Skocz do zawartości

Użytkownik525xd

Zarejestrowani
  • Postów

    458
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Użytkownik525xd w dniu 11 Stycznia 2024

Użytkownicy przyznają Użytkownik525xd punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 LCI 525d N47S1 218KM XDrive Frozen Bronze X11 Individual

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Użytkownik525xd

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

30

Reputacja

  1. Napewno jazda na niskich obrotach dokłada sadzy, czyli tryb Comfort, i na pewno nie jest bardziej ekonomiczne od trzymania roboczych zakresów 500 obrotow wyżej . Spalanie paliwa jest takie samo a nawet niższe w trybie S w górzystym terenie zabudowanym przy predkosci 50-60km/h, i sadzy będzie mniej.
  2. No tak, jak masz korekty wywalone w kosmos +3 , +4 to raczej wtryskiwacze
  3. Tryb Comfort+ masz jeśli posiadasz amortyzatory EDC - ze zmiennym poziomem twardości. Rocznik nie ma znaczenia
  4. A nie masz czasem założonych opon ktore sa większe po obwodzie od fabrycznych?
  5. No ale bez keylessa musi zlodziej byc w pobliżu kierowcy i odebrać komende a keyless można skopiować przez drzwi mieszkania i wyjechać z garażu bo na drzwiach auta jest przycisk z kluczyka 😄 Na szczęście nie mam
  6. Użytkownik525xd

    Ledy z Chin.

    Dobre na piosenkę 😄
  7. Wiadomo xdrive najlepszy ale jak dociazysz tyl to podjedziesz nawet lepiej, masa w bmw to około 50/50 Nie sporo, ale z 30% Parkujesz jak Ci się podoba Będzie kontrola.
  8. Cena jak za lakier, przy czym ciekawy kompromis bo masz warstwę ochronną na parę lat. Drogo wychodzi, powiedzmy 4k rocznie za tę ochronę, ale masz z głowy martwienie się o parkowanie blisko innych aut. Osobiście u mnie po 9 latach bez żadnych dodatkowych usług lakier nadal wygląda bardzo dobrze, rys nie widać prawie w ogóle. Może komuś się przyda ta informacja. No ale nie miałem wymieniane jeszcze nic na karoserii, więc nie ma różnicy w odcieniach elementów. Lakier matowy w czasie jaśnieje. Nowy zderzak jest ciemniejszy. To też warto wiedzieć Ale co chciałem zapytać, czy wnętrza drzwi też masz satynowe i wszelkie lakierowane elementy?
  9. Zdjęcia niezależnie od światła nie oddadzą rzeczywistości, mam taki lakier z palety bmw. Ale ta czarna g61 na matowej foli powyżej wygląda znakomicie 🫡💪
  10. Faktycznie, nawet u mnie jak teraz patrzę co dokładnie dodają do boostera to jest tam już RTTI.
  11. W ramach ciekawostki ceny pakietów do wersji F. Pamiętam że kiedyś dali mi w ramach boostera gratis Concierge services oraz RTTI. Za aktualizacje map musiałem płacić dodatkowo.
  12. Najlepiej prowadzi się takie beemki które nie mają ukrytych wad i są doinwestowane na bieżąco. 🤓 Opcje wszystkie są fajne, kwestia dostępności i budżetu
  13. Mój ford custom rocznik w automacie ma nielekkie życie, czasami jedziemy dolatowani po sufit. Czuję wtedy jak sprzęgło ciągle się zdziera, wbicie dwójki trwa parę sekund zanim "tarcza chwyci". W bmw skrzynia oczywiście jest mądrzejsza, ale i tak im większe obciążenie tym szybsze ścieranie się sprzęgła, zwłaszcza przy wbiciu na drugi bieg. Jak ciągniesz np 1tone to faktycznie pasowało by co te max 2 lata olej zmienić, bo jest to straszny wysiłek dla skrzyni. Co prawda te skrzynie wkładali nawet do DODGE RAMa, więc ma swoją legendarną niezawodność, ale producent na rynku US opisuje proces wymiany oleju w skrzyni jako regularną czynność. BMW Europa ma inne zdanie (tzw zielone pojecie) , bo ZF sam w sobie zaleca wymiane oleju.
  14. Zmieniałem już w życiu pare razy tarcze na nowe, a w starych passatach nawet samodzielnie, i nie musiałem toczyć nowych tarcz. Jak przy 120k zmieniałem u siebie w f11 bo były już po 3 parach klocków i trochę już biły, to założyłem ATE i są idealne. Nawet nie ma smug na tarczach , bo ścierają się po prostu równo tak jak powinny.
  15. Ano takto jest, można jedynie dać większy roll na headupie , chociaż i tak trzeba kręcić głową, lub tak jak w awionice mają piloci samolotów wymagane - okulary bez polaryzacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.