Skocz do zawartości

galwan

Zarejestrowani
  • Postów

    262
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia galwan

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. galwan

    Koszty utrzymania

    Sebast pisał: Sebast ta dolna wersja jest chyba bardziej dokładniejsza. Nie przypominam sobie aby VERB był mniejszy niż 18,5 ale przypominam sobie VERB = 20,5 :D W trasie zazwyczaj 16,8 - 17,2.
  2. Podjadę dzisiaj do Ciebie i coś chcę porównać ok ?
  3. Marcin to nie chodzi o ten jeden centymetr tylko o więcej bo ty mówisz o maxie a orginalnie nie było maxa i auto stało niżej "ponton". Osobiście nie podoba mi się max w E38 bo wizualnie auto stoi za wysoko.
  4. Jako , że mam fajny egzemplarz 728 2001 r. do kupienia i w aucie drzemie mały problem. Przy włączeniu testu 07 (temperatura) w czasie jazdy w dzień (+20) osiąga 92 - 94 stopnie ale kiedy auto zatrzymałem to po 10 minutach pracy na jałowym było 99 - 100 stopni a po wrzuceniu na obroty (4000 na 10 sekund) wróciło do 96. Oczywiście kreska w pionie :!: Czy to prawidłowe parametry :?:
  5. galwan

    E38 vs E39

    januszmix popatrz na spalanie katalogowe : http://www.schuett.info/bmw/modelle/e38/technische_daten.php 728 - 13,7 (miasto) 735 - 17,2 (miasto) 740 - 18,1 (miasto) 750 - 19,6 (miasto) I nie daj się fantazji sprzedającym odnośnie spalania i tego , że 2.8 to za mały motor do masy i będzie więcej palić niż np. 3.5 i wyżej. GermanStyle nie będziemy się licytować datami bo każdy z Nas ma racje ale w coś trzeba wierzyć :D chyba , że po powrocie z fabryki BMW będę miał jakieś lepsze i bardziej szczegółowe dane (a to już w czerwcu). Auto-Buków sprawdź http://www.mobile.de/SIDdwKHKsZy8e6Md7LmGEYWVg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1178199232A1Iindex_cgiD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1A1B20D3364%81_-t-vMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yrd~BSRA6Z33%7C34%7C35%7C36%7C37%7C38%7C39%7C40%7C41D3500BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0D1994/cgi-bin/index_cgi.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=21& ceny E38 od 4.000 euro . Nie zapomnijmy , że to już wiekowe auta i nie wymagajmy stanu auta nowego.
  6. galwan

    E38 vs E39

    Tym że paliła mi za dużo około 20 w mieście. Powoli trzeba było tam popychacze powymieniać i parę rzeczy w samym silniku a V8 jest to troche drogi biznes.
  7. galwan

    E38 vs E39

    Moim zdaniem i E39 i E38 jest dobrym modelem. E38 jest droższe w serwisach jednak takim pomostem jest 728 E38 dzielący komfort E38 i eksploatacje E39 (silnk R6). Osobiście uważam że od 25.000 zl możesz coś dobrego znaleść. Polecam ci kupowanie bezpieczne poprzez VIN. Przed kupnem poproś o 7 ostatnich cyfr nr VIN , podjedź do Autoryzowanego Serwisu BMW i poproś o specyfikację auta a wtedy będziesz miał pewność jakie wyposażenie auto miało kiedy wychodziło z fabryki. Odradzam kupowanie auta z pierwszego rocznika montażu czyli w wypadku E38 to 1993 do sierpnia 1994. Okazuje się że są to najbardziej wadliwe wersje.
  8. Ja też jestem diagnostą w Stacji Diagnostycznej i wychodzę z założenia że jeżeli klocki się dobrze dotarły i hamowanie jest w normie to znaczy że jest ok. Ilu kapitanów tyle teori.
  9. Nic nie mam do ATE tylko osobiście nie kupił bym klocków ani tarcz tej firmy . Na Naszym forum dałem odpowiedź ( www.kantyka.de/bmw7 )
  10. Witam w wolny dzień kolegów. Paranoją jest to co czytałem o oszczędności na hamulcach. Jestem ciekaw kto z Was wymienił chociaż raz przewody hamulcowy lub je dokładnie sprawdził a jako diagnosta dodam ,że to masowy problem wersji E38 i E46. Nigdy nie słyszałem , że tarcze wymienia się razem z klockami w parze. W parze to się skarpetki wymienia :D druga sprawa że ten klocek zawsze się dotrze do tarczy :cool2: Oczywiście nie jestem zwolennikiem tarcz ATE dlatego olejus Wielki Minus dla Ciebie bo takie kupiłeś :P :P :P :P :P Ja też wątpie bo znam te auto chyba lepiej niż on sam.
  11. Tarcze ATE są jednym słowem beznadziejne do aut o dużej masie.
  12. Już nic nie wymieniaj. Po tygodniu klocki ci się zrównają z nowymi tarczami , chyba, że naciśniesz mocno hamulec to je faktycznie mozesz ładnie wykrzywić ale te ATE na normalnych nowych klockach się krzywią.
  13. Nie będę wieszać psów bo 4.0 to naprawdę udany silnik. Dla ciekawostki powiem , że jak kupowałem auto w 2005 roku to sprzedający powiedział mi że jemu pali 10-12 litrów. Za 2 miesiące kiedy do niego zadzwoniłem pod wpływem mocniejszego piwka (bo pomyślałem że w Gorzowie to tylko trasy szybkiego ruchu pewnie są) to gostek powiedział że on mówił 10-12 na 70 kilometrów w mieście :nienie: Później wpadłem na forum i też niektórzy mówili 14 w mieście to sobie pomyślałem do wymiany sondy lambdy albo przepływka albo komputer albo albo ... pojechałem do serwisu i dowiedziałem się poprawnych danych spalania (15- 25) w zależności od sytucaji na drodze i rodzaju przemieszczania się. Auto służy mi w większości do pracy około 14 kilometrów w mieście a raz w tygodniu na benzynę szło około 200 zł to sobie później gaz założyłem i spadły koszty utrzymania ale to nie to o czym marzyłem. Teraz już zadecydowałem że szukam 2.8 z gazem to mniej więcej 3 litry na 100 kilometrów mniej a przede wszystkim mniejsze koszty eksploatacji.
  14. To jest mój cytat , ale muszę się przyznać że skłamałem bo auto wystawiłem do sprzedaży i wiecie jak to jest. Najczęściej w mieście komputer pokazywał mi 19,6 > 20,8 (Miasto Wrocław) , na trasie naprawdę robiłem 11 > 13 (trasa Wrocław - Kielce)
  15. Wnerwiało mnie jej spalanie nawet na gazie. Kiedy pisałem o tym ,że pali 17 w mieście to podawałem to chyba z sufitu. Z komputera nie schodziły cyfry 19 - 21. Wystawiłem za 24.500 zł ale kupiec był konkretny i zeszlismy te 2.000. Inna sprawa , że automat się w niej kończył (za co przepraszam kupującego ... ale nie pytał :D a o tym fakcie zapomniałem). Gdyby nie ten czarny środek http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2247927 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2521018
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.