pod przyciskiem ręcznego hamulca.
  11. No więc to zawór, masz to samo co kilka postów niżej: Taki:
  12. Z jednym turbo to chyba tak to właśnie jest ze doładowanie jest w wyższych zakresach właśnie od ok 1800
  13. Użytkownik525xd

    Felgi do F10

    Mordo czy ty masz 17 lat żeby nawet nie podziękować na wstępie za kompletne info jakim kolega wyżej cie uraczył? Czy ty myślisz że forum to jest google i roboty tu odpowiadają? Troche kultury i wdzięczności. Nie do mnie, bo ja tam się chuja znam na tym, ale dla administracji tego forum za ich wklad w twoje oszczędności. Ja bym Ci już nie pomógł.
  14. Użytkownik525xd

    Felgi do F10

    Trzymaj zdj fabryczne 245/40R19. Trochę większe powinny też wejść i jeszcze nie wystawać poza obrys auta. Co do sensu szerszej/wyższej opony to już nie wiem, jest tu taki gość @Ponta z tego co widziałem to on zna się fest na kołach Edit u mnie są jeszcze ranty ochronne wiec pewnie na spokojnie szersze wejdą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.