Skocz do zawartości

czesiek25

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana czesiek25 w dniu 14 Lipca

Użytkownicy przyznają czesiek25 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czesiek25

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

9

Reputacja

  1. Czołem, miałem podobną historię w mercedesie (uszkodzenie było trochę innej natury, ale powstało w podobnych okolicznościach). Też dekor drewniany. Zostało uznane. Imho, zgłaszaj i nawet jak Ci powiedzą że nie warto to zgłaszaj. To nie dealer podejmuje decyzję. W BMW miałem sytuacje odprysków na felgach. Przy zgłaszaniu kręcili nosem, że nie ma szans na wymianę na gwarancji. Ku zdziwieniu wszystkich decyzja przyszła pozytywna. Daj znaka jak się skończył temat u Ciebie.
  2. Nie miałem ueblera w ręku ale mogę potwierdzić że Thule jest dość ciężki (nie jest to jakiś problem dla mnie) ale największa upierdliwość to sposób składania tego pałąka. Trzeba się trochę siłować, imho można było to jakoś lepiej zrobić. Jeśli w ueblerze to jakoś lepiej rozwiązali to warto rozważyć.
  3. Może są za tanie 😉, zmienią na takie za 2tys....
  4. Pewnie można założyć, że największy gruz to wytrzepali jak robili tą centralę pod deską, stąd dość mało syfu jak jak na ten przebieg. Chyba, że Ci się wszystko na podłogę wysypało jak wyciągałeś filtry 🙂 Grunt, że śmiga. Oby Ci deska po tym demontażu nie skrzypiała...
  5. Tak, tak, że zacznie grzać miałem na myśli 🙂
  6. To nie dmucha z jednego nawiewu, tylko wszystkich z tyłu. A zablokowaną klapkę mieszacza można zdiagnozować po błędzie (u mnie zero błędów z klimy). Też bym nie wierzył, że to może być filtr ale zakupiłem filtr, wyczekałem aż się tył zawiesi, wymieniłem filtr i jak ręką odjął... Teraz co wiosna filtr do wymiany, i do tej pory spokój. A tak to co lato był problem z grzaniem z tyłu. Dodatkowo, na forach jest sporo przypadków jak po wymianie mieszaczy problem z grzaniem z tyłu powrócił.... A jak zerkniesz na zdjęcie u kolegi jak wygląda auto przy takiej naprawie to jest dla mnie ostateczność mimo że mam gwarancję. Także wymieniam filtry i obserwuję do końca gwarancji 🙂
  7. Wew. po stronie pasażera, od spodu deski rozdzielczej. Do odkręcenia chyba dwa wkręty. Dwie sztuki filtrów w szeregu. Ten bliżej komory silnika jest lekko w kolizji z wykładziną. Trochę poprzeklinasz przy wkładaniu nowego ale ogólnie to idzie ogarnąć samemu.
  8. j.w. Wymień filtry. Nie wierz w interwały BMW co do filtrów kabinowych. To jest maks 10 min roboty. Zwróć uwagę na poprawny kierunek przepływy powietrza przy montażu filtrów. 4-strefowa klima zdaje się być wrażliwa na filtry. U mnie co roku był problem w lecie (z tyłu leciało maks gorące powietrze). Po wymianie filtrów "co wiosna", problem póki co ustał. Serwis chciał pruć deskę podobnie jak u Ciebie.....
  9. W moim przypadku dokładnie nie wiem który. Auto padło jak byłem poza domem. Żona była w serwisie, tyle co jej powiedzieli że czujnik cząstek stałych. Błąd zapalił się zaraz po rozruchu, zanim dojechała do ASO to się zresetował (tj. 5-6km w ruchu miejskim). Do czasu wymiany auto przejechało jakoś prawie 2 tys. i się w międzyczasie nie powtórzyło. Swoją drogą to tylko chyba kobiecie uda się wbić do diagnosty w ASO prosto z drogi bez umawiania... 🙂
  10. Nie wiem o jaki szum chodzi. Ale jak u mnie kiedyś ASO źle wkleiło to efektem nie był szum ale dość głośny gwizd. Wystarczyło nagrać telefonem i odtworzyć w ASO. Diagnoza bez oględzin auta była jednoznaczna i od razu -> na 100% szyba czołowa, wycinamy i wklejamy jeszcze raz.
  11. btw. ktoś ma LCI z hakiem i może sprawdzić co ma w dowodzie? dane techniczne na stronie jakby sugerowały znaczący spadek masy przyczepy. Teraz podają 1,9t dla 30d a było 3,5t. Chyba że uprościli przekaz, bo w pre-LCI to chyba masa zależała od hamulców jakie się wybrało....
  12. Cześć, nie potrafię teraz tego na szybko znaleźć ale jestem prawie pewien, że ZF oficjalnie stwierdził że tylko wymiana statyczna wchodzi w grę. Dynamiczna podobno miała jakieś skutki uboczne. Poszukaj może coś trafisz w temacie.
  13. Cześć, jest tutaj kilka przypadków i sugestii ale żadna super zweryfikowana: https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1579377
  14. 3x awaria Adblue. 3x podczas holowania przyczepy z łodzią. Także ubaw po pachy. Oczywiście poproszenie o zastępczy z hakiem wywołuje oburzenie po stronie infolinii. Pewnie to jedna przyczyna, tylko jakoś nie mam szczęścia z trafieniem z naprawą. Ale chyba mogło być gorzej, w jednym przypadku akurat zajechała jeszcze chyba 5gt na lawecie z rodziną z Belgii. Facet był tak wk...ony, że od razu poprosił o wycenę za ile odkupią od niego ten samochód aby go już nie odbierać po naprawie :) A najbliższy zastępczy taki aby go można było oddać w innym kraju został zaproponowany w Warszawie, gdzie mieli się udać pociągiem 🙂 Ale to nie wiem czy to BMW czy jego własne assistance tak wymyśliło. Na plus, obdarowali wszystkich słoikami z ogórkami kiszonymi bo wracali z prowiantem od rodziny z Polski i coś musieli zostawić bo by się nie zabrali 🙂 Książki mogę pisać o tych awariach 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.