Skocz do zawartości

karzeu765

Zarejestrowani
  • Postów

    152
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 118d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karzeu765

  1. Wpadłem również na pomysł montażu turbo z N57 245km , tylko jest ono na obejmę, nie śruby jak wszystkie N47. Chciałem to połączyć z kolektorem wydechowym z B47 które jest przystosowane właśnie pod turbo na obejmę. Tylko ciekawi mnie czy nastawnik będzie działał, jaki będzie dół no i też co ważne, czy chłodnica EGR i dpf będzie normalnie pasował...
  2. Siemka. Jak w temacie, zwiększał ktoś moc w n47 184km? Auto F20, 2012r, 120d. Mam już softa na 215KM i 450nm, jednak jak zawsze zrobiło się zbyt mało. Widziałem kilka projektów na YT, jeden ma jakąś turbo hybrydę, DP, większy IC, pompę z B47 (mam taką w domu) i wyszły okolice 300KM na silniku, 271KM na kołach. Drugi ma pompę CP4.2 z N57, turbo gtb2056vzk na customowym kolektorze wydechowym, wzmocnione sprzęgło, cooler i dp. Generuje moce powyżej 300KM... Jednak mi wystarczą okolice 240-250km, ale zdecydowanie wolałbym zachować DPFa w swoim aucie. Myślicie że to wykonalne jak najmniejszym nakładem pracy i pieniędzy? Czy turbo hybryda, pompa z b47 i ewentualnie cooler wystarczy?
  3. Tak tak, słyszałem o tym. Ale znalezienie turbo Mitsubishi z wersji 163km w normalnej cenie i ze sprawnym nastawnikiem graniczy z cudem 😄 A garrettów jest trochę do kupienia, można wybierać.
  4. Jedynie sprawdzałem nastawnik, ruszał się dość ciężko. Popsikałem trochę wd40 i starałem się nim poruszać. Teraz chodzi trochę lżej. Jak go ręcznie wsunę, to po odpaleniu i dodaniu gazu się wysuwa, ale już zostaje w pozycji wysuniętej. Jeśli trzeba rozbierać turbinę to nie wiem czy jest sens to robić, skoro i tak w planach jest turbo od 120d ( o ile pasuje... ) 🙂
  5. Cześć, w kumpla beemce jedynce (e87) jest problem z nastawnikiem turbo. Jest to 118d, 122km taki sam silnik jak w e90. Komp pokazuje błąd 44cc (Air charge pressure controller), turbo wstaje leniwie od 2.5tys obr, a pełną moc osiąga dopiero przy 3tys. Najprawdopodobniej padł nastawnik, bo przy gazowaniu na postoju wcale się nie rusza. Przy odpalaniu i gaszeniu też. Przy zamykaniu i otwieraniu auta jednak się odzywa. Jako że chce on zrobić z niej ok 200km, padł wybór na turbo z wersji 20d, czyli 163km. Ale w większości to Garretty, głównie z e60 itp z innym nastawnikiem (ale również na taką wtyczkę). I stąd pytanie, czy turbiny można stosować zamiennie? Ewentualnie wie ktoś które piny zamienić? Pierwsze 2 foty, turbo Mitsu 122km, ostatnie Garrett 163km. I drugie pytanko, czy założenie na chwilę większej turbiny bez strojenia wpłynie negatywnie na jazdę? Będzie check itp? W n47 zmieniałem turbo na większe i jeździłem z tym normalnie, auto nie kopciło i jechało jak wcześniej. I czy seryjne wtryski 118d dadzą radę do 190-200km? Widziałem że full serie 122km robią nawet na 170km, ale przy przeróbkach 200+ zawsze każdy ma wtryski '216' i turbo 163km. Proszę o pomoc z tym dziwnym przypadkiem i ewentualnie porady osób które robiły 118d/318d na 120d/320d bo widziałem że kilka takich autek jeździ 🙂
  6. Moja jedynka nie łapała się na żadne akcie serwisowe, z tego co patrzyłem po vinie. Niestety
  7. Info dla potomnych, winowajcą był silnik magla. Po zmianie wszystko ok. Spece od regeneracji się za niego zabierały i zepsuły. Gorąco polecam :)))
  8. Odkopuję swój własny post. BT dołożone, śmiga elegancko. Koszt całości 220zł, wystarczy zmiana jednostki i zakodowanie. Na razie nawet bez anteny, mikrofonu itp. To ogarnę później, najważniejsze że już można puszczać muzykę. Potrzeba radyjko jak na foto. Naklejka Magneti Marelli i "dziurki" z przodu 🙂
  9. Temat zamknięty, wszystko rozwiązane. Światłowód który kupiłem pasował we wtyczki, ale świecił nie w tą stronę co trzeba (z radia świecił lewy przewód, z licznika również lewy przewód). Po przerobieniu wtyczki i odwróceniu przewodów wszystko gra 🙂
  10. Mała aktualizacja, wyświetlało się dalej BKOMBI, a w przypadku 6wa powinno być KOMBI. Na innym forum ktoś pisał że wystarczy usunąć BKOMBI, a KOMBI powinno się znaleźć po wyczytaniu listy ECU. Tak jednak się nie robi. Raz pojawiło się KOMBI po wyczytaniu ECU w TAL CALCULATION. Ale nie dało się nic zrobić, wszystko na czerwono. Może to wina źle zakodowanego radia? ESYS pokazuje HU_Entrynav a bimmercode HU_NBT
  11. Po ponownym podpięciu nagle pojawiło się kombi. Po kliknięciu detect caf for swe i wyborze, wywala błąd przy próbie kodowania. Według jednego z poradników przy kodowaniu licznika trzeba zaznaczyć 4 opcje, ja nie mogę znaczyć ibaDeploy. Po kliknięciu check mam missing swes in psdzdata directory c201
  12. Sprawdziłem i po podpięciu starego licznika jest BKOMBI, jak podepnę nowy nie ma nic
  13. Siemka. Próbuję dołożyć 6wa do mojej f20. Prod 03.2012. Oryginalnie był zwykły licznik z małym wyświetlaczem i radio hu_entry champ2. Bez światłowodu. Zmieniłem radio na na hu_entrynav i dokupiłem światłowód do połączenia radia z licznikiem. Oryginalnie brak światłowodu. Radio zakodowane, wszystko gra. Chciałem zakodować 6WA do modułu KOMBI, ale nie ma żadnego modułu związanego z licznikiem... Licznik jeszcze nie jest wyzerowany i nie robiłem nic z vinem. To może być przyczyną? Czy gdzie szukać problemu?
  14. Trochę o tym temacie zapomniałem... Nie mam mikrofonu. Dałem sobie na razie spokój z BT. Prędzej pewnie dołożę NBT albo Androida bo szkoda za robotę.
  15. Maglownica zregenerowana, zrobiłem 300km... I awaria Miał ktoś takie błędy? Przy próbie skręcenia wywala błąd wspomy. Przy bardzo powolnym kręceniu nie wywala.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.