Skocz do zawartości

Aron94

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325 2001

Osiągnięcia Aron94

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany po usunięciu EWS i wymianie przepustnicy samochód odpalił. Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc jestem bardzo wdzięczny ;)
  2. Wtyczki sprawdziłem są dobrze podłączone także to też nie to... Może faktycznie jakiś szatan w niej siedzi ;) Po podaniu plusa na EWS zgasły vanosy i zostały tylko błędy przepustnicy mam druga to ja w poniedziałek podmienie dla pewności
  3. Jeszcze zauważyłem że nie widać obrotów silnika w sterowniku silnika
  4. Nie dojechał wkoncu... Po podaniu +12V na pin 6 EWS w sterowniku powraca zgoda na start lewarek już nie blokuje. Rozrusznik kreci lecz dalej nie odpala
  5. Ok, przyjedzie dziś znajomy elektronik to go usuniemy i dam znać czy coś pomogło
  6. WBAAV31090FV87640 2001R E46 2.5 Pb 141KW
  7. Tak, błędy na nowych sterownikach są takie same
  8. podmieniałem skrzyni i silnika ale nic się nie zmieniło
  9. Ok Rano dam znać czy ruszyło
  10. Na wpiętym ews i zmostkowanymi grubymi pinami też nie pali. Po odcięciu pinu 6 +12V mam podać na ews czy sterownik silnika ?
  11. Błędów w EWS brak jak wejdziesz w parametry to dokładnie pisze: Rozrusznik zablokowany ze względu na położenie drążka wyboru. Jak zmostkujesz dwa grube piny w EWS to kręci ale nie odpala na P i Na N
  12. W EWS pisałem wcześniej że cały czas jest taki komunikat, ale pokazuje normalnie na której pozycji jest dźwignia
  13. W sterowniku jest informacja że położenie dźwigni zmiany biegów nie zezwala na rozruch
  14. Próbowałem bez rezultatu
  15. Tak, i nie ma na nim masy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.