Skocz do zawartości

Ku Ba

Zarejestrowani
  • Postów

    157
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    118i f40

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ku Ba

  1. ja zrobilem na drukarce 3d obudowę, w ktora wlozylem elektronike pilota. nastepnie przykleilem w wybranym miejscu i dziala i wyglada idealnie
  2. Ku Ba

    Wymiana tarcze klocki tył f 40

    i to są konkrety. a powiedz czy udal sie reset zuzycia klocków poprzez menu samochodu?
  3. Ku Ba

    Dobór oleju B38 1.5 136 KM

    kupujcie normalne 5w30 LL04 od bmw. ja taki leje od nowosci, obecnie juz ponad 205 tys km i nie musze dolewac miedzy wymianami, nie mam najmniejszych problemow z autem. mialem zmieniac fure ale nie mam najmniejszej potrzeby póki co
  4. inżynierowie z dalekiego wschodu twierdzą, że mają recepte na ubytki plynu chlodniczego https://a.aliexpress.com/_EIJVt7n Uszczelkę z gumy należy wymienić na tą aluminiową...podobno. u mnie zaraz stuknie 200 tys km i zero poboru plunu chlodniczego, ale uszczelkę profilaktycznie zakupiłem 🙂
  5. u mnie identycznie. na koniec przedluzonej gwarancji wymieniono tylne tuleje przednich wahaczy (były lekko spękane wizualnie) sam dzwoniłem do aso.
  6. w f40, ale tez benzynie, podobno silniki takie same tylko kwestia ilosci tlokow je rozni
  7. wszyscy chyba mamy ten dylemat. wymiana bardzo droga, kazdy mowi co innego. mi aso proponuje prewencyjnie po 200 tys km. twierdzą ze lancuchy pękają czasem bez ostrzezenia... tez pomalu dobijam do 200kkm ale chyba odpuszczę, licze ze bedzie go najpierw slychac na zimnym ewentualnie da kontrolke (tak jest najczesciej)
  8. tak oczywiscie - blad od sterownika wastegate. tak mi powiedziano w aso.
  9. u mnie tak bylo, okazal sie podobno dosc powszechny problem z zaworem wastegate od turbiny. po wymianie zero problemow, tez tylko na trasie mialem
  10. Ku Ba

    Dobór oleju B38 1.5 136 KM

    u mnie 5w30 LL04 , przejechane 185 tys km i prawie zero poboru oleju miedzy wymianami
  11. Ku Ba

    "Syczenie" klimatyzacji

    u mnie od nowosci to slysze
  12. tak bylo wierzyc nie musisz. juz kilka lat minelo, ale moze w aso w toruniu przy ul wschodniej pamietaja moje auto. od nowosci u nich do konca i nigdy nie zmienione tarcze. jak jade do warszawy 300 km to ani razu nie dotkne hamulca a przebieg sie robi. bywa ze tygodniowo mam 2 tys km takich tras. auto jest moje wiec dbam, to nie sluzbowa fura. na kursie ponad 20 lat temu instruktor mowil ze najlepszy kierowca to taki ktory nie uzywa hamulca w ogole. i tego sie staram trzymac 🙂
  13. w poprzednim audi zmienialem klocki na 300 tys, a tarcz do konca nie (do przebiegu 450 tys). Jezdze wydaje mi sie normalnie - hamuje kiedy trzeba, przewiduje sytuacje aby bez potrzeby nie hamowac. Rzadko jezdze z predkosciami 170-200.
  14. tyly wymienione na 178 tys km (zostalo 3.5 mm klocka) z przodu jeszcze jakies 6 mm mierzylem ostatnio wiec licze ze dopiero na jakies 300 - 350 tys bede robil przody. Tarcze w obu przypadkach stracily okolo 1 mm na grubosci. wymiana w aso tylow z czujnikiem i plynem hamulcowym 2100 pln
  15. ja w poprzedniej furze (benzyna) zmienialem co 30 tys km (co 6 miesiecy) i sprzedalem na 435 tys km bez pobierania oleju. najwazniejsze chyba to styl jazdy, a nie wymiana co 5 tys km. jak ktos duzo lata, auto ciagle rozgrzane to wydluzasz zycie auta, a jak dziadkujesz codziennie 2km to i zmiana oleju Ci nie pomoże
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.