Skocz do zawartości

Użytkownik525xd

Zarejestrowani
  • Postów

    441
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Użytkownik525xd w dniu 11 Stycznia

Użytkownicy przyznają Użytkownik525xd punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 LCI 525d N47S1 bi-turbo xdrive Frozen

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Użytkownik525xd

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

30

Reputacja

  1. Koszt remontu 20k czy 50k oj tam najwyżej się silnik wymieni. Brzmi jak nowe ogłoszenie na olx "tankować i jeździć" 😞
  2. No z tym obserwowaniem to już bym raczej nie trzymał w nadzieji bo ten silnik musi jak najszybciej wylądować na stole. Każde odpalenie to deszcz meteorytów.
  3. Wiem, montuje szafy telekomunikacyjne na niskim napieciu i dużym przekrojem kabla, właśnie przez wysokie natężenie prądu stałego. Mnie tylko chodzi o zabawę appkami typu XHP żeby lepiej akumulator podładować, niż siedzieć na włączonych lampach z petem na szybko bo przecież piszą że "ino rachu-ciachu i po strachu" . Ja mam xhp od mojego mechanika, bo dopiero od niedawna mógłbym przez appke, tam to robili jak mówicie.
  4. No to po temacie. O 40% za mało
  5. No amperaż oczywiście nie, ale na te parenascie minut zabawy z XHP to zawsze coś podtrzyma, przy okazji mamy prostownik żeby za noc wcześniej już naładować akumulator. No ale racja @luk_byd do dłuższego flasha potrzebny jest amperaż zgodny z tym co podaje alternator.
  6. Nieświadomy akumulatora użytkownik może wcześniej słuchać radia a nawet podgrzewać stołek. Już najprostrze prostowniki boscha za 200zł mają opcje podtrzymania napięcia. To dobrze że @kkx5 o tym wspomniał, bo to nic nie kosztuje a warto zachować chociaż namiastkę profesjonalizmu, to jednak drogie zabawki jeśli się nie wyciągnęło auta z paczki po chipsach 🙂
  7. ZF8HP XHP Stage1 , na rozgrzanym zmienia biegi ultra płynnie sunie jak latający dywan, a w trybie S jest szybka jak karabin. Warto czy nie warto finansowo to zależy od jednostki, ale zmiana w pracy skrzyni jest odczuwalna. Stage 2 jest dla mnie za szybki przy delikatnej jeździe szarpał za poduchy.
  8. https://www.mediaexpert.pl/smartfony-i-zegarki/akcesoria-do-telefonow/uchwyty-do-telefonow/samochodowy-uchwyt-do-iphone-samsung-car-cup-mount Sprawdz to, jakieś 3 lata mam i dalej działa . Najlepsze bezinwazyjne rozwiązanie jak dla mnie, no ale zabiera m9ejsce na kubek, pasażer musi odkładać na tylne podparcie.
  9. Dzieki. To super, w takim razie chyba szybko nie sprzedam tego auta. 🙂
  10. A nie jest tak ze zamiast b47 na dwoch turbinach to dawali N47S (218KM)? Moj rocznik auta kwalifikuje sie do motoru b47 jednak przez to ze to najmocniejszy czajnik to jest to N47 , tak słyszałem
  11. Już widzę poranek w ASO. Mlody odpala na parkingu i wjeżdża na hale "Mlody, co z tym autem" "Uderzenie podczas pierwszego zapłonie danego dnia" "Kur mlody, i co slyszales cos za pierwszym odpaleniem?" "Kur szefie nie wiem , ale chyba nie , bo jakbym uslyszal to bym pewnie slyszal" "Ok wydawka, nic sie nie dzieje"
  12. Zgadza sie moje 525d schodzi do 1100-1200 obrotow aż czasami budą telepie. Trzeba tego pilnować zwłaszcza przed dogrzaniem motoru.
  13. Wału musisz zrobić pomiar, bo to długi wał i podatny na odkształcenia, im dłużej jeżdżone tym gorzej. Dlatego też rozcinam filtr przy każdej wymianie, nie jest najgorszy nie trzeba wycinać ze Stalowej puchy.
  14. https://www.instagram.com/reel/DCjVqPEow7j/?igsh=MWJrcGlxa2ZkNGl1Mw== Apropo NBT EVO to czy ten ekran w G30/31 fabrycznie jest dotykowy? Wygląda to całkiem spoko, zwolniło by mi drugiego cupholdera w którym muszę trzymać telefon z mapami, i ktoś musi odkładać kawę do tyłu.
  15. Przyczyną jest za mocny motor ze zbyt wysoką kulturą pracy która wraz z zf8hp robi wszystko żeby utrzymać obroty możliwie jak najniżej co powoduje zacierke poprzez zbyt niski cisnienie oleju. 🤷🏻‍♂️ Do tego długie interwały olejowe wiec po 30000 mix 50/50 olej z ropą. Niestety przyczyną jest producent 😞
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.